Deceree1 skrev 2019-04-08 21:02:14 följande:
Nu vet ju inte jag hur långt ni har kollat men jag förmodar att ni har sett kampen mellan Paal o Nicolai.
De är ju ett tag sen. Hur som helst.. jag tror att Nicolai blev kär i Paal för jag såg ett flertal gånger hur han tog i/på honom som inte kändes riktigt normalt kompisförfarande.
Hon den där mörka tjejen vet inte vad hon heter, utländskt utseende, hon verkar kunna vara riktigt elak. Hon vill sabotera så att uppdragen inte lyckas.
Ojust mot alla då de inte får sina 20kr att handla mat för. Tänker hon ens på det. Måste lära mig namnen!
Ja, Paal och Nicolai har/hade en väldigt nära vänskap men jag kan inte säga jag lagt märke till det du lagt märke till. Men visst möjligt är det ju...
Irene har jag rätt gott intryck av. Jag ogillade verkligen hennes snack om och sabotera men sen verkar hon precis som Paal ha ångrat sig och låtit bli det. Skönt dom insåg var gränsen går. Men trist att det ens ska kunna va ett alternativ för somliga att sabotera.

Deceree1 skrev 2019-04-10 13:09:03 följande:
Dom börjar visst bli lite elaka i Farmen N också. Den där kjetil, jag gillar inte hans uppsyn. Han ser elak ut. Tänk att han slängde all den där leverpastejerna som Irene hade stått o gjort! Så oerhört fult gjort.
Ja, dom kan va elaka i norska Farmen med tydligen. Har haft Kjetil som en av mina favoriter fram tills han slängde pastejerna i skogen. Blev jävligt besviken på honom då. För mig vore det otänkbart göra en sån grej särskilt som mina föräldrar kommer från fattiga förhållanden i Tredje världen och jag därför fostrats till man inte slänger mat bara sådär. Jag mår ärligt talat inte bra av fulspelet som förekommer i alla dokusåpor.
Ogillar också hur gubbgänget på Torpet håller på och tex. betedde sig mot Håkan när han kom dit. Hur fan kan man göra sådär?
Tycker synd om den ensamma tjej som ju kommer komma dit nästa vecka. Fy fan säger jag bara.

Deceree1 skrev 2019-04-12 10:20:21 följande:
Det verkar inte vara så stor aktivitet här...
Ja vet, jag har inte heller varit så flitig..
Det finns inte så mycke att skriva om Farmen N för dom är ganska trivsamma o ganska snälla mot varann.
Det är ju stor skillnad från vårt Farmen.
Jag är lite låg för tillfället och har därför inte skrivit så mycket här men har hela tiden läst va du/ni skrivit. Visst är norska Farmen betydligt trevligare än svenska men det har ju börjat bli lite elakare nu när det börjar gå mot final och det är trist och se. :/