BIM juli 2019
Ingen mens här. Idag har jag bim. Tempen gick ju ner idag så tror inte alls att det blivit en graviditet.. Eller vad tror ni andra som tempar? Grattis till alla plus!
Ingen mens här. Idag har jag bim. Tempen gick ju ner idag så tror inte alls att det blivit en graviditet.. Eller vad tror ni andra som tempar? Grattis till alla plus!
Nu vågar jag nog förstå tar även jag har fått ett plus <3
Äl+11 BIM-1

Att även jag * skulle det stå haha. Dumma telefon! Grattis alla som har plussat och lycka till alla andra som fortfarande väntar <3 Kram
Idag på äl+10 fick jag detta :D
Åh vad kul!! Grattis :)) Kommer du gå med i nån BF mars-grupp? Finns det nån sån? :D
Skickade iväg utan bilder. Här kommer det:
Testet från RFSU är så svagt. Dock ser väl det från clearblue ut att visa ett plus?
Ledsen för spam i tråden. Bifogade inte den ena bilden...
I verkligheten så tycker jag mig också se på testet från RFSU. Men det är så svårt att få till en bra bild.
Oj vad spännande att det ser ut som din väns :) Det får kanske bli att införskaffa ett digitalt och testa. Jag är på ÄL+15 i dag. Häftigt hur det skiljer för ditt test på ÄL+12 syns tydligt. Grattis :)
En fråga. Tog ett digitalt nu som visade gravid 2-3 veckor. Jag fick positivt på äl test den 6/7. Testet visar ju när ungefär ägget blev befruktat,visst? Men HUR kan den visa så om jag fick utslag på mitt äl test för 13 dagar sedan?