• ABC99

    Finns det någon milf här?

    Finns det någon kvinna här på sidan som ser sig själv som milf och gillar att ligga med yngre killar? Vad har ni för erfarenheter?

  • Svar på tråden Finns det någon milf här?
  • Anonym (Apelsin)
    Anonym (Cassandra) skrev 2019-06-02 22:15:17 följande:
    Det vet jag inte men jag gör det
    Med yngre menar du män som är 30+
  • Anonym (...)

    Jag har aldrig sett mig som milf just för att jag ogillar ordet. Känns som mina barn blandas in på något konstigt sätt... Äldre och snygg, åtråvärd, sexig eller vad som men "mother"??? Nja!

    Däremot har jag fått reda på att andra ser mig som det så jag tänkte testa... Bjöd hem en ung förmåga vid ett tillfälle men nej, det gick inte. Pojken var ju bara barnet (Nej, klart han inte var men ni fattar). Håller mig till äldre män i fortsättningen!

  • Anonym (Apelsin)
    Anonym (...) skrev 2020-09-19 10:52:27 följande:

    Däremot har jag fått reda på att andra ser mig som det så jag tänkte testa... Bjöd hem en ung förmåga vid ett tillfälle men nej, det gick inte. Pojken var ju bara barnet (Nej, klart han inte var men ni fattar). Håller mig till äldre män i fortsättningen!


    Söker alla 30+ kvinnor äldre män?
  • Martina1970

    Hahah, alltså, att använda det ordet milf om man raggar på mig ..... nje, då går man bort

    (Annars ser jag själva åldern som oviktig, iallafall om han är 30+ )

  • Anonym (...)
    Anonym (Apelsin) skrev 2020-09-19 13:03:05 följande:

    Söker alla 30+ kvinnor äldre män?


    Det vågar jag lova att de inte gör! För mig är åldern egentligen oviktig men de egenskaper jag söker finns nog bara i en äldre man! Inte äldre som gammal, men äldre än mig...
  • Snutten10

    Eftersom vi är på ett familjeforum gissar jag att de flesta kvinnor här skulle kunna klassas som MILFs, det beror ju på om du tänder på dem eller inte

    När du lägger till om de vill ligga med yngre killar, ja då tror jag nog att det är en Cougar (puma) du är ute efter: en mogen kvinna som tänder på yngre män!

  • simpsons
    Anonym (Milf) skrev 2019-06-02 15:26:19 följande:

    Finns det någon som vill lägga en milf med skvalpande rumpa över sitt knä och ge henne vad hon behöver för att sedan knåda och massera den röda rumpan för att lindra svedan och sedan slicka henne till himlen?


    Hej:)
  • Anonym (Apelsin)
    ABC99 skrev 2019-06-01 13:25:29 följande:

    Finns det någon kvinna här på sidan som  gillar att ligga med yngre killar? Vad har ni för erfarenheter?


    Kvinnor vill ha män som är i samma ålder 
Svar på tråden Finns det någon milf här?