• Anonym (Anna77)

    Han vill bara ha analsex känns det som

    Jag har flera gånger haft snalsex med min man

    Det har funkat bra 

    Han har alltid gått i gång riktigt när vi har det, blir väldigt hård och kår

    Nu i går skulle vi ha sex på vanliga viset men han fick nästan inte ens upp den 

    Upplevde han väldigt ointresserad av mig 

    Han vill nästan inte ens ta på mig 

    Börjar bli orolig att det bara är analsex som intresserar ar honom 

    Känns jätte tråkigt

    Vet inte vad som är fel

    Känns inte roligt att han ska behöva runka för att få upp den som i går

  • Svar på tråden Han vill bara ha analsex känns det som
  • Anonym (K 29)
    Anonym (Anna77) skrev 2019-04-20 10:37:37 följande:
    Omöjligt för jag är alltid hemma
    Är han hemma hela tiden också?
  • Anonym (Porr)
    Anonym (Anna77) skrev 2019-04-20 10:37:37 följande:

    Omöjligt för jag är alltid hemma


    Ääää mobil telefon?
  • Anonym (what)
    Anonym (Anna77) skrev 2019-04-20 10:32:07 följande:
    Fast han tittar inte på porr
    Existerar män som inte tittar på porr öht? 
  • Anonym (Okej)

    Han kanske tycker de känns mer..

    Vi älskar analsex men kanske 1 av 10 gånger blir de det, resten vanligt och oftast är de jag som vill ha analsex.

  • uhsumkat

    Du kanske skulle prata med honom?

    Varför frågar du hellre här än honom?
    Tror du på allvar att vi vet och kan ge dig svar?

    Vet du inte att egentligen är det bara han som kan ge dig svar`?

  • Anonym (Blomman)

    Hade en längre relation med en likadan. Var bara analsex sista åren sen åkte han ut med huvet före...aldrig mer

  • Anonym (Annelie)
    Anonym (Anna77) skrev 2019-04-20 10:32:07 följande:

    Fast han tittar inte på porr


    Är du säker på det
  • Anonym (Annelie)
    Anonym (K 29) skrev 2019-04-20 10:34:14 följande:

    Han kanske tittar på porr i smyg 


    Titta på porr kan man göra var som helst. Klart en man kollar på porr.

    Även kvinnor gör det. Få som talar om det.
  • Anonym (Annelie)
    Anonym (Anna77) skrev 2019-04-20 10:37:37 följande:

    Omöjligt för jag är alltid hemma


    Det var bland det dummaste jag hört vill han kolla på porr så gör han det på andra ställen än hemma
  • Anonym (Kk)
    Anonym (Anna77) skrev 2019-04-20 10:32:07 följande:

    Fast han tittar inte på porr


    ALLA män tittar porr. Många ljuger om det för att inte såra partnern. Men du är väl inte med han varje gång han går på toa...?
  • Ka11e

    Det är ju ganska lätt att kolla porr på datorn även om tanten sitter i samma soffa, bara vinkla skärmen så att hon inte ser... Hörlurar om man inte vill missa intrigen..

  • Anonym (Annelie)
    Anonym (what) skrev 2019-04-20 18:38:28 följande:

    Existerar män som inte tittar på porr öht? 


    Det tror inte jag
  • Anonym (Annelie)

    Jag hade ett äckel till kk vars högsta önskan va att ha analt sex . Han hade aldrig fått chansen med sin fru. Inte ens haft sex på åtta år. Han fick det av mig en gång. Ångrar det djupt. Han tyckte om mitt könsorgan tog aldrig på min rumpa eller bröst.

  • Anonym (Japp)

    Haft samma problem, detta har lett till att jag inte ens vill ha sex längre. Nu är jag singel sedan flera år tillbaka så inga problem på så vis däremot är jag själv skadad av all sex som varit allt annat än något som jag själv haft lust med genom alla dessa år sedan tidig tonår. Sex för mig är förstört, och även om man hade sex på annat vis så märktes det att det var arslet som egentligen var av intresse.

