Inlägg från: Anonym (KåtODesperat) |Visa alla inlägg
  • Anonym (KåtODesperat)

    Var hittar man en KK?

    En seriös fråga, hur skaffar man en kk när man är i ett förhållande? En som man kan lita på ,som förstår riskerna och kan vara diskret och är ren? Var träffar man en sån när man själv inte kan gå ut och festa, och vill att han ska vara helt okänd för min man eller våran bekantskapskrets?

    Moraltanter/gubbar undanbedes vänligen!

  • Svar på tråden Var hittar man en KK?
  • Anonym (KåtODesperat)
    Smecker skrev 2019-04-24 18:19:57 följande:

    Skriv med ditt vanliga nick så kommer potentiella kandidater att flockas som bananflugor under rötmånad. Eller är det som vägglöss på solsemestern? Nåja.


    Vill vara anonym här men har du andra tips om sidor tex eller ställen. Bor i Sthlm.
  • Anonym (KåtODesperat)
    Smecker skrev 2019-04-24 18:19:57 följande:

    Skriv med ditt vanliga nick så kommer potentiella kandidater att flockas som bananflugor under rötmånad. Eller är det som vägglöss på solsemestern? Nåja.


    Ser det mer som starka, arbetssamma bin kring solkysst varm nektar;)
  • Anonym (KåtODesperat)
    Smecker skrev 2019-04-24 18:35:12 följande:

    Nej, jag är tyvärr dåligt bekant med både Stockholm och otrohetssajter. Kombinationen anonymitet och pålitlighet känns som en oxymoron. Och att kalla bajs för solkysst varm nektar är väl verklighetsrevisionism om något.


    Så då hade du inte mycket att komma med ,med andra ord.

    Det finns en orsak till att jag inte skulle söka män på den här siten ,du är levande beviset på hur fel det kunde gå, på så många plan
  • Anonym (KåtODesperat)
    M.i.c.k.e. skrev 2019-04-24 21:26:11 följande:

    Gå in på Happy Pancake och välj och vraka.


    Tack ,ska kolla in den sidan närmare
  • Anonym (KåtODesperat)
    Anonym (B) skrev 2019-04-24 21:28:04 följande:

    Finns massor av kåta oskulder här på FL. Ni kanske kan hjälpa varandra. Win-win. Typ.


    Vill inte röja min anonymitet här och känner att jag vill veta lite mer om mannen innan jag tar kontakt
  • Anonym (KåtODesperat)
    Anonym (Gör ett försök!) skrev 2019-04-24 21:30:26 följande:

    Hur gammal är du.. Finns ju ett antal ställen man kan gå till om man vill ha roligt för en kväll.. Som tjej har man det mer för spänt på parklubbar.. Sen finns tider.. Kan ju inte vara speciellt svårt för en kvinna att hitta något där.. Annars är jag en 44 årig man boendes i söderförort! =)


    Jag är 35 ,svårt att bara gå ut en kväll utan att min man reagerar och parklubbar verkar hett om jag kunde få med mig honom men han är inte intresserad av det

    Har inte svårt att hitta en kille bara så, men hur hittar man rätt kille som kan vara diskret och okänd så till vida att han inte bor i området, bekant, kollega eller inom familjen.

    Bästa vore att hitta nån på nätet som man kan ha kontakt med ett tag innan man träffas så man får en bild av varandra och tar det vidare till nästa nivå

    Tack du har rätt ålder och bor på rätt sida iallafall men vill inte träffa nån här
  • Anonym (KåtODesperat)
    Anonym (!) skrev 2019-04-24 21:38:44 följande:

    Precis! En kåt desperat 32 årig oskuld finns här. Diskretion utlovas och det är ytterst osannolikt att jag känner din man. Bjuder gärna på champagne.

    Vad sägs?


    Mmmm kåt ,oskuld och champagne låter härligt , men som sagt vill jag inte träffa nån här på fl
  • Anonym (KåtODesperat)
    Fritz08 skrev 2019-04-25 10:12:54 följande:

    Kanske fungerar Bodycontact fortfarande som en bra kontaktsida?

    För 5-6 år sedan sökte jag en kk på BC

    Fick efter några bottennapp kontakt med en kvinna som bor söder om Sthlm. Fikade med henne och det var trevligt, men tyvärr så hände det inget sexuellt. Orsaken var bristen på ett ställe att träffas. Hur har du tänkt hur du ska träffas rent praktiskt?

    Jag la ner planen på kk och lever därför i ett sexlöst förhållande. Är 50+ och uppskattar annat i livet.

    Men visst... jag saknar ibland erotik, sex och att bli uppskattad fysiskt av en kvinna.


    Tack ska kolla den sidan med

    Själv jobbar jag mycket skift med oregelbundna arbetstider så det borde inte vara något problem att ta in på hotell , i bilen , skogen eller om det går hemma hos honom. Det gäller bara hitta mannen =)
  • Anonym (KåtODesperat)
    Anonym (man) skrev 2019-04-25 10:48:44 följande:

    Tja, det du söker är ju en skrupelfri person, precis som du själv så det spelar väl ingen större roll var du söker, det är liksom samma personlighetstyp.


    Jag sa aldrig att jag va perfekt och att hitta en som mig med samma personlighetstyp är inte problemet. Men en som kan vara diskret , och som inte finns inom bekantskapskretsen är svårare. Hade du några konkreta tips eller sökte du bara bekräftelse?
  • Anonym (KåtODesperat)
    Anonym (man) skrev 2019-04-25 13:29:03 följande:

    Nä du behövde nog inte säga det, handlingen du du planerar att utföra talar för sig själv.

    Konkreta tips:

    1) Prata med din partner om ett öppet förhållande så slipper du smyga runt i buskarna och får tillgång till ett bättre utbud än "bottenslammet"

    2) Skilj dig så slipper du smyga runt i buskarna och får tillgång till ett bättre utbud än "bottenslammet"


    1. Har pratat med honom om öppet förhållande då han själv inte längre kan prestera ,men han är helt emot idéen. Han kan inte tänka sig att jag är med någon annan säger han även om jag försöker lirka in att det inte bara skulle vara jag utan han skulle ju också kunna njuta av nån annan kvinna. Det fungerade inte.

    2. Skilja mig, skulle inte tro det. Lever ett bekvämt liv med barn villa och sommarstuga. Tjänar hälften av vad min man drar in så det är det dummaste jag kunde göra. Jag må vara ?skrupelfri?( va tvungen att googla ordet ) men dum nog att skilja mig är jag inte
Svar på tråden Var hittar man en KK?