• Anonym (QvD)

    Varför valde DU att vara otrogen?

    Man läser ofta här på FL att "vårt sexliv var uselt, så därför var jag otrogen". Nu undrar jag helt enkelt, varför valde DU att vara otrogen?
    Det finns otroligt många trådar här som handlar om just otrohet, och jag har svårt att tro att alla otrohetsaffärer handlar om att man har uselt sexliv hemma. Jag tänker inte döma någon, utan är mer nyfiken på om det kan finnas någon annan anledning än uselt sex som driver en människa till otrohet.

  • Svar på tråden Varför valde DU att vara otrogen?
  • Tomatmacka
    Anonym (42) skrev 2019-06-01 23:41:05 följande:

    Självklart har jag inte berättat det.


    Ynkligt
  • Anonym (Otrogen man)
    Anonym (QvD) skrev 2019-06-01 23:51:45 följande:
    Så då var det sexlivet som var orsaken. Men ni lever ihop fortfarande? Hur fungerar sexlivet nu efter otroheten? Bättre? Och vet hon om det?
    Det har gått upp och ner genom åren. Nu har det varit mest ner de senaste åren och barnen är utflugna. Funderar starkt på att skilja mig nu. Frestas ibland att söka nåt vid sidan om, men känner att det inte är nåt alternativ. Jag känner panik inför att sexlivet ska vara slut redan vid 50.
  • Anonym (Emma)

    Jag har haft en kille på jobbet som jag vart upp över öronen förälskad i och han visade inget intresse för mig. Jag gav tillslut upp och hittade en annan kille. Han viste om känslorna jag hade för kollegan. Jag och sambon hade en dålig relation och var inte ihop för tillfället eftersom att han inte ville det men att jag bodde kvar så länge. Men sambon ville inte att jag skulle ligga med någon annan. Jag fick en dag chansen att få ligga med killen på jobbet. Ljög för sambon och åkte dit. Han fick reda på det och blev ledsen och ville helt plötsligt ha tillbaka mig. Nu är jag och sambon ett par igen. Killen på jobbet var inte superbra i sängen och har nu kommit över honom. Jag borde nog ha lite dåligt samvete. Men har inte det :-/

  • Anonym (För att tillfället gav det)

    För att jag fick chansen, flera gånger. Låg med en kollega vid flera tillfällen när vi hade tjänsteresor. Detta pågick under 3 månader för några år sedan, sedan dess har jag inte varit otrogen igen

  • Anonym (kulpåjobbet)
    Anonym (Emma) skrev 2019-06-02 02:09:01 följande:

    Jag har haft en kille på jobbet som jag vart upp över öronen förälskad i och han visade inget intresse för mig. Jag gav tillslut upp och hittade en annan kille. Han viste om känslorna jag hade för kollegan. Jag och sambon hade en dålig relation och var inte ihop för tillfället eftersom att han inte ville det men att jag bodde kvar så länge. Men sambon ville inte att jag skulle ligga med någon annan. Jag fick en dag chansen att få ligga med killen på jobbet. Ljög för sambon och åkte dit. Han fick reda på det och blev ledsen och ville helt plötsligt ha tillbaka mig. Nu är jag och sambon ett par igen. Killen på jobbet var inte superbra i sängen och har nu kommit över honom. Jag borde nog ha lite dåligt samvete. Men har inte det :-/


    Lite sex mellan kolleger har aldrig skadat, det räddar förhållanden Solig
  • Anonym (kulpåjobbet)
    Anonym (Pga hennes utseende) skrev 2019-06-01 23:23:29 följande:

     Jag sa nej några gånger, en massa gånger rentav men hon tog sig liksom in i huvudet och penisen på mig. 


    Otäck tjej. Jag föredrar att jag tar mig in i tjejen med min penis, än att hon tar sig in i min penis.
  • Anonym (Pga hennes utseende)
    Anonym (QvD) skrev 2019-06-01 23:34:11 följande:
    Tycker inte alls det låter "lamt". Din fru hade redan varit det mot dig, så varför inte du mot henne. Hur tog din fru det? Eller vet hon ingenting? Hon kan ju inte säga så mycket om det om hon var otrogen mot dig innan. Eller?
    Man löser ingenting genom att vara otrogen tillbaks. Man känner sig inte mindre sviken, och känslan av att själv ha svikit blir inte mindre.

    Min dåvarande fru tog det väldigt dåligt. Det blev skilsmässa, drama och ledsna barn. Inte gemensamma barn, jag hade inga egna, men ändå barn som kändes som mina. Så jag svek inte bara min dåvarande fru, utan även hennes barn.
    Anonym (kulpåjobbet) skrev 2019-06-02 07:56:15 följande:
    Otäck tjej. Jag föredrar att jag tar mig in i tjejen med min penis, än att hon tar sig in i min penis.
    hahahahaha:D
     
  • Anonym (F)
    Tomatmacka skrev 2019-06-01 23:15:19 följande:

    Har aldrig varit det och hatar egentligen folk som är det men min partner släpper aldrig till och skulle jag få chansen är det inte omöjligt att jag skulle ta den.

    Ni som däremot får till det men ändå är otrogna. Ynkligt säger jag bara.


    Ynkligt om det bara är för knullandets skull.
  • Anonym (Gun23)

    För att jag har tråkigt och slentrianmässigt sex hemma med sambon. Min älskare gör saker med mig som jag aldrig har upplevt tidigare. Han är en gift och fin man.

  • Fritz08

    Vet inte om detta räknas som otrohet?

    I mitt förra förhållande så var jag fortfarande gift men flyttat ut från det gemensamma hemmet i väntan på skilsmässa. Då träffade jag en man via bodycontact och vi sög av varandra. Har alltid varit nyfiken på detta. Knullade också med ett par från Uppsala.

Svar på tråden Varför valde DU att vara otrogen?