• Anonym (Lovlie)

    Stor kuk får snygga tjejer?

    En killkompis sa till mig att det bara är killar med stora kukar som vågar ha sex med mig. Jag insåg att jag nog har en sned bild av hur stora killars kukar är - de flesta jag har haft sex med (ca 40 st) har haft större än vad som anses normalt. Tror aldrig jag haft sex med någon under medel. Inget urval jag själv gjort, men kan det stämma? Vågar inte män med mindre kukar stöta på tjejer som är snygga?

  • Svar på tråden Stor kuk får snygga tjejer?
  • Smed75
    Pussan skrev 2019-05-17 23:51:16 följande:

    Ja, Aftonbladet och andra kvällstidningar är ju ständiga källor till vetenskapliga fakta....


    Ha ha ha... Lika säkert som google
  • dream on

    Svårt att göra en sån slutsats, dessutom baserat på en individ. Kan i så fall tänka mig lika många (o)troliga och mer eller mindre väl underbyggda slutsatser man kan dra:

    - Killar med mindre kuk gillar inte snygga tjejer.

    - Killar med mindre kuk gillar inte dig.

    - Killar med större kuk gillar dig.

    - Killar med mindre kuk har sämre självförtroende.

    Osv, osv.

    Du skriver att du är snygg och att killarna du får är snygga. Snygghet speglar bra immunsystem och om då en större penis också är en evolutionär fördel så kanske snygghet speglar även det till viss del? I så fall väljer du ju detta, fast kanske inte på ett medvetet plan. Känns dock osannolikt att alla snygga killar skulle vara well endowed.


    I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • Anonym (M)

    Kanske..eller så är det rättså mkt slump inblandat. Men dom jag har varit med har nog alla faktiskt varit över medel i olika grad. Är ju förstås(!) inget jag känt till innan jag legat med dom utan det har visat sig vara så. Andra säger att jag är snygg, vet inte hur mycket sanning det ligger i det men är väl över medel helt enkelt. Men nästan alla har varit riktigt bra i sängen så det stämmer inte att dom med större inte är duktiga och bryr sig om partnern. Jo förresten, den sämsta var dryg och självsäker, hade väl medelstor och var rätt fantasilös. Men jättesnygg och attraktiv. Fick ingen mersmak av dom upplevelserna, blev inte bättre efter två ggr. Men det berodde ju inte på storleken alls utan på hans attityd som inte var het.

  • Anonym (Nisse Darwin)

    Det finns faktiskt forskare som hävdar att det naturliga urvalet har favoriserat stor penis. Dvs män med stora kikar har fått knulla mera och följdaktligen fått fler barn. Kvinnorna har alltså tyckt att det var skönare med stora kukar.

    Det är ju en teori, men faktum är att människan har störst penis av samtliga djurarter i förhållande till kroppsvikten.

  • Anonym (incognito)
    Anonym (Lovlie) skrev 2019-05-16 07:51:03 följande:
    Intressant... så jag utstrålar att jag vill ha stora kukar? Men det är ju inte sant?

    Jag har däremot fått höra att jag utstrålar sex, något jag funderat på länge vad det innebär och hur man slutar med det...
    exakt...där har du min poäng..
  • Anonym (öppet hus 7 dagar)

    jag har nog rätt över medel men har aldrig hört att detta är ett proböem men nog träffat så a som dej som är botten lösa eller som att gå in i ett 2 mantålt . vet inte vad du menar med medel knubben mensen när väl var 17cm och en 15 i omkrets men du möter tydligen kukar varje gång . skulle nog rekommendera knipp kulor i ditt fall . sen sluta gissa storlek . nä känner ingen såna som dej knullat med hundra olika tror mer på dej och fritt soppa underliv . sexrådgivare

  • Anonym (40 stycken?)
    Anonym (Lovlie) skrev 2019-05-15 15:33:47 följande:
    Stor kuk får snygga tjejer?

