• Matiwe18

    Hjälp mig tyda gravtest

    Är i samma sits. Har testat med RFSU i några dagar och det första jag tog var blankt men resten har det blivit sådana streck på. Har fått blankt på nåt annat. Tror att jag hade äl nån gång mellan den 21-23

  • Matiwe18

    Ja men blir ju lite knäpp. När har du bim? Jag måste testa te ett test ikväll o se om det blir blankt som för dig!


    Tjingtjing skrev 2019-03-29 08:31:21 följande:

    Detta är så svårt.

    Men känns väldigt konstig att det syns ett sträck på mogonen och inte på kvällen.

    Kan det vara fel på dessa tester haha man undrar ju


  • Matiwe18
    Tjingtjing skrev 2019-03-29 08:21:30 följande:

    Har i flera dagar på morgonen fått samma resultat på dessa test och helt blankt på kvällen.

    Har testat med flera andra test och fått helt blank.

    Börjar tvivla på när min senaste mens/ägglossning var.

    Vad tror ni ?


    Testar bifoga en bild på mitt test så du kan se. Det syntes lite mer i verkligheten

  • Matiwe18
    Tjingtjing skrev 2019-03-29 08:41:22 följande:

    Jag brukar ha min mens runt den 20de men det kan variera.

    Jag har en som sen tidigare och jag känner exakt samma som då i kroppen.

    Pratade med en barnmorska igår och och sa att det är inte ovanligt att grqvtesten kan dröja.

    Men jag vill verkligen bara veta nu haha nu har jag köpt test för 2000 kr hela lönen kommer ju gå haha


    Får hoppas äl kom lite senare denna månad och att du får ditt plus :D

    Tänk vad man kan spendera på tester hahq
  • Matiwe18

    Innan jag blev gravid med dottern fick jag inte en enda antydan till streck på RFSU, när jag sen fick streck så var jag gravid. De måste blivit bra mycket sämre :(


    lilagrodautanben skrev 2019-03-30 19:03:17 följande:

    RFSU är kända för sina falska positiva såå använd inte dom. På testlagret ser jag klart och skulle nog lita på det


Svar på tråden Hjälp mig tyda gravtest