Inlägg från: Anonym (Reapersofficial) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Reapersofficial)

    Vad ska jag göra!

    Vi satt och pratade som sex och då sa min fru att d räcker med det sexet hon får av mig som är 1-2 gånger i månaden. Då sa jag att vi kunde ha ett öppet förhållande men d ville hon inte sen sa hon att jag dum och korkad. Men jag sa d att min sexlust kommer inte att försvinna då får du väl sterilisera dig sa hon till mig. Så nu är jag tillbaka på ruta 1 igen.

  • Svar på tråden Vad ska jag göra!
  • Anonym (Reapersofficial)

    Gör jag redan! Men hade varit kul med lite sällskap!

  • Anonym (Reapersofficial)

    Hon skulle inte ens märka om jag skulle va otrogen.

  • Anonym (Reapersofficial)

    Hon tycker vi har d bra ihop. Och det har vi fast inte med sexet.

  • Anonym (Reapersofficial)

    Men visst d hade varit trevligt att snacka med nån trevlig tjej/kvinna.

  • Anonym (Reapersofficial)
    hellothere87 skrev 2019-03-26 13:01:33 följande:

    Du är en patetisk idiot och jag hoppas din sambo ser igenom din oärlighet.


    Tråkigt att du känner så!
  • Anonym (Reapersofficial)
    hellothere87 skrev 2019-03-26 13:36:40 följande:

    Du och ts kan väl träffas och sätta på varandra. Ni verkar ju sakna all form av moral båda två så lite bögsex är väl inte fy skam.


    Du verka intresserad med så joina oss då!
  • Anonym (Reapersofficial)
    hellothere87 skrev 2019-03-26 13:53:56 följande:

    Skulle hellre snorta mjältbrand än att behöva se ditt fula tryne.


    Samma här!
  • Anonym (Reapersofficial)
    Walker90 skrev 2019-03-26 14:21:39 följande:

    Jag ska försöka ge dig ett seriöst, uppriktigt svar.

    Vad är anledningen till att hon är ointresserad? Har ni pratat igenom det här ordentligt? Finns det någon du/hon/ni kan göra för att öka sexlusten?

    Otrohet är inte en bra lösning. Du kommer svika och såra henne djupt. Öppen relation är tydligen inte ett alternativ. Jag antar att swingerlivet är helt ointressant för henne?

    Har ni pratat om att gå isär? Jag menar, älskar ni varandra? Är ni kära?


    Jag är intresserad av mkt sex det är inte min fru intresserad av i samma utsträckning sen vi fick barn. Men mitt sug efter sex har inte ändrats sen vi blev ihop.
  • Anonym (Reapersofficial)

    Oavsett vad jag gör så är hon intresserad! Hon vill inte ha sex så ofta! Det räcker 1-2 gånger i månaden ibland blir d bara 1. Att snacka med någon är fel det vet jag men jag vet inte vad jag ska göra längre. Vi har ett bra förhållande trots förlite sex.

  • Anonym (Reapersofficial)
    GGN skrev 2019-03-26 20:34:32 följande:

    Men VARFÖR vill hon inte ha sex?


    Hon har inte det suger jag har!
  • Anonym (Reapersofficial)

    Vi har ett bra förhållande trots att det är för lite sex. Så vad ska göra. Jag vet inte om det ändras senare. Men tråkigt att bara runka och titta på porr!

  • Anonym (Reapersofficial)
    Junikorn skrev 2019-03-26 21:06:26 följande:

    Jag förstår din frustration och att du gärna vill ha mer sex.

    Jag går väl emot strömmen när jag säger att då får du ju skaffa sex på annat håll.

    Risken är ju stor att din fru inte accepterar det och vill skiljas.

    Någonstans så måste man reda ut detta hemma innan man börjar knulla runt. Varför vill inte din fru ha mer sex? 

    Jag skulle förstå min man om hans lustar inte tillfredställdes av mig att han söker det någon annanstans, jag skulle förmodligen göra detsamma MEN först skulle jag nog försöka lösa det på hemmaplan. Men allt beror ju på...är du redo att offra ditt äktenskap för sex? Är ditt äktenskap eller sex viktigast? 


    Skulle du kunna snacka lite med mig?
  • Anonym (Reapersofficial)
    Anonym (?) skrev 2019-03-27 02:09:26 följande:
    Men alltså jag förstår faktiskt inte vad du gnäller över. Du får ju ändå sex 2 ggr i månaden?! Tänk om du varit ofrivilligt singel istället för att ha din älskade fru? Om ni har det bra annars så tycker jag det vore dumt att bli den ofrivilliga singeln genom att äventyra ert äktenskap med att snacka el sexa med en annan kvinna.

    Om det är "att det är tråkigt att runka" som är ditt största problem så har du det nog bättre än de flesta. Du har ju kvinnligt sällskap i form av din fru hela tiden, sen sex varannan vecka. Ni borde kanske kramas mer i vardagen, ansträng dej lite mer så blir hon nog mer sugen på sex. Slicka henne till orgasm utan att kräva något själv, gör det bara skönt för henne. Ge henne massage. Köp något vackert som du vet att hon gillar; favoritblomma eller vad just hon skulle uppskatta. Tappa upp ett bad för er båda och tänd en massa ljus i badrummet. Som sagt ansträng dej lite och var vardagsromantisk så tror jag det löser sej med sexbiten, att det blir av åtminstone lite oftare. Lycka till!
    De gånger jag nu gör detta du vill jag ska göra så börjar hon undra vad jag fjäskar för nu! Svaret blir att det inte kommer att bli något iaf säger hon! Som sagt ibland blir det 2 ggr/m ibland bara 1. Så oavsett hur jag gör så är det alltid något! Jag anstränger mig det gör jag men då undrar hon varför!
Svar på tråden Vad ska jag göra!