Letrozol - följas åt?
Oj svårt att säga! Jag brukar mest känna av den sida där jag haft ägglossning. Men i mitt fall har det ju inte betytt något positivt. Så jag hoppas värk på fel sida är ett positivt tecken för dig! ;) Lite symptom tror jag är ett bra tecken. Speciellt när det var så för dig när du blev gravid 2007. Förstår om du vill testa innan helgen. Jag tar alltid ett test innan bim även om de alltid är negativa för att inte missa ett tidigt missfall. Du får skriva här när du har testat!
Jag tror jag hade egen ägglossning någon gång per år kanske. Svårt att veta men mensen var väldigt oregelbunden men har varit på vul någon gång och då kunde de se att ägglossning var på gång. Min mens var betydligt mer regelbunden innan jag började med p-piller. Jag är inne på sjätte kursen med Letrzole. Håller tummarna för att jag får ägglossning även om jag håller upp några månader.
Jag var gravid 2013, och då kände jag ingenting förrän jag fick lätt illamående när grav upptäcktes runt v 7-8 :P Så du har nog blandat ihop mig med någon annan ;) Då försökte vi inte så jag kände ju inte heller efter..
Bra, då blev det bestämt, tar ett test på fredag, då bör det vara äl+11. Jag misstänker att jag hade en kemisk graviditet i februari men eftersom jag inte hade gjort något test innan blödningen vet jag inte. Nu vill jag veta om det tog sig eller inte. Jag skriver här när jag testat :) :)
Jag ska hålla tummarna att du får egen ägglossning nu under uppehållet med Letrozolen!!