• grossess

BIM Juni

Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

• Svar på tråden BIM Juni
  • MidnightCami

Fråga från en oinsatt, när du säger tempkurva, ska den gå upp vid grav som vid äl? :)

Espresso skrev 2019-06-01 16:16:51 följande:

Jag har också bim på torsdag, möjligen onsdag, apparna visar lite olika. Får se om jag också testar på tisdag. Beror på hur tempkurvan ser ut. Mem det blir en nervös vecka. Hoppas verkligen er insemination har tagit!

• Eseses

Jag har också bim på torsdag, möjligen onsdag, apparna visar lite olika. Får se om jag också testar på tisdag. Beror på hur tempkurvan ser ut. Mem det blir en nervös vecka. Hoppas verkligen er insemination har tagit!

Superspännande. Igår kväll började jag dock känna av de ömmande brösten som brukar komma en vecka innan mens så mina förhoppningar om att vara gravid dog lite. Får väl hoppas de är gravidtecken istället även om jag inte tror de. Känner du något ännu?
  • Eseses

Superspännande. Igår kväll började jag dock känna av de ömmande brösten som brukar komma en vecka innan mens så mina förhoppningar om att vara gravid dog lite. Får väl hoppas de är gravidtecken istället även om jag inte tror de. Känner du något ännu?
  • Eseses

• NervösAnonym
    MidnightCami skrev 2019-06-01 16:28:08 följande:

Fråga från en oinsatt, när du säger tempkurva, ska den gå upp vid grav som vid äl? :)

Nej den behöver nödvändigtvis inte stiga mer men den ska inte droppa, droppa gör den ca dagen innan mensen kommer. Och droppa innebär minst 0,5 grader mindre än efter ägglossningen.
  • Gabriela11

Håller tummarna!! <3

Lustablong skrev 2019-06-01 11:57:03 följande:

Håller tummarna! ska testa på morgonurin imorgon med testa tidigt från RFSU. BIM-6 imorgon.

• Lustablong

Har BIM på lördag och har haft ont i svanken ett par dagar för att vakna inatt och ha jätteont. Kunde knappt ta mig upp imorse så ont gjorde det. Tar jag djupa andetag gör det svinont

Vet att jag har en bakåtlutade livmoder om det nu skulle ha med det o göra. Kan ju vara något helt annat också såsom inflammation eller nerv i kläm.

• Pusstuss

Inväntar ägglossning, ska vara vilken dag som helst nu. Känner mig sjukt uppgiven den här gången efter vad jag antar var spökstreck förra månaden och det lilla extra hoppet jag fick då. 

Är det någon av er som är mitt uppe i bebisverkstan som har någon blogg eller läser någon annan blogg om ämnet som ni vill dela med er av? Känns alltid skönt att läsa andras historier när man är uppgiven.

• skaleq

BIM idag eller imorgon, men ingen mens idag. Om den inte kommer imorgon testar jag på måndag. Men det kommer säkert imorgon. Tog ett "testa tidigt" på BIM-4 eller nått sånt som visade negativt.

• Espresso
    MidnightCami skrev 2019-06-01 16:28:08 följande:

Det behöver den inte göra, men vid min första graviditet fick jag en till temphöjning på äl+8. Ett s k triphasic pattern vilket är ett gott tecken och stämde för min del då. Nu fick jag en höjning på äl+9 och hoppas på samma sak som förra gången. Det är i så fall när ägget fäster som temperaturen kan stiga ytterligare, men den behöver som sagt inte göra det. Hoppas tempen håller i sig nu!
Svar på tråden BIM Juni