• Anonym (David)

    Börjar med sexskämt och slutar...

    ... med sexskämt?

    En tjej på jobbet håller på med sexuella anspelningar i vårt skämtande. Det var hon som började. Jag är en smula orolig att det kan gå överstyr.Det är väl en liten risk ändå? Hon är ju 15 år yngre och jag är gift,

  • Svar på tråden Börjar med sexskämt och slutar...
  • Anonym (David)

    Jag är fullkomligt övertygad om att det inte kommer att hända något otillbörligt.

    Dvs jag kommer inte ta initiativet till hångel och/eller sex.

    Och det beror inte på att jag är en fin och principfast man, utan för att jag är paniskt förskräckt för att bli avvisad.

    Vilken skam det skulle vara. Jag skulle skämmas för min sambos vägnar såväl som gör mig.

    Vilken beklagansvärt usel mänscha jag är!

  • Fjäril kär
    Anonym (David) skrev 2019-05-10 14:02:22 följande:

    Jag är fullkomligt övertygad om att det inte kommer att hända något otillbörligt.

    Dvs jag kommer inte ta initiativet till hångel och/eller sex.

    Och det beror inte på att jag är en fin och principfast man, utan för att jag är paniskt förskräckt för att bli avvisad.

    Vilken skam det skulle vara. Jag skulle skämmas för min sambos vägnar såväl som gör mig.

    Vilken beklagansvärt usel mänscha jag är!


    Fast hur tänker du nu?

    Du har ju redan en flickvän/sambo.

    Självklart SKA du bli avvisad av din kollega.
  • Anonym (man)
    Fjäril kär skrev 2019-05-10 14:37:39 följande:
    Fast hur tänker du nu?

    Du har ju redan en flickvän/sambo.

    Självklart SKA du bli avvisad av din kollega.
    Jag tror David trollar lite med oss... bara en sån sak som att han skulle skämmas över att bli avvisad men tydligen inte ett dugg över att vara otrogen eller bli påkommen säger ju allt.Tomte
  • Anonym (David)

    Vill inte hamna i situationen som Olle A diktar om:(byt han mot hon)

    än

    tills du bekände att han givit dig på båten

    Då blev det dödstyst här i trädgården igen!

    Ifrån den stunden var den mannen dubbelt hatad

    Han hade lekt med dig, med oss et litet slag

    Och jag, jag kände det som även jag var ratad

  • CrilleTheCroc
    Womanly skrev 2019-05-09 16:14:01 följande:

    Jamen vad är du rädd för? Jobbjargong mellan er med sexuella anspelningar. Det är väl härligt?!? Lite uppiggande så där. Kommer med största sannolikhet stanna där. Det kan ju också så att tjejen skulle vilja ha en fling med dig. En- eller flergångssex. Vill du ha det? Har du varit otrogen tidigare. Har du inte den viljan eller ambitionen. Håll ner nivån. Tänk också på att relationen ni har nu med flirtig stämning förstörs av ev tillfällig relation.


    Din sista mening i din text skall man ta i beaktande !  Om det leder till sex så riskera man den där eggande flirtiga stämningen.  Flirta på
  • Pilsner
    annabellelee skrev 2019-05-09 16:00:19 följande:
    Jag har dålig karaktär när det gäller godis. Därför köper jag inte hem en jättestor påse lösgodis och ställer mitt på bordet.

    Kanske borde du tänka på motsvarande sätt.
    Så han borde byta jobb?

  • Anonym (David)

    Har försökt vara disciplinerad. Men där alkoholen går in, går vettet ut.

    På en AW gjorde jag en framstöt men blev tydlig avvisad.

    Detta hade jag på känn att det skulle bli så. En är man lite berusad som sagt så slår man bort farhågor och insikter. Jag är inte så skamsen ändå. Man får bara inse att man 1) inte är så attraktiv. 2) är en förtappad varelse.

  • Anonym (Andreas)
    Anonym (David) skrev 2019-07-09 00:55:10 följande:

    Har försökt vara disciplinerad. Men där alkoholen går in, går vettet ut.

    På en AW gjorde jag en framstöt men blev tydlig avvisad.

    Detta hade jag på känn att det skulle bli så. En är man lite berusad som sagt så slår man bort farhågor och insikter. Jag är inte så skamsen ändå. Man får bara inse att man 1) inte är så attraktiv. 2) är en förtappad varelse.


    Hon avvisade dig för att du är gift. Fattar du inte själv?

    Hon tappade respekten när en gift man stöter på henne.
  • Anonym (man)
    Anonym (David) skrev 2019-05-09 13:19:49 följande:

    ... med sexskämt?

    En tjej på jobbet håller på med sexuella anspelningar i vårt skämtande. Det var hon som började. Jag är en smula orolig att det kan gå överstyr.Det är väl en liten risk ändå? Hon är ju 15 år yngre och jag är gift,


    Jag har sexskämtat med en tjejkompis i många år UTAN någon baktanke. Det behöver inte handla om att man är intresserad. Det kan lika gärna vara att man gillar den sortens humor. 
  • Anonym (man)
    Anonym (David) skrev 2019-07-09 00:55:10 följande:

    Har försökt vara disciplinerad. Men där alkoholen går in, går vettet ut.

    På en AW gjorde jag en framstöt men blev tydlig avvisad.

    Detta hade jag på känn att det skulle bli så. En är man lite berusad som sagt så slår man bort farhågor och insikter. Jag är inte så skamsen ändå. Man får bara inse att man 1) inte är så attraktiv. 2) är en förtappad varelse.


    Du fattar väl att ALLA tjejer inte är sugna på en skithög som vill bedra sin fru?
Svar på tråden Börjar med sexskämt och slutar...