• Swaziland

Typ 33 års skillnad

Matchat på Tinder. Typ 33 års skillnad. Inget sexprat utan bara ett konstaterande att det finns intresse av att ses från bådas håll. Ett intresse av varandra som människor. Vi ska ses ute på ett fik. Inte för att jag tror att det är något skumt utan för att det känns bäst att ses där.

Finns det någon som tror att det kommer att bli ett intressant möte?

Ja båda är gamla nog. Nä det är inga pengar inblandade. Nä det är inte i Gambia och inte heller i Thailand.

Om det uppstår kärlek så skulle jag vilja bjuda alla surfittor och gnällkukar på Familjeliv på bröllopet.

• Svar på tråden Typ 33 års skillnad
  • Kjell2
    Swaziland skrev 2019-06-09 11:01:51 följande:

Gick du ut gymnasiet?

Ja. Har hon gjort det? Har du gjort det?
  • Swaziland
    Kjell2 skrev 2019-06-09 11:03:59 följande:

Ja. Har hon gjort det? Har du gjort det?

Märkligt när jag nämner att jag tycker att de ska ha gått ut gymnasiet & du frågar om hon har gjort det.
  • Kjell2
    Swaziland skrev 2019-06-09 11:07:25 följande:

Märkligt när jag nämner att jag tycker att de ska ha gått ut gymnasiet & du frågar om hon har gjort det.

Ok, så hon har det. Alltså som yngst ca 20 år. Då blir du över 53.

Har du gått ut gymnasiet?
  • Gabriella2440

Åldersskillnaden blir större längre fram om man vill skaffa barn. När kvinnan är för gammal för det. Tex. Då ställer det till problem om inte förr. Även om det är mannen som är många år äldre. Hur kul är det för ett barn att ha en åldrig pappa som kunde varit morfar eller farfar till hen. Inte minst i skolans värld

• Swaziland
    Gabriella2440 skrev 2019-06-09 13:34:28 följande:

Åldersskillnaden blir större längre fram om man vill skaffa barn. När kvinnan är för gammal för det. Tex. Då ställer det till problem om inte förr. Även om det är mannen som är många år äldre. Hur kul är det för ett barn att ha en åldrig pappa som kunde varit morfar eller farfar till hen. Inte minst i skolans värld

En gammal pappa eller som i de flesta fall här på Familjeliv, en skild pappa. Fråga ungen vad som är värst.
  • Feminina
    Gabriella2440 skrev 2019-06-09 13:34:28 följande:

Ytterligare en faktor att tänka på...
    https://nyheter.ki.se/aldersskillnad-mellan-foraldrarna-okar-risk-for-autism-hos-barnet
  • Swaziland

Fantastiskt trevliig & vacker tjej. Kaffe-bio-sex. Kondomen fastnade i henne på andra rundan så nu finns det risk till en autistisk unge. Fast och andra sidan om ungen ärver våra gemensamma störningar så kanske inte autism är det värsta. Filmen får 3.5 i betyg. ?Why are you creative?.

• Kjell2
    Swaziland skrev 2019-06-09 21:48:59 följande:

Fantastiskt trevliig & vacker tjej. Kaffe-bio-sex. Kondomen fastnade i henne på andra rundan så nu finns det risk till en autistisk unge. Fast och andra sidan om ungen ärver våra gemensamma störningar så kanske inte autism är det värsta. Filmen får 3.5 i betyg. ?Why are you creative?.

Lycka till med kärleken och familjen!
  • Anghammarad

Det finns mindre kondomer för dem med inte fullt så imponerande organ storleksmässigt. Testa det nästa gång så kanske du slipper det pinsamma med en kondom som halkar av och en autistisk unge.

• Tutelitut
    Swaziland skrev 2019-06-08 17:02:19 följande:

Om det uppstår kärlek så skulle jag vilja bjuda alla surfittor och gnällkukar på Familjeliv på bröllopet.

Bra idé. Och så anger du fel adress, så de hamnar mitt ute i ingenstans. Det enda de hittar där är en skylt: "nu kan ni dra åt Helvete" Skrattande
  • Swaziland
    Anghammarad skrev 2019-06-10 08:32:00 följande:

Det finns mindre kondomer för dem med inte fullt så imponerande organ storleksmässigt. Testa det nästa gång så kanske du slipper det pinsamma med en kondom som halkar av och en autistisk unge.

Inga hejarop av kärringarna här efter den vansinnigt roliga kommentaren? Tror problemet var att hon var så sjukt tight. De är ju oftare det, de unga barnfria.
  • Swaziland
    Tutelitut skrev 2019-06-10 09:23:25 följande:

Bra idé. Och så anger du fel adress, så de hamnar mitt ute i ingenstans. Det enda de hittar där är en skylt: "nu kan ni dra åt Helvete" 

Kärringarna här hittar inte ut ur sina egna åldrande tankar.
  • Tutelitut
    Swaziland skrev 2019-06-10 10:01:17 följande:
    Bra. Synd att Åsa Beckmans text var låst.
    Ja, fast man får ändå en tydlig bild av kärringens inställning. 
    Har publicerat länken förr, men ingen kärring har kommenterat.
    Är väl för magstarkt för dom.
Svar på tråden Typ 33 års skillnad