BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Hej!
Hoppar in lite i tråden och är helt ny på allt detta. Inte så insatt i allt mer än att jag och killen har tänkt att börja försöka lite. Hade ÄL enligt min app i torsdags och ska enligt appen ha mens den 19, vilket vi nu hoppas att jag inte får.
Är så jobbigt dock detta väntande. Jag har velat ha barn sedan 4-5 år tillbaka men inte riktigt träffat rätt förrän denna så att nu äntligen få börja försöka är super kul!
Hemma står dock redan säng redo för liten när de väl blir dags.
Slutanalyserat för min del.
jag blev gravid trots att ÄL testerna visade toknegativt! Herregud vilken mirakelbebis! Hoppas bara den vill stanna nu.

Slutanalyserat för min del. jag blev gravid trots att ÄL testerna visade toknegativt! Herregud vilken mirakelbebis! Hoppas bara den vill stanna nu.
Tack så mycket!
Köpte detta på Willys, var det enda som fanns. 81kr kostade det.
Vart har du köpt detta testet? Vi säljer cb på apotek hjärtat men det är digitalt med veckor. Detta visar bara ett plus ju? och STORT grattis!
Slutanalyserat för min del. jag blev gravid trots att ÄL testerna visade toknegativt! Herregud vilken mirakelbebis! Hoppas bara den vill stanna nu.
Jag tror mensen dragit igång här, dock typ 2 dar tidigare.. fick lite rosa på pappret igår kväll, men sen idag har det kommit lite mer och har typ mensvärk så tror det är kört denna gången.. Men lycka till alla andra här! Och grattis till er som plussat!! Så himla kul att många faktiskt fått plus även om det inte tog sig denna månaden för mig.
Tack och lycka till du också! ![]()
Stort grattis!
Så roligt, stort grattis! :) jag får heller aldrig utslag på äl tester men blivit gravid ändå (helt utan utslag) så har helt slutat med äl tester! Går på temp och flytningar istället.
Första gången jag skriver här :) Spännande att följa tråden!
Det är första försöket för första barnet så har inte alltför stora förhoppningar på att det ska ta sig snabbt såklart.
Jag har BIM +3 idag och mensen har inte kommit än. Har senaste veckan känt mig konstig, lite illamående, ömma bröst och molande värk i magen men kan ju såklart vara tecken på att mensen är på g. Dock känner jag mig konstigt svullen, som att magen är "full". Tog ett digitalt test idag men visade negativt så det är säkert inget. Får se om mensen dyker upp de närmsta dagarna annars får jag väl testa igen. Går ju inte att undvika att få upp hoppet...