Johannus skrev 2019-03-15 01:19:57 följande:
Lite trist med Nandez att hon inte var aktiv i Farmen tråden som hon startade, men men vi höll i gång den ändå.
Nandez förklarade varför hon slutade va aktiv i den tråden så det kände jag till. Trevligt att återse henne i den här tråden.

Nandez skrev 2019-03-15 17:14:05 följande:
Det är ganska stor skillnad på de t vå olika programmem. Gillar också att nivån på arbetsuppgifterna är tuffare än i svenska Farmen. I övrigt så håller jag med dig.
Nandez skrev 2019-03-15 17:19:21 följande:
Skrev att jag pausade. Även om man startar en tråd så kan mycket hända som gör att man inte är aktiv samt att jag ledsnade på bråk, hugg i ryggen o.s.v. Har inte tittat på Farmen Svergie på länge.
Och jag kan förstå du ledsnade på svenska Farmen för det va verkligen en del riktigt motbjudande inslag i årets säsong. Jag fortsatte ju titta och tycker det vart underhållande varvat med att man blivit arg och ledsen över va man sett MEN det e skönt att det nu snart e slut. Ska bli skönt slippa se somliga deltagare nåt mer!

Nandez skrev 2019-03-15 17:20:44 följande:
Har bara hunnit se de två första avsnitten ännu, har ingen favorit skulle vara de två svartvita katterna då
Katterna e mina favoriter 4 ever. Både i norska och svenska Farmen!

Nandez skrev 2019-03-15 17:23:27 följande:
Roligt med flera som tittar och hittat tråden
Eller hur!

Deceree1 skrev 2019-03-15 18:02:05 följande:
Jag har inte heller nån favorit än. Jag har o göra på att komma ihåg alla namn. Jag kommer inte ihåg ett enda. Däremot kommer jag ihåg en del av namnen på förra säsongen Farmen Norge, haha. Är det begynnande demens?
Uppdragen är av helt annan karaktär. Mer seriösa o svårare än på SF.
Förra året blev det en hel del irritation på Geir efter ett tag men annars va de nog ganska koselig o göj.
Man lärde sig lite goa ord, haha.
Jaa, jag gillar verkligen Farmen Norge. Men jag reagerade precis somJohannus första gången jag såg NF. Huset de kom till va jättefint. Rent och fina sängar. Ingen halm där inte. Dyra va på plats o hela stämningen va göj.
Men sen kom uppdragen o dom va inte till att leka me precis :)) Hejja Norge :))
Du ligger som sagt före mig men snart e jag ikapp igen. Ja, det e verkligen en annan sorts program än svenska Farmen.
Har förresten inte heller lärt mig alla namnen än men det kommer eftersom.
Lite kul bonus att man kanske lär sig lite norska på kuppen. Norska låter så koseligt!

Nandez skrev 2019-03-15 18:23:24 följande:
Absolut, både tid och ork
Verkligen trevligt ha dig med i tråden!