Typ 33 års skillnad
Hon på gymmet då?
Hon på gymmet då?
Hon på gymmet då?
Mannen är den äldre i mitt fall. Vet inte var du bor & har för stil men tror det blir tydligare & större skillnad utseendemässigt om ni är i rikare kretsar. I vårt fall är vi båda långt till vänster & ingen skulle tänka så mycket på vår åldersskillnad i våra miljöer. Tycker inte att du ska oroa dig för åldern. Det gör inte jag. Oror mig mer för att jag ev gillar henne. Livet brukar bli jobbigare när man blir kär för mig.
33 års skillnad. Hur gammal jag är har jag inte nämnt även om säkert Familjeliv har bestämt en ålder på mig.
Men du citerade precis ett inlägg där jag säger att jag inte nämnt min ålder. Hur är det möjligt att fatta så dåligt?
Jag kanske känner för att vara anonym.
Hur länge är man barn i Sverige? När jag var liten så var man det till 15. Personligen skulle jag tycka att folk är för unga innan de slutat gymnasiet. Detta gäller även 45-åringar på Komvux.
En 18-åring som inte särskriver är alltid mer intressant än en äldre även om den äldre är vackrare osv.
Gick du ut gymnasiet?
Märkligt när jag nämner att jag tycker att de ska ha gått ut gymnasiet & du frågar om hon har gjort det.
Fantastiskt trevliig & vacker tjej. Kaffe-bio-sex. Kondomen fastnade i henne på andra rundan så nu finns det risk till en autistisk unge. Fast och andra sidan om ungen ärver våra gemensamma störningar så kanske inte autism är det värsta. Filmen får 3.5 i betyg. ?Why are you creative?.