• Anonym (Anonym)

    Skulle ni äldre kvinnor?

    Kvinnor mellan 28-49 åldern, skulle ni tänka er ha sex med en kille mellan 17-22?

    Ni som redan haft det kan ni berätta hur det var osv?

  • Svar på tråden Skulle ni äldre kvinnor?
  • Miss Sunny
    Anonym (Gilf) skrev 2020-05-11 18:28:47 följande:

    Jag tycker inte 28 är en äldre kvinna. Äldre kvinnor är 50 och uppåt. Då tror jag att kvinnor gärna har sex med 17-22 åriga killar


    Haha..... Å nej du, vi tänder på unga män..... inte pojkar ( inte gubbar heller)  27/28 och ca 10 år uppåt
  • Anonym (seriösQ)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-03-21 22:28:27 följande:

    Kvinnor mellan 28-49 åldern, skulle ni tänka er ha sex med en kille mellan 17-22?

    Ni som redan haft det kan ni berätta hur det var osv?


    Jag skulle kunna ha barn i den åldern så nej jag tror inte att det skulle kännas rätt. Man är på helt olika nivåer i livet så det skulle inte funka. Fast samtidigt såg jag tidigare ett inlägg om en svensk sångare som är förlovad med en kvinna som är 30 år äldre, så det kan ju säkert funka. Men det är nog väldigt sällan en så mkt äldre kvinna skulle bli kär i en 20 åring. 

  • Anonym (Lite)
    Anonym (47 år) skrev 2020-05-17 14:17:41 följande:

    Nja fast här tänker jag snarast på fysisk mognad, utgår bara från ett sexuellt förhållande alltså. Jag har svårt att tycka att en alltför ung kille är attraktiv... pedofilspärren sätter in om han är alltför ung och för mig går den gränsen någonstans runt 23 år. Det är också ungt men en 23-åring är trots allt fullvuxen och har varit det några år.

    Men även för förhållande föredrar jag yngre män. Alla mina förhållanden det senaste decenniet har uteslutande varit med män som varit 7-20 år yngre än mig själv. Män i min ålder är gubbar både utseendemässigt men framför allt i åsikter och beteende. Det har hänt något med killarna i generationen under Anders-generationen. De är mjukare, har lättare att visa känslor, är mindre fördomsfulla, självständiga, jämställda. Att de yngre killarna dessutom har unga muskulösa kroppar och stor sexaptit (inga begynnande problem med potensen) är bara en stor bonus.


    Så 23 är allra yngsta men han måste ändå möta massa krav då?
  • Anonym (40)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-03-21 22:28:27 följande:

    Kvinnor mellan 28-49 åldern, skulle ni tänka er ha sex med en kille mellan 17-22?

    Ni som redan haft det kan ni berätta hur det var osv?


    Ja jag är 40, har ett förhållande med en som är 22. Vi träffades när han var 20 och jag 38.

    Jag har inte sex utanför förhållande oavsett åldern på killen dock. Behöver ha känslor för att bli tänd.
  • Anonym (Ingen)
    Anonym (40) skrev 2020-05-18 14:52:40 följande:
    Ja jag är 40, har ett förhållande med en som är 22. Vi träffades när han var 20 och jag 38.

    Jag har inte sex utanför förhållande oavsett åldern på killen dock. Behöver ha känslor för att bli tänd.
    Du funderar aldrig över åldersskillnaden mellan er.  Innan dess har du alltid föredragit äldre? 
  • Anonym (47 år)
    Anonym (Lite) skrev 2020-05-18 13:00:06 följande:

    Så 23 är allra yngsta men han måste ändå möta massa krav då?


    Ja min nedersta gräns för vad jag skulle kunna tänka mig går vid 22-23 nånstans. Bara för sex då alltså. En massa krav nja ska jag alls vara intresserad av en så ung kille måste han vara skitsnygg och vältränad, jag är inte ett dugg intresserad av en valpig 22-åring som ser ut som en liten pojke. Då skulle jag känna mig riktigt gubbsjuk.
  • thee1221
    Anonym (47 år) skrev 2020-05-18 16:39:45 följande:

    Ja min nedersta gräns för vad jag skulle kunna tänka mig går vid 22-23 nånstans. Bara för sex då alltså. En massa krav nja ska jag alls vara intresserad av en så ung kille måste han vara skitsnygg och vältränad, jag är inte ett dugg intresserad av en valpig 22-åring som ser ut som en liten pojke. Då skulle jag känna mig riktigt gubbsjuk.


    Kul. :)
  • Anonym (Lite)
    Anonym (47 år) skrev 2020-05-18 16:39:45 följande:

    Ja min nedersta gräns för vad jag skulle kunna tänka mig går vid 22-23 nånstans. Bara för sex då alltså. En massa krav nja ska jag alls vara intresserad av en så ung kille måste han vara skitsnygg och vältränad, jag är inte ett dugg intresserad av en valpig 22-åring som ser ut som en liten pojke. Då skulle jag känna mig riktigt gubbsjuk.


    Men ändå sköna krav bara för lite kul liksom
  • Anonym (40)
    Anonym (Ingen) skrev 2020-05-18 16:22:37 följande:

    Du funderar aldrig över åldersskillnaden mellan er.  Innan dess har du alltid föredragit äldre? 


    Jo det är klart jag funderar över det. Har föredragit jämnåriga tidigare.
  • Anonym (Ingen)
    Anonym (40) skrev 2020-05-19 19:43:18 följande:
    Jo det är klart jag funderar över det. Har föredragit jämnåriga tidigare.
    Kändes det märkligt i början. Vad tycker dina väninnor om det hela? trodde faktiskt att ingen kvinna över 30 attraherades av yngre 
  • Anonym (40)
    Anonym (Ingen) skrev 2020-05-21 10:40:10 följande:
    Kändes det märkligt i början. Vad tycker dina väninnor om det hela? trodde faktiskt att ingen kvinna över 30 attraherades av yngre 

    De är accepterande och tycker att är känslorna rätt och vi har det bra så är det bra. Varken mina eller hans vänner har sagt något negativt förutom att en an hans killkompisar har sagt att han trodde att jag skulle tröttna på honom för att "äldre kvinnor har högre krav". Men han lever upp till mina krav vilket kanske inte kompisen trodde att han skulle. 


    Det var ju en konstig fördom du hade. 

  • 8378
    Anonym (H) skrev 2020-05-05 01:41:46 följande:

    Absolut, jag skickar ett privat meddelande till dig i så fall, om det blir aktuellt.


    Hej
  • Mandel

    Man ska aldrig säga aldrig, men tror inte att jag skulle vilja ha det.

    Tror ändå att ålder och erfarenhet påverkar, så hellre en lite äldre än den åldern.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Ingen)
    Anonym (40) skrev 2020-05-21 13:12:42 följande:

     


    Det var ju en konstig fördom du hade. 


    Tycker du det  verkar inte alltför vanligt
  • Anonym (:s)

    Ne,j hade aldrig velat ha någon så ung! Måste minst va 10 år äldre.

  • Latinofire

    Det blir som tur e allt vanligare känns det som! Har ett flertal vänner som träffar äldre kvinnor för njutningens skull och det kan vara allt ifrån singelmammor till änkor! Men jag ser inget fel i det! En annan vän har varit ihop med sin kvinna i 5 år snart och det är en 20 års skillnad mellan dem!

Svar på tråden Skulle ni äldre kvinnor?