Letrozol - följas åt?
Ä det en sån här du har?
https://www.billiga-tester.se/basal-termometer/babyplan-digital-termometer-med-flexibel-spets?gclid=CjwKCAiA__HvBRACEiwAbViuU_sgW6hI6jcQlfqmA5lV4GZYLvPzN6qEgZsUNiJ2c70Ie7wJvj9P1BoCWSsQAvD_BwE
Tack <3
Jag startade denna tråd för lite drygt 10 månader sen, då hade vi försökt skaffa syskon i 8 månader med hjälp av letrozol. Till slut kom plusset.
Igår den 19/12 föddes äntligen lillasyster.
Ge inte upp, jag fortsätter heja på er.
Helt sjukt, tog ett tidigt test i måndags, BIM-2 och det var negativt så har ju funderat på varför jag varken får mens eller är gravid. Tog ett test nu och positivt??? Ägget har alltså lyckats fästa även fast jag nyligen fått reda på att förutom PCO har jag efter första grav ärrbildning/endo i livmodern. Hoppas nu att det håller hela vägen!! Lycka till all ni andra!! Och ta inte tidiga tester, hehe!
Tyvärr inget plus för oss heller, mensen kom med besked tre dagar innan 30-års dagen :'( tungt! Vi har haft långa samtal hemma senaste dagarna på hur vi ska göra för jag känner att jag inte orkar mer. Just nu önskar jag att jag inte ville ha egna barn, för att slippa all stress och alla tårar. Men vi beslutade i alla fall att fortsätta en kur till, sen ska sambon med till kliniken så ska vi ta ett samtal med vår nya läkare så får vi se vad som händer. Två av våra närmaste vänner (2 par) påbörjar ivf nu i januari, ett par andra kompisar fick en dotter igår så det är svårt att tänka på annat också..
Sorry för dystert inlägg.. Med andra ord är jag på cd 6 idag, har inte kunnat boka tid för ny VUL för kliniken är stängd tills på tisdag :/ Hoppas bara att de har tider kvar med så kort varsel då..
Hir har det gått för er andra som inte skrivit längre upp?
Ingen annan som har erfarenheter av letrozole utan VUL? Är de många som blivit stoppade pga flera ägg som varit redo att släppa?:)