• ABC99

    Hur skaffar man kvinnlig KK?

    Är det någon som har något tips på hur man kan komma i kontakt med lite äldre kvinnor för en KK-relation? Det är något jag skulle vilja testa

  • Svar på tråden Hur skaffar man kvinnlig KK?
  • Anonym (Mälardalen)
    Anonym (Jag vill!) skrev 2019-06-01 18:43:54 följande:

    Jag är inte jättekinkig, 43 funkar. Vill bara inte ha en älskare som är yngre än 30 eftersom det börjar närma sig åldern på mina ungar. Jag bor några mil söder om Gävle, var mer exakt finns du?


    Jag bor ca 10-12 mil söder om Gävle.. Är sjukt sugen på att träffa någon ikväll!
  • Tomatmacka

    Undrar också detta. Är inte jätteung men ganska ung ska tilläggas

  • Anonym (Fd player)

    Hemligheten är skicka massutskick till kvinnor.

    Skriva samma inledningsfas.

  • Anonym (Ganska lätt.)

    Ofta kan det vara lättare att hitta kk i vardagen än på

    nätet.

    ICA, museum,gallerior,gym....

    Vårda dig själv och din klädsel så är det inte så svårt.

    Jag har själv lyckats bra flera gånger....

  • Anonym (Jag vill!)
    Anonym (Mälardalen) skrev 2019-06-01 18:52:15 följande:

    Jag bor ca 10-12 mil söder om Gävle.. Är sjukt sugen på att träffa någon ikväll!


    Vågar du lämna anonymiteten så kan vi kanske boka nåt.
  • KLM33
    Anonym (Jag vill!) skrev 2019-06-01 18:56:19 följande:

    Vågar du lämna anonymiteten så kan vi kanske boka nåt.


    Skriv PM till mig om du är nyfiken på yngre :)
  • Smed75
    Anonym (Jag vill!) skrev 2019-06-01 18:56:19 följande:

    Vågar du lämna anonymiteten så kan vi kanske boka nåt.


    Ja jag är inte blyg!
  • Anonym (Fd player)

    När jag playade runt för 5 år sedan på badoo.

    Började jag på Ons-Tors att skriva till 200 tjejer.

    Jag skrev kort och gott Hej :).

    Tjejer tittar på din profilbild ibland presentation men tycker hon du är intressant svarar hon. Tjejer är ofta kräsna därför måste du som kille skicka till en 100-200 tjejer för att garanterat få ett knull. 40-50 svarade tillbaka med Hej av de 200. Av dessa 40-50 så ville kanske 10-15 dejta. Genom konversationen så kommer du märka vilka som är kåta kanske 4-5. Sen är de bara köra på. Detta har funkat för mig på badoo..

  • Tomatmacka

    Fast det är ju sällan man får kontakt med några snygga tjejer på badoo. Jag vill till exempel bara ha åttapoängare och uppåt. Jag tänker mig att jag har vad som krävs för att få en och min fru är jävligt snygg men hon släpper inte till längre som sagt. Så om man skriver till 200 måste ju säkert hälften av dessa se ut som riktiga ruggugglor


    Anonym (Fd player) skrev 2019-06-01 19:01:44 följande:

    När jag playade runt för 5 år sedan på badoo.

    Började jag på Ons-Tors att skriva till 200 tjejer.

    Jag skrev kort och gott Hej :).

    Tjejer tittar på din profilbild ibland presentation men tycker hon du är intressant svarar hon. Tjejer är ofta kräsna därför måste du som kille skicka till en 100-200 tjejer för att garanterat få ett knull. 40-50 svarade tillbaka med Hej av de 200. Av dessa 40-50 så ville kanske 10-15 dejta. Genom konversationen så kommer du märka vilka som är kåta kanske 4-5. Sen är de bara köra på. Detta har funkat för mig på badoo..


  • Anonym (Roslagen)

    Tycker det är svårt att dels hitta en kvinna som vill hålla en strikt KK relation och sen få till det utan att det bygger vidare med djupare känslor som vill mer.
    Är gift och har barn men vill mer och oftare än frun så därav har jag fuskat med KK men är länge sedan nu och suget kommer mer och mer nu när sommaren är på gång.
    Skulle gärna träffa en härlig kvinna bara det kan hållas till just en KK relation och inte blir djupare än så.

  • Anonym (Är man 40 själv...)

    Om man är 40 själv, vad är då äldre kvinnor? 100åringar? 40 är ju typ samma sak som 60 vilket är nära 80.

    Säg nu inte att 50 åringar är äldre det är jämnåriga.

  • Anonym (Soë)
    Anonym (Är man 40 själv...) skrev 2019-06-01 22:24:03 följande:

    Om man är 40 själv, vad är då äldre kvinnor? 100åringar? 40 är ju typ samma sak som 60 vilket är nära 80.

    Säg nu inte att 50 åringar är äldre det är jämnåriga.


    Om 40 är samma sak som 60 då antar jag att du tycker att 20 och 40 är samma sak? Eller kanske 15 och 35? 
    Vi snackar ändå 20 års åldersskillnad i alla fallen.. 
Svar på tråden Hur skaffar man kvinnlig KK?