• Anonym (Öppet sexuell)

    Kvinna, har du någon fantasi som anses tabu?

    Som rubriken lyder: har du som kvinna någon sexfantasi eller fetisch som anses tabu? Som du inte berättar för någon annan, du får självklart vara anonym. Jag börjar: älskar tanken på att ha sex med yngre och tanke på att de har sex med varandra. Allt är så nytt och de är så oerfarna.

  • Svar på tråden Kvinna, har du någon fantasi som anses tabu?
  • Anonym (Extrem?)

    Jag har vissa tabu fantasier som det har tagit många år att acceptera, i en del är jag man och sätter på väldigt unga oerfarna kvinnor under förklaringen att de måste lära sig, dvs jag måste lära dom. I andra har jag sex med kvinnor med någon typ av groteska kroppar, exempelvis kraftigt överviktiga (250 kg +), i vissa andra fantasier är jag kvinna som blir tvingad att ha sex med en stor hund eller tvingad att onanera inför manlig publik. Smisk är en vanlig fantasi men den tycker jsg inte är tabu. Men sedam har jag också många incestfantasier, oftast far/bror och jag. Och sedan ganska "normala" lesbiska fantasier.

    Det enda jag vill ha av detta i verkligheten är lesbiskt och smisk .

  • Anonym (Hm)
    Anonym (Extrem?) skrev 2019-06-07 00:47:47 följande:

    Jag har vissa tabu fantasier som det har tagit många år att acceptera, i en del är jag man och sätter på väldigt unga oerfarna kvinnor under förklaringen att de måste lära sig, dvs jag måste lära dom. I andra har jag sex med kvinnor med någon typ av groteska kroppar, exempelvis kraftigt överviktiga (250 kg +), i vissa andra fantasier är jag kvinna som blir tvingad att ha sex med en stor hund eller tvingad att onanera inför manlig publik. Smisk är en vanlig fantasi men den tycker jsg inte är tabu. Men sedam har jag också många incestfantasier, oftast far/bror och jag. Och sedan ganska "normala" lesbiska fantasier.

    Det enda jag vill ha av detta i verkligheten är lesbiskt och smisk .


    Intressant. Jag är också nästan alltid man i mina sexfantasier. Har aldrig fattat varför. Och i mina fantasier är jag ofta en äldre erfaren man, lite snuskgubbe, som har sex med unga oerfarna tjejer. Gärna styvdotter. Och gärna att hon även får smisk på rumpan.

    En fantasi som har singlat upp nu på sista tiden är att jag fantiserar om att min sambo har sex med nån ung tjej i våran säng när jag inte är hemma. I fantasin har vi ett hus på tomten där unga utsatta tjejer får bo. Så fort jag åker till jobbet på morgonen går han och hämtar in nån av tjejerna därifrån. Han tvingar dem att vara tysta om vad som händer genom att hota om något. Han talar om för dem hur trånga och sköna de är och hur kåta och hårda de gör honom. För att de inte ska bli med barn talar han om hur viktigt det är att han sprutar dem i stjärten innan han tränger in där trots deras protester.

    I verkligheten är jag världens mest svartsjuka och skulle ju bli helt galen om han hade sex med någon annan.
  • Precum
    Pussan skrev 2019-06-06 22:41:48 följande:

    En fantasi är att komma in på en militärförläggning och bara lägga mig naken i en säng och låta alla som vill komma och knulla mig. De har uniform och marschkängor på, tar bara fram kuken och kör den i mig och kör på tills de sprutar. och så nästa..och nästa...

    Vet inte om det är tabu?


    Vilken härlig dröm. Hade gärna varit den sista i kön som knullar.. I en massa kladd..
  • Anonym (Frida)

    Skulle vilja ligga med en riktigt ung kille, runt 16-18, gärna oerfaren, så att jag fick "lära upp honom" är själv strax över 40.

  • Anonym (Inte tabu)
    Anonym (Frida) skrev 2019-06-07 14:02:17 följande:

    Skulle vilja ligga med en riktigt ung kille, runt 16-18, gärna oerfaren, så att jag fick "lära upp honom" är själv strax över 40.


    Gör slag i saken....var själv ca. 17 när jag blev uppklädd av en kvinna i

    45 års åldern...Jag minns med värme och glädje hur härligt det var.
  • Anonym (.)
    Anonym (Striptease) skrev 2019-06-06 23:54:43 följande:

    Jag skulle vilja strippa och posera och dansa naken inför män och kanske även kvinnor på en scen. Inte ha sex med dem men att de beundrar mig med blicken och att jag vet att alla av dem vill ha sex med mig. Olika män och kvinnor i olika åldrar, med olika preferenser, alla blir kåta på mig oavsett. I fantasin då.

    Eller att onanera och posera som camgirl och veta att massor sitter och onanerar till detta. Gärna både kvinnor och män

    Jag är lite för blyg, men jag har hört av andra att jag har utseendet för att kunna göra det. Är det en narcissistisk grej? För jag vill bli beundrad på det sättet.


    Jag har varit camgirl, för att jag blir kåt av när andra ser mig naken sen pengarna va ju bara ett plus, du borde köra om de är nåt som tänder dig, dessutom så finns det alltid någon/några som tycker att en är attraktiv oavsett hur man ser ut.
  • Anonym (Är det så?)
    Anonym (Öppet sexuell) skrev 2019-06-06 10:16:38 följande:

    Som rubriken lyder: har du som kvinna någon sexfantasi eller fetisch som anses tabu? Som du inte berättar för någon annan, du får självklart vara anonym. Jag börjar: älskar tanken på att ha sex med yngre och tanke på att de har sex med varandra. Allt är så nytt och de är så oerfarna.


    Hur ung då menar du en kille som är 19? Är det verkligen tabu bland kvinnor? 
    verkar ju inte direkt vara många kvinnors fantasi snarare föredrar många kvinnor en belevad herre 
  • Anonym (Sambo90)

    Oftast blir jag tvingad till det. För inte kan en fin tjej som jag fantisera om sånt.

    Jag blir fasthållen i armar och ben av en grupp snuskgubbar. Mina ben dras isär och en av dom börjar slicka mig samtidigt som jag får tafsande händer över hela min nakna kropp. "Ledaren" viskar i mitt öra vad som kommer att hända med mig om jag kommer. Alla snuskiga saker som jag aldrig skulle gå med på frivilligt. Inte en fin och duktig tjej som jag.

    Han kan viska att om jag får orgasm kommer alla knulla mig och komma i mig. Ibland har dom med sig en oskuld, en ung pojke. Ibland något djur. Jag gör allt för att inte komma men det är ingen idé. Jag hör hur dom börjar skratta och börjar knäppa upp sina byxor när jag känner att orgasmen kommer och jag inte längre kan hålla den tillbaka.

Svar på tråden Kvinna, har du någon fantasi som anses tabu?