• wood

Stringbikini

Hej,

Jag har märkt att fler tjejer/kvinnor använder stringbikini. Känner ni er vackrare/sexigare i det?

• Svar på tråden Stringbikini
  • Anonym (Spaghettistring)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-03-21 20:38:26 följande:
    Typ något som detta?

www.der-bikini.com/produkt/badeanzug-slingshot/
    Tack igen, exakt en sådan! Du kan produktnamnen i huvudet! Men brösten hoppar ur hela tiden när jag rör mig, fast det kanske beror på att det var mansmodellen jag köpte (Som Borat) i någon spel/skämtbutik. Det är som att försöka täcka vårtorna med enbart hängslen, minsta rörelse och de hoppar ur och det ser ut som det kommer göra det i den där med? Jag har inga meloner heller utan bara 500cc.
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Spaghettistring) skrev 2019-03-21 20:56:59 följande:

Tack igen, exakt en sådan! Du kan produktnamnen i huvudet! Men brösten hoppar ur hela tiden när jag rör mig, fast det kanske beror på att det var mansmodellen jag köpte (Som Borat) i någon spel/skämtbutik. Det är som att försöka täcka vårtorna med enbart hängslen, minsta rörelse och de hoppar ur och det ser ut som det kommer göra det i den där med? Jag har inga meloner heller utan bara 500cc.

Jag har för tung byst för att brösten ska kunna hålla sig på plats tyvärr. Kanske om du knyter den som halterneck? Annars något med en tvärslå som denna i någon variant... m.skinbikini.com/page/subpage/micro_bikini_lycra/sexy-shiny-open-front-monokini-swimsuit.htm
  • Anonym (??)
    Dragonkiller skrev 2019-03-21 21:13:06 följande:
    Hade varit trevligt att se din kropp!!
    Kan du inte porrsurfa om vill titta på nakna kvinnor?
  • Anonym (Spaghettistring)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-03-21 21:03:49 följande:
    Jag har för tung byst för att brösten ska kunna hålla sig på plats tyvärr. Kanske om du knyter den som halterneck? Annars något med en tvärslå som denna i någon variant... m.skinbikini.com/page/subpage/micro_bikini_lycra/sexy-shiny-open-front-monokini-swimsuit.htm
    De där var ju riktig läckra, och ser ut att funka utan att brösten ploppar ut! Med allt jag vill ha i bikiniväg kommer det bli en rejäl slant...men jag tycker jag kan unna mig det jag köper knappt något annat än mat till mig själv ändå :D:D

Stort tack igen!!
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Spaghettistring) skrev 2019-03-21 21:17:32 följande:

De där var ju riktig läckra, och ser ut att funka utan att brösten ploppar ut! Med allt jag vill ha i bikiniväg kommer det bli en rejäl slant...men jag tycker jag kan unna mig det jag köper knappt något annat än mat till mig själv ändå :D:D

Stort tack igen!!

För ett år sen köpte jag wicked weasels pixel baddräkt i

svart eftersom sling inte funkar. Jag fick massor av komplimanger och frågor om var man beställer från både män och kvinnor. Här wickedweasel.com/en-ie/product/pixel-808-one-piece-bikini
  • Anonym (Ja)
    Anonym (??) skrev 2019-03-21 19:26:10 följande:

Men alltså ... string? På riktigt?

Är väl det mest avtändande plagg man kan tänka sig på en kvinna.

Lovikka-vantar är ju mer uppkåtande.

Hur många stjärtar passar eller ser ens lite tilltalande ut i string??

80-talet är över för läääänge sedan.....

Bättre sola/bada näck i så fall - skönare och snyggare på alla sätt.

För att inte tala om snubbar i string , hahahahahahahaha

Fy för fan ...

Modet är tillbaka
  • Anonym (HannaSophia)

Någon som har tips på fysisk butik i Sverige som säljer stringbikini?

• Anonym (Finaste)

Tycker det kan vara sexigt på den som har en passande rumpa.

• Anonym (Ann)

Jag kan använda stringbikini för min killes skull om vi är på en egen strand eller på semester utomlands där jag är säker på att inga män jag känner ser mig.

Svar på tråden Stringbikini