• Anonym (ledse­n?)
    Tue 23 Apr 2019 17:22
    12098 visningar
    32 svar
    32
    12098

    Varför gråter hon efter orgasm?

    Har rätt nyligen träffat en tjej. Jag är rätt sexuellt oerfaren. Efter att hon kommit, så börjar hon gråta. Det här är lite obehagligt. Hon säger att det är mycket känslor som kommer ut och att det är inget allvarligt. Hon är inte ledsen egentligen utan glad. men det tror jag inte på. Det här händer oavsett om jag smeker henne eller vi har sex. Hon vill väldigt mycket, låter väldigt glad, kommer, sedan kommer gråten.

    Jag vet inte hur jag skall göra riktigt. Vi känner inte varandra jättebra ännu, och hon vill inte diskutera saken. Hon är dessutom väldigt, väldigt på och vill ha sex, väldigt ofta, men gråter ändå varje gång. Skyndar jag på och kommer före, så smeker hon sig själv fort och aggressivt, kommer och sedan gråter.

    När hon gråter så slaknar jag givetvis, men efter hon torkat tårarna så vill hon suga så att jag också kommer. Det är svårt att trösta henne med, det känns helskumt för det är ju jag som fått henne att gråta. Även om hon säger att det är inte mitt fel. Det är som om hon vill att jag inte skall låtsas om att hon gråter, men hon gråter ju. Vet inte vad jag skall göra eller säga?

    vad hade du gjort om du var jag?

  • Svar på tråden Varför gråter hon efter orgasm?
  • Tue 23 Apr 2019 20:06
    #21
    Anonym (ledsen?) skrev 2019-04-23 19:28:37 följande:
    Om självskadeärren? Hur gör jag det? "Jo, du när jag var nere med huvudet mellan dina ben såg jag att du har en stor mängd små ärr bredvid muffen och högt upp på låren som ser ut att vara gjorda med något vasst föremål du rispat dig med dussintals gånger. Jag ser även att du rispat något som jag tror är bokstäver. Men det är rispat över det till oläslighet. Vad försökte du skriva? Skall vi prata om det?" Det känns som att det skulle bli sista gången jag får vara i närheten av det området om jag skulle säga detta?
    Varför det? Hon är givetvis medveten om ärren och att du ser dem. Jag tycker att det är en naturlig fråga. 
  • Anonym (ledse­n?) Trådstartaren
    Tue 23 Apr 2019 20:21
    #22
    Anonym (Hon grät varje gång.) skrev 2019-04-23 19:57:53 följande:

    Är det verkligen ärr eller bara celuliter och bristningar? Det är lätt att ta miste för ett otränat öga.

    Kvinnan verkar ha god sexuell aptit och att gråta vid orgasm verkar hyfsat vanligt.


    Jag tror inte hon har en enda cellulit eller bristning någonstans på kroppen. Jag själv har stora bristningar på överarmarna, lats (ryggen) och på bröstet, de är lite lilafärgade i tonen och är decimeterlånga och 1cm c:a tjocka, det hon har är små vita smala ärr. Men ja efter att ha läst denna tråden behöver jag nog inte vara så rädd för tårarna, det verkar ju inte helt ovanligt.
  • Anonym (ledse­n?) Trådstartaren
    Tue 23 Apr 2019 20:23
    #23
    Elefantmannen2 skrev 2019-04-23 20:06:27 följande:
    Varför det? Hon är givetvis medveten om ärren och att du ser dem. Jag tycker att det är en naturlig fråga. 
    Ja du har nog rätt. men hade man velat visa upp ärren hade man väl inte ristat dem i den regionen utan i armarna?
  • Tue 23 Apr 2019 20:42
    #24
    Anonym (ledsen?) skrev 2019-04-23 20:23:45 följande:
    Ja du har nog rätt. men hade man velat visa upp ärren hade man väl inte ristat dem i den regionen utan i armarna?

    Nej, inte vid tillfället man gjorde det. Men det har antagligen gått ett tag sedan hon gjorde det. 


    Jag skulle tycka att det var märkligare om du inte frågade än frågade om jag var henne. 

  • Tue 23 Apr 2019 20:45
    #25
    +1
    Elefantmannen2 skrev 2019-04-23 20:03:04 följande:

    Tack för vänligheten. 
    Jag jobbade med just detta problem(bl.a.) 2004-2007. Du ser inget samband med att målgruppen i sig var tjejer i tonåren och tonårsproblem? Det var ett beteende som spred sig. En av de största anledningarna var en bok som heter "Vingklippt ängel"(vars författare är en av alla de ungdomar jag träffade under denna tid). Det finns ett flertal studier kring det att förkovra sig i. 


