Inlägg från: Anonym (Play memories) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Play memories)

    Dina sexiga minnen

    Dela med dig av dina minnen av dina bästa, sämsta och mest förbjuda sexuella erfarenheter. Onenightstand, kk eller förhållande go for it!

  • Svar på tråden Dina sexiga minnen
  • Anonym (Play memories)
    Anonym (Svimfärdig) skrev 2019-05-25 12:24:25 följande:

    Min första orgasm. Jag runkade och när det gick för mig så förlorade jag medvetandet. Bara varit nära det en gång till, långt senare, nästan försvann den gången också.


    Haha wow, har varit med om att bli rigält omtöknad av sex men inte på den nivån och inte av bara onani.
  • Anonym (Play memories)
    Anonym (Svimfärdig) skrev 2019-05-25 12:27:54 följande:

    Mest förbjudna måste vara första gången jag sög av en kille.

    Kändes både overkligt och upphetsande. Jag var förvånad över att hans kuk kändes så len och mjuk, fast samtidigt hård. Han sprutade mig i munnen, jag svalde allt.


    Är du hetro I vanliga fall?
  • Anonym (Play memories)
    Anonym (enriktigkarl) skrev 2019-05-25 12:29:32 följande:

    Kommer aldrig glömma när jag oljade in och smekte hustrun, efter att jag oljat in hela hennes kropp började jag smeka hennes bröst och dra och rulle bröstvårtorna mellan tummen och pekfingret, jag hörde på hennes andning att hon ville ha hårdare och hårdare så jag gjorde så och helt plötsligt kom hon i en intensiv orgasm, det ögonblicket glömmer jag inte antagligen för att det var så oväntat och så intensivt.


    Ha vad otippat!
  • Anonym (Play memories)
    Anonym (Snälla frun) skrev 2019-05-25 15:00:35 följande:

    När en väninna skulle ha GB med 7 killar och hon och hennes man frågade mig om jag ville vara med som fluffer och hennes mentala stöd.

    Jag började med att suga några killar men jag blev så kåt och rycktes med av allt och blev knullad utom sans. Under 2 timmar hade jag kuk i mig samtidigt som jag sög en annan.


    Wow hade aldrig vågat
  • Anonym (Play memories)

    Jag har ett lite roligt minne där jag och en kk var i fullgång och sängen brakade ihop.

  • Anonym (Play memories)
    Anonym (Hmm) skrev 2019-05-25 18:30:06 följande:

    Är nog mest fantasier ska du se ....t


    Haha troligen!

    Kom på ett till tillfälle med en man som jag träffade av och på i några år. Till att börja med var jag 15 eller 16 han 30 plus något och den där dominanta typen. Hemma i mitt rum han började ta på mig och tryckte upp mig mot väggen och tryckte sin kropp mot min rygg och smeker mig hårt över jeansen, knäpper upp och smeker mig. Han böjde fingrarna inom mig och liksom höll fast i mitt bäcken och la en arm över min hals. Argh så bra minne, detta var ju inte allt men så bra. Finns ju en anledning till att vi höll kontakt i flera år.
  • Anonym (Play memories)
    Anonym (Man 43) skrev 2019-05-26 13:08:15 följande:

    Kom på ett till tillfälle med en man som jag träffade av och på i några år. Till att börja med var jag 15 eller 16 han 30 plus något och den där dominanta typen. Hemma i mitt rum han började ta på mig och tryckte upp mig mot väggen och tryckte sin kropp mot min rygg och smeker mig hårt över jeansen, knäpper upp och smeker mig. Han böjde fingrarna inom mig och liksom höll fast i mitt bäcken och la en arm över min hals. Argh så bra minne, detta var ju inte allt men så bra. Finns ju en anledning till att vi höll kontakt i flera år.


    Gillar du äldre?[/quote]

    Det skulle jag nog säga.
  • Anonym (Play memories)
    Tukt skrev 2019-05-26 16:24:19 följande:

    Hehe, tror inte jag ska dela med mig... det är allt för wierd och hårt!


    Äh kom igen
  • Anonym (Play memories)
    Anonym (Man 43) skrev 2019-05-26 17:27:05 följande:

    Det skulle jag nog säga.


    Vad trevligt.. Hur gammal är du då?[/quote]

    Lyckligt gift men tack ändå
  • Anonym (Play memories)
    Normativ skrev 2019-05-26 18:55:21 följande:

    Mina bästa sexminnen är ganska ordinära i skrift per se tror jag men here goes;

    Hade en dejt med en kvinna på ett kafé några mil hemifrån. Båda var nervösa, kanske hon ändå lite mer än jag. Tilläggas kan att vi hade en avsevärd åldersskillnad.

    Efter fiket kom vi ut på gatan och luften var kylig. Jag fick känslan att hon kände att jag inte varit/blivit intresserad av henne. Vi kramades lite artigt och nyss nämnda känsla slog mig, så onödigt tänkte jag. Så jag tog mjukt tag i hennes ansikte och kysste henne innerligt där på gatan med människor som passerade oss.

    Tiden stod still och kyssen blev lång. Efter att våra läpparna frigjort sig tittade vi på varandra med lite fåniga leenden. Hon böjde sig fram och viskade: - Du är söt på alla sätt och jag vill suga din kuk.

    Det gjorde hon också sen, men det är en annan historia.


    Haha man bara sögs in i romantiken fram till "och jag vill suga din kuk" XD
Svar på tråden Dina sexiga minnen