• poppa01

    Fi: Kristofobi finns inte

    twitter.com/Gita_Nabavi/status/1120018057785675776

    ledaren för vänster feministerna tycker synd om självmordsbombare istället för de kristna som dog. inget tal om kristofobi trots att kristna är lika drabbade som muslimer av terrorattentat.

    varför stödjer fi förtryck mot kristna? hur är man humanist om man hatar en hel religion och alla dess följare?
  • Svar på tråden Fi: Kristofobi finns inte
  • poppa01
    washo skrev 2019-04-23 13:11:41 följande:
    Vafan är detta du länkar till ????Vad pågår i ditt huvud egentligen? 
    vad menar du? hon är ledare för fi
  • poppa01
    washo skrev 2019-04-23 22:00:25 följande:
    Mina tankar går till Minns att ingen föds till självmordsbombare. Låt aldrig terrorn och hatet segra.

    var står det att hon tycker synd om självmordsbombarna?
    Du som många andra gör er egna sjuka tolkning! Så mycket hat ni bär på!
    Det är bara till nackdel för er själva bittra typer!
    vad menar hon med "minns att ingen föds till självsmordsbombare" ? det låter ju som sympati för terrorister. varför skriver hon inte så om tex höger extrema terrorister från europa? hade hon gjort det så hade hon fått utstå mycket kritik från vänstern.

    fi (och hela vänstern) stödjer förtryck mot kristna minoritet utomlands, tex i egypten, sri lanka, mot armeniener, syrianer, ni demoniserar dom och framstår dom som förtryckare. ni är ju rasister precis som SD.
  • poppa01
    washo skrev 2019-04-23 22:38:51 följande:
    Hon menar som jag tolkar det att de ska inte födas till människor!
    Högerextrema och självmordsbombare har en sak gemensamt och det är hat till andra människor! Det som skiljer de åt är deras bakgrund! 
    precis, så varför tycker då ni feminister att när kristna dödas så är det ingen big deal? vaför argumenterar ni för att det är okej att förtrycka kristna grupper såsom armenier, syrianer, kopter etc? ni har så mycket hat inom er :(
  • poppa01
    washo skrev 2019-04-23 23:04:44 följande:
    Hur gammal är du? 
    Du håller på förtal ju
    Röstar du SD?
    hur är det förtal när det är sant? var tar ni avstånd från kristofobi? varför hoppar ni på armenier, kopter och syrianer? varför fördömer ni alla kristna och hela kristendomen men inte andra religioner?  varför sitter ni och försvar terror-attacker mot kristna minoritet utomlands? jag vill ha en debatt om vänsterns syn på religion, du ger inga svar bara en massa svammel.

    det jag påstår om er, påstår ni om HÖGERN, varför är det inte förtal när ni gör det?

    Nej, jag är inte SDare. Jag är moderat. man behöver inte vara SDare för att störa sig på vänstern, finns t.o.m folk inom vänstern som stör sig på vissa saker inom vänstern tex många har olika åsikter om hedersförtryck och antisemitism osv.
  • poppa01
    washo skrev 2019-04-24 09:16:07 följande:
    Har jag gjort det? 
    här? litegrann, svårt och säga. men vänstern gör det. du tycker om att demonisera högern, då får väl jag göra samma med vänstern?
Svar på tråden Fi: Kristofobi finns inte