• Swaziland

Typ 33 års skillnad

Matchat på Tinder. Typ 33 års skillnad. Inget sexprat utan bara ett konstaterande att det finns intresse av att ses från bådas håll. Ett intresse av varandra som människor. Vi ska ses ute på ett fik. Inte för att jag tror att det är något skumt utan för att det känns bäst att ses där.

Finns det någon som tror att det kommer att bli ett intressant möte?

Ja båda är gamla nog. Nä det är inga pengar inblandade. Nä det är inte i Gambia och inte heller i Thailand.

Om det uppstår kärlek så skulle jag vilja bjuda alla surfittor och gnällkukar på Familjeliv på bröllopet.

• Svar på tråden Typ 33 års skillnad
  • Connie07

Jag har svårt att dejta dom som är mer än 10 år äldre .Absolut inte mer än 14 år äldre .

• Ocdkille

Fast om du inte vet att det är så stor skillnad från början hoppar du av då fast du var intresserad innan?

• Sussielull

Äsch kör, hade jag gjort om jag kände intresse. Skit i vad alla andra tycker, det är ditt liv.

• Swaziland
    Kjell2 skrev 2019-06-09 01:46:12 följande:

Hon på gymmet då?

Hon på gymmet ska ju bara hitta mig på sociala medier & ta mod till sig & kontakta mig & bjuda hem mig på middag till sig & tillåta sig att bli kär i mig. Under tiden umgås jag med denna om denna vill.
  • Kjell2
    Swaziland skrev 2019-06-08 17:53:28 följande:

Mannen är den äldre i mitt fall. Vet inte var du bor & har för stil men tror det blir tydligare & större skillnad utseendemässigt om ni är i rikare kretsar. I vårt fall är vi båda långt till vänster & ingen skulle tänka så mycket på vår åldersskillnad i våra miljöer. Tycker inte att du ska oroa dig för åldern. Det gör inte jag. Oror mig mer för att jag ev gillar henne. Livet brukar bli jobbigare när man blir kär för mig.

Du är 31 och hon?
  • Swaziland
    Kjell2 skrev 2019-06-09 07:18:32 följande:

Du är 31 och hon?

33 års skillnad. Hur gammal jag är har jag inte nämnt även om säkert Familjeliv har bestämt en ålder på mig.
  • Kjell2
    Swaziland skrev 2019-06-09 09:11:33 följande:

33 års skillnad. Hur gammal jag är har jag inte nämnt även om säkert Familjeliv har bestämt en ålder på mig.

Det står 31 år i din profil. Stämmer det är hon inte född.
  • Swaziland
    Kjell2 skrev 2019-06-09 09:40:45 följande:

Det står 31 år i din profil. Stämmer det är hon inte född.

Men du citerade precis ett inlägg där jag säger att jag inte nämnt min ålder. Hur är det möjligt att fatta så dåligt?
  • Kjell2
    Swaziland skrev 2019-06-09 09:46:44 följande:

Men du citerade precis ett inlägg där jag säger att jag inte nämnt min ålder. Hur är det möjligt att fatta så dåligt?

Varför har du då skrivit 31 år i din profil?
Svar på tråden Typ 33 års skillnad