• LD301NSkipper

Hur stor är min panna?

Brukar få blickar på mig vare sig jag visar min stora panna eller inte.

Men jag undrar: vad tänker du om min panna? :3

Är den för stor? Vad tänker ni normala människor med små pannor när ni ser stora stekpannor i huvet på folk?? Nyfiken! :)

• Svar på tråden Hur stor är min panna?
  • Anonym (Frankie)

Lagom. Inte uppseendeväckande stor. 

• Anonym (Kranen)

Visst, du har en högre panna än genomsnittet, men jag tycker inte att man tänker att den är ovanligt hög. Den är lagom. Jag tycker däremot att det ser ut som om att du är ganska ung. När jag var i 20-årsåldern störde jag ihjäl mig på min långa näsa, men nu fattar jag inte vad det var för fel på den. Visst, den är lite längre än de flestas, men den är verkligen helt ok, t o m rätt snygg i vissa vinklar och nu bryr jag mig inte alls om folk tittar på den. Med åren blir man ofta snällare mot sig själv och mindre kritisk och det är gott. Du är bäst som du är! :)

• Meriall

Den är ganska stor men det är inget problem, är inget negativt med en stor panna imo. Min är nog också lite större än medel.

• Anonym (Fin panna)

Är du kille eller tjej?

• Anonym (Koko)

Ja den är stor men vi ser alla olika ut.

Tänker inte mer på det liksom.

Om du är kvinna och stör dig, vet jag att många brukar klippa lugg.

Det är så du ser ut. Är inget man kan göra åt och om folk glor är de bara koko.

Glo tillbaka på deras (lilla) näsa eller (snea) ögonbryn.

• Anonym (lk)

Fick mej att tänka på Mars Attacks. Tål du musik?

• annabellelee

Den liknar min mans panna, fast hans är kanske lite större! Jag tycker den får honom att se intelligent ut! :) Sen älskar jag ju allt med honom eftersom det är hans!

• LD301NSkipper
    Anonym (lk) skrev 2019-04-11 07:42:39 följande:

Fick mej att tänka på Mars Attacks. Tål du musik?

Hahah. Inte ny musik utan syfte eller sammanhang, men vem gör det? :)

Gammal (speciellt 80 tal) funkar brah
  • LD301NSkipper
    Anonym (Fin panna) skrev 2019-04-10 23:51:00 följande:

Är du kille eller tjej?

Första
  • ja men va fan

En helt vanlig panna. Och iom att du tycker att du får blickar på dig oavsett om du visar den eller inte så beror det inte på pannan. Kanske bara allmänt snygg?

• Anonym (smilla)

Din panna är inte uppseendeväckande hög. Jag tycker det är snyggt med hög panna, både jag och min man har höga pannor. Hellre Keanu Reeves än Mike Tyson. Googla snygga skådespelare så får du se att de flesta som dyker upp har ganska höga pannor.

• cleoeme

Jag tycker din panna var stor. Men jag har sett större! Jag bryr mig inte. Jag brukar inte stirra på folk på stan än mindre bry mig om deras pannor :)

• Anonym (Jerker)

Nog snarare pga högt hårfäste. Kamma ner håret, så är det löst

Svar på tråden Hur stor är min panna?