  • Anonym (Hej)

    Han är nog gay eller bi..

    Förstår inte detta med analsex, har testat men jag föredrar vanligt alla dagar i veckan!

  • Anonym (Bikille)

    Att han föredrar analt för att han är smyg gay fnyser jag bara åt..

    Däremot är många kvinnor väldigt slappa o stora i musen så att det knappt känns och därmed föredrar en mindre anal.

    Botemedel: mitt ex som var slapp var duktig på att med handen nypa ihop sin mus eller nypa med 2 fingrar runt mitt kukskaft för bättrekännsla eller om du kan med muskler klämma ihop dej mer.

    Vad gäller analsex är normalkuken allt för liten och len vilket inte ger den penetrerade så stor njutning. Just nu tycker du inte analt är så bra och jag rekomenderar verkligen analsex även med en hård ådrig dildo/strapon vilket kommer ta analsexet till helt nya nivåer så att du kommer börja tigga om det ideligen. Så ett tips är att han knullar dej analt och efter att han kommit fortsätter han på dej med leksak och självklart att även du tar honom analt.

    Första gångerna blir det kanske inte så bra men när man lär sig taemot avslappnat och utvecklar tekniken som framkallar sammandragningarna kommer ni båda få fontän orgasmer.

  • Anonym (what)
    Anonym (Bikille) skrev 2019-04-21 20:59:13 följande:

    Att han föredrar analt för att han är smyg gay fnyser jag bara åt..

    Däremot är många kvinnor väldigt slappa o stora i musen så att det knappt känns och därmed föredrar en mindre anal.

    Botemedel: mitt ex som var slapp var duktig på att med handen nypa ihop sin mus eller nypa med 2 fingrar runt mitt kukskaft för bättrekännsla eller om du kan med muskler klämma ihop dej mer.

    Vad gäller analsex är normalkuken allt för liten och len vilket inte ger den penetrerade så stor njutning. Just nu tycker du inte analt är så bra och jag rekomenderar verkligen analsex även med en hård ådrig dildo/strapon vilket kommer ta analsexet till helt nya nivåer så att du kommer börja tigga om det ideligen. Så ett tips är att han knullar dej analt och efter att han kommit fortsätter han på dej med leksak och självklart att även du tar honom analt.

    Första gångerna blir det kanske inte så bra men när man lär sig taemot avslappnat och utvecklar tekniken som framkallar sammandragningarna kommer ni båda få fontän orgasmer.


    Hah, skyll på att kvinnorna är slappa och stora i musen när sanningen snarare är att ni har en alldeles för liten. 
  • Anonym (Japp)
    Anonym (Bikille) skrev 2019-04-21 20:59:13 följande:

    Att han föredrar analt för att han är smyg gay fnyser jag bara åt..

    Däremot är många kvinnor väldigt slappa o stora i musen så att det knappt känns och därmed föredrar en mindre anal.

    Botemedel: mitt ex som var slapp var duktig på att med handen nypa ihop sin mus eller nypa med 2 fingrar runt mitt kukskaft för bättrekännsla eller om du kan med muskler klämma ihop dej mer.

    Vad gäller analsex är normalkuken allt för liten och len vilket inte ger den penetrerade så stor njutning. Just nu tycker du inte analt är så bra och jag rekomenderar verkligen analsex även med en hård ådrig dildo/strapon vilket kommer ta analsexet till helt nya nivåer så att du kommer börja tigga om det ideligen. Så ett tips är att han knullar dej analt och efter att han kommit fortsätter han på dej med leksak och självklart att även du tar honom analt.

    Första gångerna blir det kanske inte så bra men när man lär sig taemot avslappnat och utvecklar tekniken som framkallar sammandragningarna kommer ni båda få fontän orgasmer.


    Kvinnor saknar dock g punkt i arslet...
  • Anonym (Bikille)

    Haha jo det kan vara liten kuk också så klart

    Tror inte jag skrev att gpunkten är i röven men den går att nå även den vägen

Svar på tråden Han vill bara ha analsex känns det som