BIM Juni
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
BIM idag eller imorgon, men ingen mens idag. Om den inte kommer imorgon testar jag på måndag. Men det kommer säkert imorgon. Tog ett "testa tidigt" på BIM-4 eller nått sånt som visade negativt.
Där ser man! Det var ett RSFU testa tidigt, vilket använde du? Har hört att de är olika tillförlitliga men är inte insatt...
När har du tänkt testa igen? Måndag?
BIM- Lista
1/6 elenoresara, Nellyros, skaleq, höstmamma
2/6 Maya 889
3/6 Hallonsaft24, Cheneyney, Miluci
4/6 Evi82, Mandistoss
5/6 Kaffeeliten
7/6 Espressom, Smlan, Lunne, Grossess
8/6 Gummsan83, Gabriela11, Tillyra, Lustablong, Pikai, Lyra78, löken370
9/6 Pixpoxy, Nymphadora, sockan
10/6 Nervösanonym
11/6 Irene122, efterfest
12/6 CaRH, LBP91
16/6 MaryCherry, Enniie
18/6 Hoppfull26, Sobioor, Pusstuss, Monkan93
20/6 ViktoriaBerggren
21/6 Halindizor, Fendi1987
22/6 Theresia92, Babycakes79, Tjofsan01
23/6 Mathilda999 , Luktärtan
??????????????????-
Hej!
Hoppar också in här!
BIM den 8:e inne på andra försöker bara...
känner ingenting, inga ömma bröst eller något, så vi får väll se.
Jag måste bara få veta!
Har bim 11 juni och nu i 2-3 dagar har jag så hiiimla ont i ?livmodern? asså verkligen sticker och hugger till när jag tex ska pissa första gången efter jag har vaknat och ibland bara när jag ligger ner.
Nån som känt så och senare visat sig vara gravid eller? Aldrig haft såhär ont innan..
Jag använde graviditetskollen, har läst lite blandade recensioner om dom, att inte de heller är så tillförlitliga.
Jag kommer inte kunna hålla mig från att testa imorgon också men då med CB, har mensvärk till och från hela tiden, känns som jag kommer få mens närsomhelst.
Känner att det spänner i magen . Inte att det gör ont utan mer spänner? Känner inget alls i brösten eller liknade undrar om detta kan vara ett grav.tecken BIM 8/6
För er som undrar om symtom v 4 kan jag berätta att mina var mensvärk på kvällarna (ena graviditeten mer lätt-måttlig värk, andra graviditeten extremt ont, som att mensen skulle komma när som helst), onormal trötthet, och frusenhet. Även lätt öm i brösten, men knappast den kraftiga ömhet många berättar om.
Illamående, ökad aptit och humörsvängningar har aldrig funnits innan BIM för mig.
Hoppas detta var av intresse för någon
Känner heller ingenting, enda jag känner mig är totalt tom. Så himla tråkigt. För denna månaden har vi lyckats pricka in två dagar på rätt vecka. Helt perfekt utspritt så blir jätte ledsen om det inte tatt sig nu. Fattar inte vad problemet är :(
Hade hoppats på plus i maj, men icke! Sjätte försöket, och överallt kommer delar folk med sig av sina glada nyheter.
Köpte Clearblue advance ägglossningstest, fick blinkade gubbe i åtta dagar men aldrig någon fast gubbe. Och nu ingen mens, testade men inget plus!
Blir trött och förvirrad, ska man slänga allt med stickor åt skogen och bara mysa varannan dag? Till saken hör att jag har väldigt kort mellan mens ÄL & mens, men skulle inte vara något problem sa gynk när jag var där av orosjäl!
Ska man testa bisolvon denna gång kanske?