• Anonym (Big Ben)

    Heteroman som testat ha sex med en man?

    Jag är hetero men fantiserar mycket om trekant med en man, alla med alla, och att ha en annan mans kuk i handen. Har du - som i princip hetero - testat att göra det med en annan man? Hur gick det till och hur var det?

  • Svar på tråden Heteroman som testat ha sex med en man?
  • Aikido
    Anonym (Bill) skrev 2019-05-22 15:53:58 följande:
    Jag fattar inte...   En person som har sex med både kvinnor och män är väl bisexuell? Det är väl det som är själva definitionen av bisexualitet?
    Det är väl någonting åt det hållet ja.

    Varför heter inte denna tråden "Vi som är BI-nyfikna eller osäkra på vår läggning"?
  • Anonym (Big Ben)
    Anonym (Karl) skrev 2019-05-21 19:26:42 följande:

    Till att börja med är du ju definitivt inte hetero även om du själv tror det.


    Känns det viktigt för dig att definiera, och att bestämma sig för att någon är antingen eller? Är vi inte alla "på en skala"?
  • Anonym (Big Ben)
    Anonym (Bill) skrev 2019-05-22 15:53:58 följande:

    Jag fattar inte...   En person som har sex med både kvinnor och män är väl bisexuell? Det är väl det som är själva definitionen av bisexualitet?


    Du är den tredje eller fjärde mannen här som verkar tycka att det är jätteviktigt att definiera om en människa är homo-, bi- eller heterosexuell. Varför är det så viktigt? Är vi inte alla "på en skala"?
  • Anonym (Vegan)

    Jag har varit Vegan i många år. Jag äter alltså ingenting som har med Kött, mjölk produkter eller annat outvecklat foster (ägg alltså).

    Men ibland, sisådär vart 5 år kan jag bli så jävla sugen på en riktigt McDonalds Big Mac. Alltså jag vill inte tänka på var maten (köttet) kommer ifrån utan bara slafsa i sig, njuta och sen gå tillbaka till mitt gamla vegan liv.

    Ska jag kalla mig för köttätare då??? Alltså jag vill bara prova en gång ibland att gå utanför mina ramar.

    Hoppas jag inte blev för OT nu men blir så trött på alla som måste sätta etiketter på folk. Blir man till 99.999999% av gångerna tänd på kvinnor och 0.000001 gångerna tänd på kuk så kan man väl fortfarande kalla sig heterosexuell!?!

    Tack för ordet,

    Börje

  • Anonym (jajaja)
    Anonym (Big Ben) skrev 2019-05-22 16:43:12 följande:
    Du är den tredje eller fjärde mannen här som verkar tycka att det är jätteviktigt att definiera om en människa är homo-, bi- eller heterosexuell. Varför är det så viktigt? Är vi inte alla "på en skala"?
    Ämnet om benämningar är ganska uttjatat. Jag är sexuell. Spelar mindre roll vilket kön jag åtrår för tillfället. Sen blir jag bara kär i kvinnor. Jag klassificeras säkert som nåt annat än bisexuell...det finns nåt ord för den kategori jag tillhör.
    Vi gillar ju att placera folk i fack så det blir överskådligt. Jag försöker tänka gråskala från vitt till svart. Både vad gäller sexakt med visst kön och känslor. 
    Det gör ju att vi befinner oss i en volym och inte längs en linje som heter åt ena hållet homosexuell och andra hållet heterosexuell.
  • Anonym (GGG)
    Anonym (Manic) skrev 2019-05-22 09:59:45 följande:
    Han var inte omskuren.
    Hur gillar du att bli tagen? Han gjorde det långsamt, underbart att känna hur han gled in och ut i mig, bli uppfylld, så sexigt.
    Jaha, vad ovanligt, ofta när män från mellanöstern skickar bilder eller så, så är allt väl fram tills det kommer en omskuren penis helt plötsligt, bläh!

    Jag ger mer än jag tar om man säger så, annars är det försiktigt och ömt som gäller.
  • Anonym (jajaja)
    Anonym (jajaja) skrev 2019-05-22 17:12:34 följande:

    Ämnet om benämningar är ganska uttjatat. Jag är sexuell. Spelar mindre roll vilket kön jag åtrår för tillfället. Sen blir jag bara kär i kvinnor. Jag klassificeras säkert som nåt annat än bisexuell...det finns nåt ord för den kategori jag tillhör.

    Vi gillar ju att placera folk i fack så det blir överskådligt. Jag försöker tänka gråskala från vitt till svart. Både vad gäller sexakt med visst kön och känslor. 

    Det gör ju att vi befinner oss i en volym och inte längs en linje som heter åt ena hållet homosexuell och andra hållet heterosexuell.


