• wood

Stringbikini

Hej,

Jag har märkt att fler tjejer/kvinnor använder stringbikini. Känner ni er vackrare/sexigare i det?

• Svar på tråden Stringbikini
  • Anonym (Hmm)

Tycker att det är skönt att slippa ha tyg som ska sitta över skinkorna, får dra ut tyget hela tiden så då är stringen bättre som alltid sitter son det är tänkt!

• Anonym (Lasse)

Jag badar helst naken,men använder string på textilbadplats.

• Anonym (Spaghettistring)

Jag gillar sådana där stringunderdelar som var populära förr med ett elastiskt snöre baktill istället för nånslags halvstring. Jag har ett fåtal sådana bikiniunderdelar men jag ser aldrig sådana jag vill ha i butiker som säljer badkläder. 

• Anonym (??)

Men alltså ... string? På riktigt?
    Är väl det mest avtändande plagg man kan tänka sig på en kvinna.
    Lovikka-vantar är ju mer uppkåtande.
    Hur många stjärtar passar eller ser ens lite tilltalande ut i string??
    80-talet är över för läääänge sedan.....
    Bättre sola/bada näck i så fall - skönare och snyggare på alla sätt.
    För att inte tala om snubbar i string , hahahahahahahaha
    Fy för fan ...

• Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Spaghettistring) skrev 2019-03-21 18:06:44 följande:

Jag gillar sådana där stringunderdelar som var populära förr med ett elastiskt snöre baktill istället för nånslags halvstring. Jag har ett fåtal sådana bikiniunderdelar men jag ser aldrig sådana jag vill ha i butiker som säljer badkläder. 

Gå in på tangaland24.de

(just nu byter de ägare så man kan beställa igen i maj. Jag har en stor del av deras modeller i rött /svart/vitt, både mer täckande string men även deras pyttesmå och öppna string.
  • Dragonkiller
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-03-21 19:28:02 följande:

Gå in på tangaland24.de

(just nu byter de ägare så man kan beställa igen i maj. Jag har en stor del av deras modeller i rött /svart/vitt, både mer täckande string men även deras pyttesmå och öppna string.

Det hade varit trevligt att se på dig!
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-03-21 19:28:02 följande:
    Gå in på tangaland24.de

Tack! Stort tack! Det är precis sådana jag gillar.
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Spaghettistring) skrev 2019-03-21 19:56:58 följande:

Tack! Stort tack! Det är precis sådana jag gillar.

Kul att du blev så glad - de har många coola stringbikini man kan mixa och matcha! Lite som en godisbutik inför sommaren. Kolla även in thongboard.aimoo.com ett bra forum för stringbikiniälskare även med bloggposter om/från Sverige. Lycka till hoppas du hittar något snyggt!
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-03-21 20:21:38 följande:
    Kul att du blev så glad - de har många coola stringbikini man kan mixa och matcha! Lite som en godisbutik inför sommaren. Kolla även in thongboard.aimoo.com ett bra forum för stringbikiniälskare även med bloggposter om/från Sverige. Lycka till hoppas du hittar något snyggt!
    Tack igen. Något jag skulle vilja ha är en baddräkt med string, som även är smal över bysten (typ mankini) men som INTE glider iväg så att brösten hoppar ut hela tiden. Har sett denna typ på film, men även där så hoppade brösten ut så fort modellen rörde sig ens litegrann.
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Spaghettistring) skrev 2019-03-21 20:34:10 följande:

Tack igen. Något jag skulle vilja ha är en baddräkt med string, som även är smal över bysten (typ mankini) men som INTE glider iväg så att brösten hoppar ut hela tiden. Har sett denna typ på film, men även där så hoppade brösten ut så fort modellen rörde sig ens litegrann.

Typ något som detta?

www.der-bikini.com/produkt/badeanzug-slingshot/
Svar på tråden Stringbikini