    Ja, psykisk ohälsa är allvarligt. Ja, mottagningarna är gravt underbemannade. Ungdomar(och vuxna) i behov av hjälp blir bortmotade av psykiatrin.


    Men det går inte att sätta likhetstecken mellan de två sakerna.


    Jag skulle vila på hanen innan jag kallar folk idioter om jag var du. 


    Vilken tur att du slutat arbeta med målgruppen då. Med så lite kunskap och insikt så var det nog bäst för alla.

    FYI, jag kallade ingen för idiot. Att komma med totalt felaktiga påståenden är alltid att idiotförklara sig själv.
  • Tue 23 Apr 2019 21:28
    #26
    uhsumkat skrev 2019-04-23 20:45:42 följande:
    Vilken tur att du slutat arbeta med målgruppen då. Med så lite kunskap och insikt så var det nog bäst för alla.

    FYI, jag kallade ingen för idiot. Att komma med totalt felaktiga påståenden är alltid att idiotförklara sig själv.

    Verkligen trevlig attityd. Vari ligger din kunskap i ämnet för att du ska ha på fötterna att förringa min? Och påstå att det jag skriver är direkt felaktigt. Ad hominem kommer man sällan långt med.


    Det finns som sagt studier i ämnet. Läs dem innan du drygar, tack. 

  • Tue 23 Apr 2019 21:35
    #27
    Elefantmannen2 skrev 2019-04-23 21:28:30 följande:

    Verkligen trevlig attityd. Vari ligger din kunskap i ämnet för att du ska ha på fötterna att förringa min? Och påstå att det jag skriver är direkt felaktigt. Ad hominem kommer man sällan långt med.


    Det finns som sagt studier i ämnet. Läs dem innan du drygar, tack. 


    Det är sällan ärlighet och tillrättavisningar uppskattas, så ja , jag förstår att du upplever det otrevligt att någon säger emot när du kommer med falska påståenden som inte är med sanningen överensstämmande.

    Föreslår att du faktiskt läser fler vetenskapliga studier i ämnet och inte bara sådant som bekräftar din åsikt.
  • Anonym (Växt fort.)
    Tue 23 Apr 2019 21:44
    #29
    Anonym (ledsen?) skrev 2019-04-23 18:47:32 följande:

    Förutom gråtandet är det lite andra grejer sexuellt som känns lite...ja knas.

    Hon har vad jag tror är självskadeärr. Gamla sådana (vad jag tror), och väldigt små. Men väldigt många. Dessa placerade diskret. Högt upp på insidan låret och ljumsken. Även runt könet men det skulle ju kunna vara efter slarvig intimrakning?


    Det låter mer som bristningar som man kan få i tonåren om man växer snabbt. Är det som små streck så är det nog det, med tanke på vart de sitter.
  • Anonym (Kvinn­a 40 plus)
    Wed 24 Apr 2019 06:20
    #30

    Angående att hon gråter efter orgasm kan vara att hon får intensiva orgasmer som släpper ut känslor. Det är ju någonting bra tänker jag. Det har hänt mig ca 5-10 ggr i mitt liv , annars vanliga orgasmer. Det tycker jag du ska ta som ett tecken på att hon är trygg med dig och vågar slappna av och ge sig hän.

    Ang ärren så kan du fråga om Jon vill berätta om dem , fast inte när ni har sex uran vid ett mer påklätt tillfälle, antingen berättar hon eller så avböjer hon. Var lyhörd och fråga inte om du inte vill veta.

  • Anonym (L)
    Wed 24 Apr 2019 10:11
    #31

    Grät floder första gången jag låg med min älskare.

    Han gav mig så himlastormande orgasmer att jag bara skrek och skrek, något jag aldrig gjort innan och efteråt bara grät jag av alla känslor och allt jag varit med om.

  • Anonym (Betta­n)
    Wed 24 Apr 2019 23:01
    #32

    Det låter som om du borde sluta betrakta hennes gråtande som något negativt.
    Hon får orgasm - bra!
    Hon får mycket känslor och gråter men är egentligen glad - bra!
    Hon vill ha sex ofta = hon tycker du är bra i sängen - bra!
    Hon vill suga av dig när hon torkat tårarna - bra!
    Om hon gråter, vänta tills hon är klar och fortsätt med ert härliga sex!

    Varifrån du fått att du skulle orsaka gråtandet är lite oklart. Varför du skulle trösta henne när är glad och att det inte är ditt fel är lika oklart. Risken är snarare att hon stör sig på att du avbryter ert sex bara för att hon fäller några tårar. Förstör inget nu - kör på istället när ni har så bra sex att hon gråter.

Svar på tråden Varför gråter hon efter orgasm?