• Nicciz

BIM juli 2019

Startar en tråd för juli. All lycka

BIM lista

4/7

• Svar på tråden BIM juli 2019
  • larssonc
    Lustablong skrev 2019-07-07 18:42:03 följande:

Tack så mycket! När har du BIM? Har säkert läst det i tråden men är många som skriver.

På onsdag, så några dagar kvar! :)
  • Lustablong

Du måste hålla oss uppdaterade!

larssonc skrev 2019-07-07 21:39:12 följande:

På onsdag, så några dagar kvar! :)

• NervösAnonym

Nu börjar jag få upp hoppet, ska tempa imorgon och är den fortfarande hög så tar jag ett test. Min två appar säger olika Bim. Ena är imorgon och andra på onsdag men jag har inga rosa flytningar vilket jag alltid har och i stort sätt ingen mensvärk, känt av nått nyp här och där men inget ihållande. Har inte haft ömmma bröst tills igår men det är pytteliten. Kissar mycket mer än vanligt men jag har inte så stor koll på hur mycket vätska jag fått i mig så det kan vara en slump.

Jag är ofta pessimistisk eftersom det alltid slutar i mens, men nu är saker inte som det brukar och jag BEER till gud för att jag får ett plus!

• Lustablong

Håller tummarna!!

NervösAnonym skrev 2019-07-07 23:16:28 följande:

Nu börjar jag få upp hoppet, ska tempa imorgon och är den fortfarande hög så tar jag ett test. Min två appar säger olika Bim. Ena är imorgon och andra på onsdag men jag har inga rosa flytningar vilket jag alltid har och i stort sätt ingen mensvärk, känt av nått nyp här och där men inget ihållande. Har inte haft ömmma bröst tills igår men det är pytteliten. Kissar mycket mer än vanligt men jag har inte så stor koll på hur mycket vätska jag fått i mig så det kan vara en slump.

Jag är ofta pessimistisk eftersom det alltid slutar i mens, men nu är saker inte som det brukar och jag BEER till gud för att jag får ett plus!

• glitterhitta
    Lustablong skrev 2019-07-07 14:55:40 följande:

Slutanalyserat för min del. jag blev gravid trots att ÄL testerna visade toknegativt! Herregud vilken mirakelbebis! Hoppas bara den vill stanna nu.

Klart den ska stanna, grattis! :D
  • hundenhubbe

Hejsan!

Vi har beslutat att skaffa oss en tredje idag, ägglossning typ nu och sex nyss. Varit väldigt lätt med dom två tidigare så vi hoppas de går lika fort denna gång men gör inget om de inte gör de. Jag hoppar gärna in här och diskuterar symtom i vänta på det efterlängtade plusset! BIM 20 juli. Plussat tidigt innan (BIM -4) så kommer antagligen inte kunna hålla mig nu heller. Velat detta i över ett år så väldigt lycklig nu när man fått sambon ombord på bebiståget!

• glitterhitta

Vilken tid det tog att hitta igen senaste listan! :) Ägget kommer att släppas inatt, krampar som tusan i magen nu som det brukar göra några timmar innan det sker så nu har jag uppdaterat med det datum som mensen förhoppningsvis inte ska dyka upp på. Och jag ska verkligen försöka att hålla mig så länge som möjligt innan jag börjar testa :D

BIM LISTA

1/7 Evi82, Lillaräkan1919, Love5

2/7

3/7 Längtar, Soltroll, Pepsin, Mima93

4/7 Nicciz

5/7 tigerbaby

6/7 sockan, Mandistoss , CarrooJ

7/7 Lustablong, sara11, tillyra

8/7 joss1234

9/7 Nymphadora, Monkan93, Nervösanonym, Jojo81

10/7 CaRH, FrokenF89

11/7 Förstabarnet123

12/7 Phoworray

13/7 KronisktFörvirrad

14/7 Majja92, Saga92

15/7 Adlitam, Sofiakarin

16/7 efterfest

17/7 myrkrypet, SaSeLa

19/7 VictoriaBerggren

21/7 Cachy

22/7 glitterhitta

24/7 Mathilda999

29/7 Isafina

30/7 Moizen, Pixpoxy, Mima93

31/7 Espresso

• Förstabarnet123
    Lustablong skrev 2019-07-07 14:55:40 följande:

Slutanalyserat för min del. jag blev gravid trots att ÄL testerna visade toknegativt! Herregud vilken mirakelbebis! Hoppas bara den vill stanna nu.

STORT GRATTIS! Sån lycka för er! ????????
  • Hallonen80

Hej tjejer!!

Jag tittar försiktigt in i tråden :) 39 år gammal och längtar efter en trea. Har absolut noll aning om var i cykeln jag är. Vet att jag hade mens innan midsommar och efter 2 juni men det är ungefär det Haha. Hade ma i mars v 8 tror jag det var, men den graviditeten kändes fel från början, noll symptom, när jag i vanliga fall lider av grov hyperimidis. Efter det har vi legat lågt några månader.

Var dock på kk i fredags maa annat och då var mitt hcg negativt så nästa omgång då ska vi hårdsatsa

Lycka till ALLA.

• larssonc

Tjuvtestade idag och det var tokblankt. Är på äl +10 idag så kanske lite tidigt men har tidigare plussat på äl+11 så tappar hoppet. Min kurva ser heller inte bra ut längre så känns som det bara är att invänta mensen i slutet på veckan.

Svar på tråden BIM juli 2019