långemendel skrev 2019-05-18 21:14:22 följande:
TS:
BLIR så jävla provocerad. Förstår att hatet mot kvinnor växer.
Varför ska du inte skriva på för vårdnad.
Men du vill ändå ha underhåll???
Men har du läst vad det är för en "karl"/pojke eller? Om ts talar sanning vilket jag förutsätter så verkar han minst sagt obehaglig.
Tycker du att man är lämplig som far om man hotar mamman och vägrar skriva på så att hon och barnet får en större lgh som är till barnets fördel?
Han får ju träffa ungen ändå. men är man ett sånt svin som bara hotar att sabba och inte har barnets bästa i åtanke bör man kanske inte ha bestämmanderätt om man bara är ute efter att sabba för mamman.
Är snubben en schysst man som har barnets bästa i åtanke-där ingår att vara schysst mot barnets mamma, så ska han självklart ha delad vårdnad.
"Förstår att hatet mot kvinnor växer". Tsss... alltså kom igen. Växer ditt kvinnohat för att okänt psyko hotar att göra allt för att sabba för barnets mamma? Växer ditt kvinnohat för att en extremt liten del av kvinnfolket tycker sej ha rätt till ensam vårdnad i fall där pappan är en schysst snubbe?
Det är lika idiotiskt som att mitt manshat skulle börja växa för alla män för varje gång jag läser om en ny våldtäkt. Jag har normal iq och inser att det är en mycket liten del av alla män, tyvärr verkar du inte lika bright.. om man ser till vad du skrev.
Växer ditt manshat varje gång du läser om en misshandlande snubbe eller en våldtäktsman också?