• wood

Stringbikini

Hej,

Jag har märkt att fler tjejer/kvinnor använder stringbikini. Känner ni er vackrare/sexigare i det?

• Svar på tråden Stringbikini
  • jos79

Skulle jag aldrig ta på mig. Obekvämt och har inte kroppen för det.

• Anonym (Spaghettistring)

Jag gillar mest att ha på mig det när jag själv om jag skall vara ärlig. Jag tycker jag är fin och sexig, men jag har svårt att ha det på mig om det är mycket folk omkring. Jag har flera gånger åkt till stranden, haft string och rätt vågad överdel på klart under kläderna, men sedan ångrat mig och bytt om till en vanlig bikini.

Jag är lite för blyg ibland, jag skulle vilja våga mer. 

• Anonym (Gillar!)
    wood skrev 2019-03-20 21:00:28 följande:

Hej,

Jag har märkt att fler tjejer/kvinnor använder stringbikini. Känner ni er vackrare/sexigare i det?

Får mer uppmärksamhet och bekräftelse i stringbikini.
    Vill ju ha någonting för att jag kört stenhårt med squats i vinter/vår....
  • Anonym (HannaSophia)

Kul att fler & fler vill och vågar även i Sverige. Vi håller tummarna för en lång varm sommar

• Anonym (Japp)

Japp, känner mig mycket sexigare och bekvämare i det. Men på offentlig strand använder jag halvstring eller kanske hipsterstring som det kallas. Det känns lite mer accepterat.
    Vanlig bikini känns som en blöja, speciellt ifall man precis badat.

Inhängnat eller privat blir det alltid vanlig string-modell.

• Svennebanan75
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-03-21 20:38:26 följande:
    Typ något som detta?

www.der-bikini.com/produkt/badeanzug-slingshot/
    Den där var riktigt het, fasiken vad kåt jag skulle vara konstant på stranden om alla kvinnor med fin figur har sån där bikini!
  • Anonym (HannaSophia)
    Svennebanan75 skrev 2022-04-28 14:33:36 följande:
    Den där var riktigt het, fasiken vad kåt jag skulle vara konstant på stranden om alla kvinnor med fin figur har sån där bikini!
    Välkommen ut i solen ! Solig
  • Anonym (Fröken)
    Om det där var det enda utbudet så stannade jag hellre inne hela sommaren. 
  • Svennebanan75
    Anonym (HannaSophia) skrev 2022-04-28 14:56:11 följande:
    Välkommen ut i solen ! Solig
    Garanterat, vilka stränder håller du till på?Cool
  • Mia99
    Fast den går inte alls att använda i verkligheten. Den glider av tuttarna hela tiden. Förvånad  

Däremot har jag en sån där string-only bikini, dvs med bara strings både bak och fram. Den åker faktiskt med ibland på lite mer privata badställen. Den är inte alls obekväm som man kunde tro och känns helt okej. Man får dock vara helt helrakad annars går det inte.
Svar på tråden Stringbikini