• Nicciz

BIM juli 2019

Startar en tråd för juli. All lycka

BIM lista

4/7

• Svar på tråden BIM juli 2019
  • Lustablong

Tack så jättemycket! Är helt i chock trodde ju inte ens att jag haft ÄL denna cykel då testerna varit toknegativa.

Så till alla som kämpar där ute, har använt clearblue advanced och bara fått rund ring hela testperioden vilket visar på låg fertilitet. Så det går visst att bli gravid trots att ÄL testerna visar negativt! Jag är ett bevis på det

Stort lycka till alla där ute önskar en blivande trebarnsmamma som närmar sig 40! Det tog på andra försöket!

larssonc skrev 2019-07-06 14:32:37 följande:

Ja jag ser :) Grattis! Jag hade tagit ett digitalt!

• Anonym (Liaaaa)
    Lustablong skrev 2019-07-06 14:19:03 följande:

Tog ett RFSU test bara för att och fick detta!! Jag som enligt Clearblue advanced haft rund ring hela testperioden, jag trodde inte det kunde bli något denna månad!!! Åh herregud det är ett mirakel isåfall. Men visst ser ni ett svagt streck? Ska testa imorgon igen

Tycker det är ett tydligt streck :) !!!
  • Lustablong

Tack! Håller på att stirra mig blind på testet

Anonym (Liaaaa) skrev 2019-07-06 15:00:12 följande:

Tycker det är ett tydligt streck :) !!!

• glitterhitta
    Lustablong skrev 2019-07-06 14:19:03 följande:
    Tog ett RFSU test bara för att och fick detta!! Jag som enligt Clearblue advanced haft rund ring hela testperioden, jag trodde inte det kunde bli något denna månad!!! Åh herregud det är ett mirakel isåfall. Men visst ser ni ett svagt streck? Ska testa imorgon igen
    Har du känt av din äl något då? För jag får varken positivt på mina test eller känner av det som jag brukar göra, fast jag har några dagar kvar som det kan släppa ett ägg :)
    Men strecket ser jag! Testa igen imorgon :D
  • Lustablong
    glitterhitta skrev 2019-07-06 15:49:32 följande:

Har du känt av din äl något då? För jag får varken positivt på mina test eller känner av det som jag brukar göra, fast jag har några dagar kvar som det kan släppa ett ägg :)

Men strecket ser jag! Testa igen imorgon :D

Har inte känt av att jag ens skulle haft ägglossning. Har haft väldigt lite flytningar denna månad men haft lite ont i midsommarhelgen då ägglossningen borde varit men fick som sagt toknegativt på ÄL test. Brukar känna av ägglossningen jättemycket och främst på flytningarna och ont i magen. Men denna månad var väldigt olik hur det brukar vara.

Känner mig glad men samtidigt lite ledsen känsla för jag närmar mig 40 och är rädd för att det ska vara något fel på barnet. Har inte ätit folsyra heller men började idag. Har dåligt samvete på något vis.

Detta blir ett litet sladdbarn så våra andra barn är 10 och 7
  • FrokenF89

Var med om något märkligt. Tog ett test imorse. BIM-4 enligt app. Svårt att fånga på bild men det ser ut som det ligger två streck bredvid varandra. Hade naturligtvis hällt ut morgonurinet när jag upptäckte att det var något knas med detta. Tog ett till test senare på dagen som var negativt. Någon som varit med om likkande?

(Har inga stora förhoppningar utan väljer att tolka det som felaktigt!)
  • FrokenF89
    FrokenF89 skrev 2019-07-06 17:53:18 följande:

Var med om något märkligt. Tog ett test imorse. BIM-4 enligt app. Svårt att fånga på bild men det ser ut som det ligger två streck bredvid varandra. Hade naturligtvis hällt ut morgonurinet när jag upptäckte att det var något knas med detta. Tog ett till test senare på dagen som var negativt. Någon som varit med om likkande?

(Har inga stora förhoppningar utan väljer att tolka det som felaktigt!)

Ser alltså ut som två svagt positiva streck precis bredvid varandra. Även om det inte framgår på bilden!
  • Majja92

Halloj!

Ska på spa imorgon och tänkte ta ett test bara för att se om det kanske kunde va något så man inte sitter i bubbelpoolen i flera timmar :P Hade inget graverat hemma så fick bli ett ägglossningstest.

Är på BIM -8 (så långt kvar!) men tyckte testet blev ganska starkt för att vara så sent i cykeln.

Vet att det kan bli starkare innan mens men efter försök nr 13472829 så greppar man halmstrån.

Några tankar?

Detta är hur det såg ut tidigare i cykeln (siffrorna ör cykel dag)

Detta är idag, cykel dag 31.

Snälla låt det vara våran tur snart, krafterna och hoppat börjar ta slut.. :(

• NervösAnonym

Hade det inte varit för att vi fått negativt test så många gånger så skulle jag vågat vara lite optimistisk nu. Är på BIM-2 och har varit lite annorlunda sista veckan, har inga nyanserade flytningar som brukar komma innan mens, dock har jag heller inga tydliga symtom på graviditet. Som vanligt när jag tror att nu, nu kanske det äntligen tagit sig så kommer mensen morgonen efter. Denna gången ska jag se "mensen sen" minst 3 dagar innan jag vågar mig på ett test. Jag ber, verkligen ber att denna gången är vår månad. Blir så rätt för att vara positiv.

Svar på tråden BIM juli 2019