• Lumas

BIM juli 2019

Tiolina skrev 2019-07-15 19:05:09 följande:
    Wow, det ser ut som ett plus :D grattis!!! Har du barn sen innan eller är det första? Hur länge har ni försökt? :)
    Tack snälla <3 kan knappt tro det!! Detta blir nr 4. Har barn födda 2010, 2017 & 2018. En pojke och två flickor :). Detta va försök nr 6. Hur är der för din del med eventuella barn sedan tidigare samt försök? <3
    Sofiiakarin skrev 2019-07-15 19:16:13 följande:

Ingen mens här. Idag har jag bim. Tempen gick ju ner idag så tror inte alls att det blivit en graviditet.. Eller vad tror ni andra som tempar? Grattis till alla plus!

De bådar ju gott! Kan dessvärre inte komma med nåt vettigt ang tempande då jag aldrig har testat <3 håller tummarna för dig <3
  • Lumas
    VictoriaBerggren skrev 2019-07-16 07:12:31 följande:
    Hjälp mig. Stirrar ihjäl mig. BIM-2
    Tycker mig se nåt på den övre bilden! Är det clearblue early? Har du fler test? :D 
  • Lumas
    Sofiiakarin skrev 2019-07-16 07:22:41 följande:
    Oså satte jag mig o kissade så kom mensen :) nu slipper jag undra!
    Åh nej :( håller verkligen tummarna för dig nästa månad <3 stor kram
  • Lumas

Nu vågar jag nog förstå tar även jag har fått ett plus <3

Äl+11 BIM-1

• Lumas

Att även jag * skulle det stå haha. Dumma telefon! Grattis alla som har plussat och lycka till alla andra som fortfarande väntar <3 Kram

• Lumas
    glitterhitta skrev 2019-07-18 16:21:22 följande:

Idag på äl+10 fick jag detta :D

Stort grattis! :D
  • Lumas
    Tiolina skrev 2019-07-19 06:35:03 följande:

Åh vad kul!! Grattis :)) Kommer du gå med i nån BF mars-grupp? Finns det nån sån? :D

Hörrni jag är med i en om ni vill komma med? Skicka meddelande <3 !!

Tog ett till i dag för säkerhets skull haha. Men ett annat märke (RFSU som mäter 25iu) och visst är det också positivt! ÄL+12 BIM+1. Tänkte att de kan va bra referens för någon annan som fortfarande väntar på sitt plus <3

• Lumas
    Lyckoklöver skrev 2019-07-19 07:07:05 följande:

Skickade iväg utan bilder. Här kommer det:

Testet från RFSU är så svagt. Dock ser väl det från clearblue ut att visa ett plus?

Lyckoklöver skrev 2019-07-19 07:12:08 följande:

Ledsen för spam i tråden. Bifogade inte den ena bilden...

Fast jag tycker mig se på båda :D Clearblue vet jag kan ge sk "spökstreck" så jag vill va föriktig med att uttala mig om den, men min väns såg ut precis så och hon va gravid :D. Vilken dag är du på?

• Lumas
    Lyckoklöver skrev 2019-07-19 07:25:19 följande:

I verkligheten så tycker jag mig också se på testet från RFSU. Men det är så svårt att få till en bra bild.

Oj vad spännande att det ser ut som din väns :) Det får kanske bli att införskaffa ett digitalt och testa. Jag är på ÄL+15 i dag. Häftigt hur det skiljer för ditt test på ÄL+12 syns tydligt. Grattis :)

Tack snälla! Ja verkligen :D. Tycker det ser väldigt lovande ut för dig <3
  • Lumas

En fråga. Tog ett digitalt nu som visade gravid 2-3 veckor. Jag fick positivt på äl test den 6/7. Testet visar ju när ungefär ägget blev befruktat,visst? Men HUR kan den visa så om jag fick utslag på mitt äl test för 13 dagar sedan?

Svar på tråden BIM juli 2019