    Trötta jag skrev volym men jag menar yta.
  • Tukt
    Anonym (Killegbg) skrev 2019-05-22 04:25:33 följande:

    [quote=79640232][quote-nick]Tukt skrev 2019-05-21 21:27:08 följande:[/quote-nick]Hehe, hur detaljerat vill du ha det?

    Såg lite olika ut, men även om det fanns en hel del frihet, så satte jag en del ramar så det skulle vara fokus på en rätt stor maktförskjutning. Det var viktigt att det inte kändes som lek, som mys.

    Men fokus på ett straff, en del förnedring och sedan oral tillfredställelse.[/quote

    Låter skrämmande men samtidigt upphetsande. Va det flera samtidigt som dominerade dig?


    Jag lämnar detaljerna därhän. Är du nyfiken får vi ta det på annat sätt.
  • Tukt
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-05-22 04:54:18 följande:
    Alltid kul att leka lite med maktförskjutningar och att utmana sina gränser. Vi ser dock lite olika på vad som är straff och vad som är en belöning.

    När jag leker med BDSM så är all form av kroppskontakt och bli tillfogad smärta under kontrollerade och överenskomna former att betrakta som en belöning. Bestraffningar är fråntas dessa belöningar och att tvingas utföra andra tjänster som jag kan ha glädje av. Inget är rätt eller fel men enligt min syn kan man inte bestraffa en masochist med att tillfoga smärta. I övrigt så ingår aldrig förnedring i mina lekar när jag leker med mina slavar och slavinnor men som sagt man kan leka på många olika sätt bara man är överens om formerna och har koll på vad man gör och tänkt igenom risker och hur dessa kan minimeras utan att ta bort det roliga och spännande i leken.
    Med risk för att bli lite offtopic.
    Ofta ser man av rätt naturliga orsaker på dominans. Men här håller jag inte riktigt med dig. Du pratar om masochister som att det var samma sak som undergiven.
    Just en 
    masochist tycker ju om smärta, det är själva definitionen, även om den i sig inte behöver vara smärt-junkie för det.
    Precis som en 
    masochist kickar på smärtans endorfiner, kan en undergiven ha behov av att vara i en underordnad, kanske förnedrad position. Där behövs inte smärtan, men den är ett väldigt praktiskt verktyg.
    Vad et gäller mig själv skyr jag smärtan, har låg smärttröskel. Men jag vet samtidigt att den försätter mig i en position jag regelbundet har behov av. Om det finns tid och kapacitet att göra det mer med psykisk smärta och generell kontroll, föredrar jag detta.
  • Anonym (Swing for fun)
    Tukt skrev 2019-05-22 19:26:44 följande:

    Med risk för att bli lite offtopic.

    Ofta ser man av rätt naturliga orsaker på dominans. Men här håller jag inte riktigt med dig. Du pratar om masochister som att det var samma sak som undergiven.

    Just en masochist tycker ju om smärta, det är själva definitionen, även om den i sig inte behöver vara smärt-junkie för det.

    Precis som en masochist kickar på smärtans endorfiner, kan en undergiven ha behov av att vara i en underordnad, kanske förnedrad position. Där behövs inte smärtan, men den är ett väldigt praktiskt verktyg.

    Vad et gäller mig själv skyr jag smärtan, har låg smärttröskel. Men jag vet samtidigt att den försätter mig i en position jag regelbundet har behov av. Om det finns tid och kapacitet att göra det mer med psykisk smärta och generell kontroll, föredrar jag detta.


    Har aldrig sagt att en masochist är samma sak som att vara undergiven. Talat mycket häldre om Top och Botom och jag beskrev hur jag leker och ser på vad som är bestraffning inte en generell regel för hur alla skall leka, det är upp till var och en att tillsammans med sina lekkamrater sätta upp ramverk och regler även om jag aldrig kommer att se en session som något annat än en belöning.
  • Anonym (Sexnyfiken)
    Anonym (jajaja) skrev 2019-05-22 06:44:49 följande:

    Du får skapa ett konto på bodycontact och skriva vad det är du vill. 


    Har haft konton på BC men den skitsidan stänger ju av konton man skapar. Vore så skönt att testa plugg och kuk nu
  • Anonym (Killegbg)
    Anonym (Sexnyfiken) skrev 2019-05-23 02:26:05 följande:

    Har haft konton på BC men den skitsidan stänger ju av konton man skapar. Vore så skönt att testa plugg och kuk nu


    Plugg kan du prova själv, beställ på nätet och börja leka. Hur skönt som helst.
  • Anonym (Sexnyfiken)
    Anonym (Killegbg) skrev 2019-05-23 04:35:35 följande:
    Plugg kan du prova själv, beställ på nätet och börja leka. Hur skönt som helst.
    Härligare om nån som vet hur man gör använder den på mig ju. det är en dröm verkligen sedan kanske gå vidare
Svar på tråden Heteroman som testat ha sex med en man?