• grossess

BIM Juni

Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

• Svar på tråden BIM Juni
  • Espresso
    MidnightCami skrev 2019-06-01 08:31:00 följande:

Visst borde ett testa-tidigt test åtminstone ge ett svagt + på bim-4?

Fäste ägget sent har det ju inte hunnit börja producera så mycket hcg än. Än är det inte kört!
  • MidnightCami
    Daphodil skrev 2019-06-01 09:34:27 följande:

Beror på hur säker man är på sin ägglossning. Ofta tycker jag man kan ana något på ÄL+10-11, men det gäller såklart inte alla.

Jag fick positivt äl-test 21/5, det har gått 11 dagar sedan dess, men själva ägglossningen kan väl äga rum en dag efter positivt test?

Min magkänsla säger att jag inte är gravid. Tror mensen kommer närsom
  • Daphodil
    MidnightCami skrev 2019-06-01 10:52:08 följande:

Jag fick positivt äl-test 21/5, det har gått 11 dagar sedan dess, men själva ägglossningen kan väl äga rum en dag efter positivt test?

Min magkänsla säger att jag inte är gravid. Tror mensen kommer närsom

Ja ÄL kan väl ske 1-2 dagar efter positivt test? (Använder inte dessa själv men från vad jag har förstått.) Så som tidigast är du ÄL+9, så ropa inte hej än!
  • Evi82

Kört för mig den här månaden hoppar till juli tråden då jag testade negativt med cb early idag.:(

Lycka till ni andra

• Kaffeeliten

BIM- Lista

1/6 elenoresara, Nellyros, skaleq, höstmamma

2/6 Maya 889

3/6 Hallonsaft24, Cheneyney, Miluci

4/6 Evi82, Mandistoss

5/6 Kaffeeliten

7/6 Espressom, Smlan, Lunne, Grossess

8/6 Gummsan83, Gabriela11, Tillyra, Lustablong, Pikai, Lyra78

9/6 Pixpoxy, Nymphadora, sockan

10/6 Nervösanonym

11/6 Irene122, efterfest

12/6 CaRH, LBP91

16/6 MaryCherry, Enniie

18/6 Hoppfull26, Sobioor, Pusstuss, Monkan93

20/6 ViktoriaBerggren

21/6 Halindizor, Fendi1987

22/6 Theresia92, Babycakes79, Tjofsan01

23/6 Mathilda999 , Luktärtan

Hej alla,

Hoppar också in i tråden!

BIM 5/6, första barnet

Symptom:

Har haft mensvärkliknande smärta från och till sen ÄL.. känns som smärtan rört sig från höger till vänster - skumt?

Har jätteömma bröstvårtor

- Kan lika gärna vara skengravid

Gjorde gravtest igår, och har även gjort tre väldigt tidiga som alla har visat negativt! - använde mig av vanliga stickor från graviditetskollen.

Ska försöka hålla mig till måndag och testa med CB Early :)

Heja alla! :)

• Lustablong
    Gabriela11 skrev 2019-06-01 08:35:41 följande:

Kraftigare molvärk idag och lite lite illamående imorse vid 6. Hoppas hoppas<3 bim 8/6

Håller tummarna! ska testa på morgonurin imorgon med testa tidigt från RFSU. BIM-6 imorgon.
  • MidnightCami

Just nu är allt bara en nervös väntan på mensen. Får mensvärk, springer in på toa, ingenting. Det känns som att den kommer närsomhelst.

Jag har varit gravid innan men det var för många år sen och resulterade inte i något barn. Jag minns att jag hade sån jäkla molvärk och att kaffet började smaka skit, men jag minns inte när dom symtomen började.

Det enda som är märkligt är att mina pms-symtom helt har uteblivit. Inga ömma bröst, ökad hunger eller svullenhet.

Jag kan vara på bim-4 idag, men jag kan också vara på bim-6 beroende på hur nära inpå äl-testet som ägget släppte.

Normalt sett har jag kort cykel med sen äl, är på CD 28 och brukar få mens 26-27.

Fan vad jobbig denna väntan är. Jag vill vara inställd på att mensen kommer nu så man inte blir besviken.

• höstmamma

Negativt test idag för mig på bim dagen så hoppar också över till juli tråden nu.

Hade man varit gravid hade det väl iaf visat ett svagt streck Eftersom det är bim dagen men heeeeelt blankt.

Och de ömma brösten försvann idag också så de va väl bara pmsen innan som spökade.

Nu har det gått mer än ett år. Ett år och tre månader till o med sen MF. Tröttsamnt och tär på en.

Hoppas det går bättre för er andra. :)

• Eseses

Hej alla! Bara läst här ett tag. Kände dock att jag ville skriva nu. Hade ÄL 23/5 så ÄL+9 idag. Bim på torsdag 6/6. Andra försöket för oss med insemination, känner absolut ingenting o magkänslan säger inte gravid men vi håller tummarna. Tänkte testa tisdag morgon :D

• Espresso
    Eseses skrev 2019-06-01 16:05:42 följande:

Hej alla! Bara läst här ett tag. Kände dock att jag ville skriva nu. Hade ÄL 23/5 så ÄL+9 idag. Bim på torsdag 6/6. Andra försöket för oss med insemination, känner absolut ingenting o magkänslan säger inte gravid men vi håller tummarna. Tänkte testa tisdag morgon :D

Jag har också bim på torsdag, möjligen onsdag, apparna visar lite olika. Får se om jag också testar på tisdag. Beror på hur tempkurvan ser ut. Mem det blir en nervös vecka. Hoppas verkligen er insemination har tagit!
Svar på tråden BIM Juni