BIM maj
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Men aboslut mensvärk och ont i brösten men inte mer än vanligt innan mens. Jag tempar och tempen har hållit sig hög från ägglossning. Tack så mycket
Liiite frustrerande nu alltså.
Jag är på BIM +4 och inget plus eller mens i sikte.
Hade stegring på ÄL test den 6 och 8! Men inte exakt lila starkt som kontrollstrecket.
Började tog gravtest ÄL+ 10,11,12 clearblue early och vanliga...som visade negativt.
testade då i samma veva med ÄL-test som visade så sjukt positivt som dom aldrig gjort. Jag tänkte att det kanske var ett tecken på att jag var gravid... men tiden har gått och inget plus.
Min tanke nu är om man kan ha ägglossning två ggr utan mens mellan? Var det en andra ägglossning jag hade där på ÄL dag 11? I så fall så är jag helt plötsligt bara på ÄL+9 om det ens är möjligt?!!
Eller är mensen bara helt enkelt sen? Eller ligger det en liten där som inte vill synas på hcg i urinet.
Jag har mått illa, huvudvärk, molande värk, växande bröst, ömma bröstvårtor och senaste dagarna ökad värk som nästan känns som mensvärk. Tänkt att nu kommer mensen... men inget hittills.
Hej tjejer!
Jag hade bim igår och har fortfarande inte fått mens. Men har lite värk i magen, inte riktigt mensvärk heller i h haft det typ sen igår. Och igår kväll märkte jag att jag har ljusrosa flytningar. Kan ju få det några timmar innan eller precis i samband med mens men det har snarare avtagit nu än ökat. Kan det vara en nidblödning. Använder appen flo och har enligt den alltid fått
Min mens exakt 15 dagar efter ägglossning och det var igår. Alltså är den sen nu om inte de ljusa flytningarna räknas som mens, men aldrig haft såhär innan. Jag är så nervös och vågar typ inte ta ett test :/ är så rädd att det ska vara negativt. Jag och min kille är på ca 10:e ordentliga försöket men har haft oskyddat sex utan preventivmedel i snart 3 år och inget har hänt.
Blir galen på att vara rädd!!!
Äl+10 idag och efter gårdagens tempdipp gick tempen upp igen idag. Har haft dippar de två andra gångerna jag varit gravid också så lite hopp gav det mig ändå!
Gjorde även ett test imorse och det blev något svagt svagt som kom inom tiden men som inte direkt syns nu. Men det var en sån där superbillig smal sticka så jag litar egentligen inte på dem. Kommer ta ett säkrare test om några dagar om inte tempen sjunker :)
Hur går det för er andra med bim i slutet av maj?!
Äl+10 idag och efter gårdagens tempdipp gick tempen upp igen idag. Har haft dippar de två andra gångerna jag varit gravid också så lite hopp gav det mig ändå!
Gjorde även ett test imorse och det blev något svagt svagt som kom inom tiden men som inte direkt syns nu. Men det var en sån där superbillig smal sticka så jag litar egentligen inte på dem. Kommer ta ett säkrare test om några dagar om inte tempen sjunker :)
Jag har BIM på fredag. Tre dagar dit. Tycker tiden går fruktansvärt långsamt. Jag har testat ett par gånger. Dels ett clearblue early på BIM-5 och ett vanligt test idag BIM-3 som båda var negativa. Jag har ett barn sedan innan och när jag plussade då så var det inte förrän BIM-1 med vanliga stickor så jag tänker att det fortfarande finns en chans. Clearblue early testet jag tog BIM-5 som var negativt försöker jag bortse ifrån för jag vet att min menscykel ofta är längre än 28 dagar.. Jag inbillar mig att jag har känningar i form av svag molvärk, kanske för att jag vet att det var så jag märkte att jag var gravid förra gången.
Håller tummarna för er andra som fortfarande går och väntar!
Tog ett Clearblue digital ikväll på BIM-3 och fick resultatet Gravid 1-2! Så glad men fattar det knappt. Sjunker nog in om några dagar :)
Stort lycka till allihop nu!!
Tog ett Clearblue digital ikväll på BIM-3 och fick resultatet Gravid 1-2! Så glad men fattar det knappt. Sjunker nog in om några dagar :)
Stort lycka till allihop nu!!
Åh grattis!!!