• Lumas

BIM juli 2019

Va tror ni? Syns tydligare i verkligheten men ändå svagt. Äl +9 idag och BIM-3. De e i te ett testa tidigt för jag hade bara ett vanligt hemma. Så de mäter från 25iu. Ska köpa nya i dag och ta ett nytt i morgon eller övermorgon.

• Lumas

Såg nu att de blev med fel bilder haha. De där med grönt är ett som måste ha varit felaktigt då färgen flöt ut. De va den med blått som va de riktiga som ja tog i morse.doxk ser jag att de inte alls syns lika tydligt här på FL :/

• Lumas
    Mathilda999 skrev 2019-07-15 08:29:41 följande:

Det sista (gråa) ser positivt ur ! Hoppas !!

Ja alltså bara tiden kan utvisa, men när man är så otålig hhaaha. Hur går det för dig? <3
  • Lumas
    Paramore1 skrev 2019-07-15 08:29:59 följande:

Prova ett cb early! Jag fick ett nästan osynligt streck med mina stickor, sen ser du det strecket jag fick på early! Och det är samma dag! Kan bifoga mina här så ser du skillnaden...

Tack!! Ska åka till apoteket senare idag och köpa ett testa tidigt. Dom ska ju mäta så lite som 10iu!är det där nu? I så fall GRATTIS! När hade du BIM? <3
  • Lumas
    Paramore1 skrev 2019-07-15 09:20:33 följande:

Jag tog även ett digitalt direkt efter jag tog mitt early som visade 1-2 veckor :) har BIM imorgon haha!

Åh wow! När hade du äl?
  • Lumas
    hundenhubbe skrev 2019-07-15 12:17:03 följande:

Jag ser ett streck :D

Åh hoppas hoppas det är så!!
  • Lumas
    Tiolina skrev 2019-07-15 13:24:22 följande:

Hej tjejer! Grattis till alla som plussat :)

Jag har BIM ca 20/7 och hade troligtvis ÄL 6/7. Har försökt bli gravid mer eller mindre aktivt sen jag fick missfall feb-18, men slutade försöka aktivt i mars i år, då det mest gjort mig ledsen och uppgiven varje månad som inget hände och slösat en massa pengar på tester. Denna månaden fick jag dock en känsla av det tagit sig, haft hugg i äggstockarna några dagar nu, inte varit sugen på snus/alkohol och sjukt trött. Testade med ett vanligt test från testlagret igår morse (ÄL+8), såg ett vääldigt svagt streck. Testade imorse (ÄL+9) igen och fortfarande svagt streck.. känner mig hoppfull :)) ska lägga upp bild på testet sen, om nån kan hjälpa mig att analysera hehe... 

Lycka till alla som väntar <3

Tiolina skrev 2019-07-15 13:26:23 följande:

Sådär ser typ mitt test ut idag oxå!! vilken dag efter ÄL är du på? Hoppas vi båda ser rätt :D 

Jag är precis som du på äl+9!! Jag har BIM den 18/7 så om 3 dagar.. håller verkligen alla tummar och tår för oss båda <3
  • Lumas
    Tiolina skrev 2019-07-15 16:05:53 följande:

Åh vad spännande! :) Jag med!! <3 har du känt av några symptom?

Jag började få mensvärk i förrgår, har känt mig väldigt känslig och haft lätt till gråt. Annars inte mycket :P Du då? <3

Va tror du/ni, tog precis ett som mäter 10iu :O

• Lumas
    Anonym (macarons) skrev 2019-07-15 18:46:18 följande:

jag ser ett streck :) Grattis! Jag har också mensvärk som kommer och går . . illamående och ömma bröstvårtor. Jag tror hela tiden att mensen är på väg. Jag är på bim+2. Tänkte testa idag men hann inte köpa ett test.

Åh va kul, tack snälla! Oj men då måste du uppdatera mig/oss i morgon när du har testat! Va spännande!!
Svar på tråden BIM juli 2019