    En killkompis sa till mig att det bara är killar med stora kukar som vågar ha sex med mig. Jag insåg att jag nog har en sned bild av hur stora killars kukar är - de flesta jag har haft sex med (ca 40 st) har haft större än vad som anses normalt. Tror aldrig jag haft sex med någon under medel. Inget urval jag själv gjort, men kan det stämma? Vågar inte män med mindre kukar stöta på tjejer som är snygga?


    Inte säkert. 
    Även fula kvinnor kan få en stor kuk. 
    Många kvinnor accepterar att de inte behöver ha en stor kuk själva för att de ska få välja en stor kuk för de är en kvinna.
  • Anonym (Darwin Duck)
    Anonym (Nisse Darwin) skrev 2019-05-18 07:00:24 följande:

    Det finns faktiskt forskare som hävdar att det naturliga urvalet har favoriserat stor penis. Dvs män med stora kikar har fått knulla mera och följdaktligen fått fler barn. Kvinnorna har alltså tyckt att det var skönare med stora kukar.

    Det är ju en teori, men faktum är att människan har störst penis av samtliga djurarter i förhållande till kroppsvikten.


    Fast hankatter har taggiga penisar och "fastnar" med penisen i katthonan under parningen. Det känns alltså mer för honkatter att para sig än för gemene männskokvinna.

    Hört honkatter skrika, tjuta efter, ropa och vråla och yla halva året efter en hane att para sig med? Så kanske människokvinnor också skulle ropat och tjutit efter att para sig om ni hade TAGGIGA organ? Skrattande
  • Anonym (Snygg tjej)

    Jag ser bra ut och jag har inte haft nån kille som har speciellt stor kuk

  • Anonym (Fånig tråd och trådstartare)

    Ditt resonemang är banalt och slutsatsen debil.


    Enda slutsatsen här är att killar som velat lega med dig inte velat det för intellektuell stimulans. 

  • Anonym (Logiker)
    Anonym (Nisse Darwin) skrev 2019-05-18 07:00:24 följande:

    Det finns faktiskt forskare som hävdar att det naturliga urvalet har favoriserat stor penis. Dvs män med stora kikar har fått knulla mera och följdaktligen fått fler barn. Kvinnorna har alltså tyckt att det var skönare med stora kukar.


    Oavsett om det där med det naturliga urvalet skulle stämma så haltar resonemanget kring att det skulle bero på att det är skönare. Kan lika gärna bero på andra faktorer.
  • Anonym (Maggan)
    Anonym (Lovlie) skrev 2019-05-15 15:33:47 följande:
    Stor kuk får snygga tjejer?

    En killkompis sa till mig att det bara är killar med stora kukar som vågar ha sex med mig. Jag insåg att jag nog har en sned bild av hur stora killars kukar är - de flesta jag har haft sex med (ca 40 st) har haft större än vad som anses normalt. Tror aldrig jag haft sex med någon under medel. Inget urval jag själv gjort, men kan det stämma? Vågar inte män med mindre kukar stöta på tjejer som är snygga?


    Jag har typ samma erfarenhet. Vet inte om jag räknas som snygg eftersom jag är modell större. Är iaf lite söt i ansiktet.
    Jag har varit med ca 25-30 killar. Ingen av dem har haft en kuk under medel (nä, har inte mätt men är inte blind).  De flesta har haft rätt stora. Några har varit riktigt stora. Jag gillar vältränade killar. Spelar inte så stor roll om de är stora och biffiga eller mindre och väldeffade med synliga muskler. De har även varit av olika längd. Min senaste kille är 8 cm kortare än jag men hade ändå en rätt ordentlig sak mellan benen. Bland de större!
    Vet inte varför storkukade killar dras till mig men så verkar det vara iaf. Får dock erkänna att en stor kuk är najs men det är inte avgörande i val av ev. kille. 
Svar på tråden Stor kuk får snygga tjejer?