• HeyHo1

    Hur mycket väger ni som är ca.158-160 cm långa?

    Till er som är typ 158-160 cm långa, hur mycket väger ni? O vad tycker ni om er själva, ex. smal, mellan, tjock?

  • Svar på tråden Hur mycket väger ni som är ca.158-160 cm långa?
  • Dexter dot com

    160 cm lång och väger nu efter byte till stillasittande jobb 63 kg vilket är alldeles för mycket för att jag ska trivas. 52-53 kg är en vikt jag känner mig bekväm i.

  • Anonym (Jolina)

    165 lång och väger 52-53kg.Är nöjd med min vikt och går jag upp i vikt så får jag bara stor mage.

  • Anonym (sessan)

    158 cm och väger 59 kg. Mår bäst vid 54,55 kg. Tyvärr sitter de extra kilona på magen efter senaste graviditeten. Försöker verkligen få bort dem.... Smal i övrigt men just nu trivs jag inte med extrakilona på magen.

  • Erla

    158 cm lång. Just nu i slutet på en graviditet och väger 67 kg. Vanligtvis ligger jag på jämt över 50 kg. Ser lite småmullig ut i otränat tillstånd, men smal vid tränat tillstånd.

  • Anonym (nöjd)

    159  cm och väger 57-59.
    Innan första graviditeten tog jag 100 kg marklyft och hade stor rumpa och var vältränad med mycket muskler.
    Efter graviditeten gick jag ner till samma vikt (gick upp till 83 under grav.), men har inte kunnat träna lika mycket som förut. Ingen större skillnad i spegeln, men kan tänka mig att fördelningen fett/muskler är lite annorlunda.

  • Storken
    Anonym (Ribba) skrev 2019-04-08 06:55:00 följande:

    162cm och 74kg...hyfsat platt mage, det mesta sitter på låren. Hade gärna tagit bort nåt kilo, men slutar med att magen blir en grop, brösten försvinner och låren sitter kvar. Träna är jag för lat för, vilket säkert hade varit bästa alternativet för mina önskvärda justeringar.

    minfil.com/Y2K6G6U4m6/AF6AC866-52F2-4A8D-B7AC-8ABD92ADBB58_jpeg


    Visst var det du som skrev tråden om killen som inte nådde in i dig bakifrån?

    Snygg bild hur som helst :)
  • Anonym (Upp och ner..)
    Storken skrev 2019-04-08 09:16:02 följande:

    Visst var det du som skrev tråden om killen som inte nådde in i dig bakifrån?

    Precis vad jag också tänkte.

    Snygg bild hur som helst :)


  • Anonym (Ribba)
    Storken skrev 2019-04-08 09:16:02 följande:

    Visst var det du som skrev tråden om killen som inte nådde in i dig bakifrån?

    Snygg bild hur som helst :)


    Japp. Knappast en snygg bild, kan inte se att den skulle vara så mycket mer än en beskrivning på kroppen. Men tack, kul den kan ge nån nånting
  • Anonym (Liv)

    Är 160 och väger nu 78 kg. Har blivit så efter att ha mått dåligt, stressat och tröstätit i flera år nu, och lägger inte större värdering i det mer än att jag vill må bättre i kropp och knopp och därför borde röra mig mer och äta bättre. Vägde 47 kg i tonåren och anser nu att jag var alldeles för smal då. Det såg inte alls bra ut på mig. Trivdes som allra bäst när jag vägde mellan 58-62 kg, och siktar på att med tiden hamna runt den vikten igen.

Svar på tråden Hur mycket väger ni som är ca.158-160 cm långa?