Anonym (Li) skrev 2019-12-16 13:17:31 följande:
Men du kanske har haft äl ändå men ganska kort stegring som inte fångats på ältest. På tal om progestron kräm jag fick ut Lutinus som jag skulle testa vid äl men jag hade inte orken att hämta ut o börja med de fick en sån ångest nu i efterhand att jag inte gjorde det. Men men blir det inget denna månad så kanske jag testar nästa månad. Jag gjorde ett gravtest idag kunde inte hålla mig och det var negativt så tror nog att det är kört denna månad är på äl+7-8 har läst att många har fått pos då de varit gravida.
Ja så kan det absolut vara! Jag hoppas så klart på det, men jag känner inte av nåonting, möjligen aningen lite molvärk men knappt. Förra månaden var jag väldigt påverkad mellan äl och bim. Kanske är bra, nu tänker jag itne lika mycket på det och räknar inte dagar fram tills jag kan testa, haha. (försöker se det positivt)
Lutinus har jag läst en del om men inte riktigt förstått vad de har för påverkan?
Du får tänka att det också är många som inte plussar förrän efter bim ;) Äl+7 är ändå väldigt tidigt, inte ens säkert att ägget fäst ännu.
Clemmentina skrev 2019-12-16 13:26:52 följande:
Vad jobbigt att inte veta om ägglossning ägt rum. Kan verkligen rekommendera tempning för att säkerställa det.
Tack, jag håller tummarna för att julledigheten för med sig lite lugn och tur. Du får hålla oss uppdaterade hur det går för dig! Kram
Jag brukar tempa, men min hund fick tag på termometern för några veckor sedan så det gick sönder (tror du jag blev arg? haha) Sen har jag inte fått för mig att köpa en ny. Hade NC men hade velat ha en med belyst display och som lagrar minnet från förra tempningen. Vilken termometer har du?
Ja vi får hoppas på det <3 Jag hoppas bara att mensen inte kommer på varken julafton eller min födelsedag. Hellre då att äl var lite sen och att mensen kommer i början på januari. Såklart hoppas jag mest på att den inte kommer alls och att jag plussar :) KRAM!