Robinson 2019
Jag hoppas at Sebastian åker ut nu.
Eller Linn eller Fia. De två sistnämnda sjönk litegrann i mina ögon efter hur de betedde sig mot Bonnie nu.
Jag hoppas at Sebastian åker ut nu.
Eller Linn eller Fia. De två sistnämnda sjönk litegrann i mina ögon efter hur de betedde sig mot Bonnie nu.
Synd att de fick lämna,ja. De borde ha fått fler chanser när de knappt har fått komma in från första början.
Att han pruttar hela tiden kan kanske bero på den mat de äter,eller att de har ätit dåligt eller så.
Men,som sagt,vet man om det så behöver man ju inte ställa sig bredvid just den personen.
Jag anser att Bonnie viste att Klas höll på så redan i lägret då hade hon kunnat säga att hon inte vill stå bredvid Klas. Jag tror även att Bonnie måste hävda sig för att man ska tycka synd om henne då hon mår dåligt av både det ena än det andra. Det är en tävling, vissa babblar på hela tiden för att störa. Alla klagar den på nåt hela tiden.
Glad i alla fall att Klas vann även denna tävling Trist bara att Jannika åkte ut.
Men jag blev konfunderad då jag så från morgon dagens avsnitt att Peter sa något vilket jag inte hörde vad han sa. Undrar om Peter och Mattias fortfarande är kvar?
Då Tobias nu tyvärr är ute hoppas jag få se Klas och Bonnie i finalen. Klas är den jag hoppas och tror på som slutsegrare.
Klas vann även i kvällens tävling. Han borde vara i final för han har tre dubloner och två andra medaljer.
Tråkigt att Linn åkte ur. Hade velat ha henne i finalen.
Nu får det bli Fia och Klas i finalen.
Ja,hon har varit lite gnällig. Men efter det jag såg ett klipp på,där Linn försökte bestämma vad de andra skulle få äta och inte så sjönk hon lite i mina ögon.
Det är inget jag tycker man ska bestämma åt andra.
Blir spännande i finalen ikväll!
Glöm inte att Robinson börjar tidigare i dag kl: 20.00 för Valvakan börjar kl: 21.00.
Nu håller vi tummarna på Klas att han vinner.
GRATTIS KLAS du tog vinsten som jag hoppades från allra första början.
Fi a var också duktig och inte långt efter så Grattis till Fia med.
Tack till er alla som varit med och skrivit om deras kamp på Robinson.
Önskar er alla en fin och trevlig sommar. Kram
Vi pratade om Robinson på jobbet idag, kollegorna tyckte att finalen var utformad på sätter som skulle säkra Klas vinst. Jag förstår att hinderbanan var lättare för Klas att vinna för att han är lång och har bra balans, men tänkte på att banan planerades innan produktionen visste vilka som skulle komma till final. Vad tycker ni? Och så skönt att finalisterna kunde tävla om segern istället för att bli framröstade. Som förra året när Daniel vann över polis-Henrik. Jag hejade på Henrik förra året ![]()