• Anonym (Föräldrar som har sex)

    Har ni hört era föräldrar ha sex någon gång?

    Har ni hört era föräldrar ha sex någon gång?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni hört era föräldrar ha sex någon gång?
  • LindaLove
    Anonym (MR big.) skrev 2021-11-23 07:11:33 följande:

    Med er tanke på eran mamma lät nöjd med en stor..


    Hej. Nej det har jag inte. Men en kompis har varit ihop med en kille som hade väldigt stor. Men hon gillade inte att ha sex med honom. Dels för att han var snuskig i sängen men också att det ibland gjorde ont.


    Men grejen med D är att jag och syrran liksom är kära i honom. På riktigt. Han har betytt så mycket för vår familj och för mamma framförallt! Mamma har gått från grå till självlysande! Hon njuter verkligen av allt i livet nu! Och när de har sex är det som om jag och syrran var med henne! Det låter knäppt nu när jag skriver det.. men så känns det! När hon rider honom så rider vi också honom! hahaha! En gång när vi lyssnade sa syrran "ja, hårdare!" och sekunden efter sa mamma "ja, hårdare!"


    Min syrra var så inne i allting ett tag så hon tyckte att vi skulle berätta allt för mamma, och säga att om D vill så får han ligga med oss också! Jag lyckades prata förstånd med henne.. Men han får mamma att njuta nåt helt otroligt, så han måste ju vara helt fantastisk älskare! Han är smidig som en dansare och nån sa förut att du kan se på en kille hur han dansar, att han är likadan i sängen! hahaha! Men snygg, vältränad, erfaren och stor..


    Hur gammal är du då?

  • LindaLove

    Bara en rolig detalj som jag kom på, hur mamma har förändrats efter att hon träffade D!
    -Jag och syrran är ju väldigt säkra på att mamma vet att vi hör dom, även om hon inte pratar om det. Det är lite för uppenbart liksom. Hon låter en hel del och det har hänt att dom har sex mitt på eftermiddagen en lördag typ!
    Men förut när vi kollade nån film som hade nåt sexinslag eller erotiskt liksom.. att dom började hålla på i filmen, så bytte mamma alltid kanal och sa typ "äsch! sånt där snusk ska vi väl inte se heller.."
    För nåt år sen när vi kollade en film och dom började hålla på så sa mamma "Mmm kolla nu tjejer! Nu blir det sexy taaaaajm! Mm-mm-mm!" och efter, när paret låg i sängen sa hon "Wohoo! Det där var hett! eller vad tycker ni?" hahahaha! Snacka om förändrad!! När jag och syrran satt på mitt rum och en gång och hörde ljud så imiterade syrran mamma och sa "Nu blir det sexy taaajm!" hahahaha! Men vi hade fel den gången...

  • LindaLove
    Anonym (Ja, för många ggr) skrev 2021-11-23 08:27:55 följande:

    Ja, alldeles för många ggr. Pappa+mamma, pappa+ nån tjej från pappas jobb, pappa+ okänd kvinna, pappa+ annan okänd kvinna, pappa+ granntant, pappa+ mammas väninna, pappa+ psykologen han borde santalat med istället för att ligga med... seriöst vem ligger med sin psykolog? pappa+ min några år äldre barndomskompis, pappa+ min svärmors syster.

    Min mamma skilde sig från min pappa vilket jag var väldigt arg för när jag var liten flicka (han är väldigt snäll på andra sätt) men fick full förståelse för som lite större flicka.


    Vet din pappa om att du vet? Har du berättat för honom att du har hört honom ha sex?


    Vad kände du när du hörde? 

  • Anonym (Ja, för många ggr)
    LindaLove skrev 2021-11-23 08:43:07 följande:

    Fy fan!

    Min kompis (F) pappa är sexmissbrukare och har varit det sen tonåren tydligen. Han är likadan och har haft sex med typ alla. När F var 12 år var hon och hennes småsyskon på semester med bara pappan i en vecka nånstans i Italien tror jag. De umgicks med en amerikansk familj som hade barn i samma ålder, och en dotter som var 17. När F gick upp från poolen till hotellrummet såg hon sin pappa ha sex med 17-åriga tjejen!! Till slut skilde sig Fs mamma och pappa. Detta efter att pappan hade legat med en gemensam kompis till mig och F efter en fest. Han skulle "massera" henne när hon hade ont i ryggen efter att ha sovit i en fåtölj. När F gick ner i källaren såg hon sin pappa ha sex med sin kompis i en soffa.. F har också hört honom prata i telefon med sin bästis om att han har haft sex med 3 kändistjejer. Jag vill inte skriva deras namn dock, för jag vet ju inte 100% om det är sant.. men det är 3 sångerskor. Han ser väldigt bra ut men verkar framförallt ha nån slags förmåga att få tjejer intresserade av honom.


    Pappa är, eller kanske mer var (gammal nu) tydligen väldigt stilig. Jag ser det inte. Efter de skilde sig var mina föräldrar nån slags vänner, (de är det fortfarande.)

    Då fick mamma nån slags distans till honom och hans beteende och skrattade åt det. Det var hon som sa till honom att han borde gå hos psykolog och när han sedan blev ihop med psykologen så skrattade hon bara och sa att han är helt hopplös.

    Jag hade nog blivit irriterad eller klandrat mig själv (var ju hennes ide) men hon skrattade bara och sa att han är hopplös.
  • Anonym (S)

    Jag kommer aldrig att bli klok på Familjeliv. I alla andra sextrådar sitter det sexnegativa moraltanter och fördömer olika sexuella aktiviteter som är ganska mainstream. Men så kommer det plötsligt en tråd där flera personer berättar om hur de blivit kåta av att höra sina föräldrar ha sex. Var är moraltanterna nu?

    För att svara på frågan: en gång hörde jag konstiga ljud från mina föräldrars rum. Var osäker på om det var sexljud, men tyckte det var väldigt jobbigt. Vill inte ha någon inblick alls i mina föräldrars sexliv, det skulle göra mig fruktansvärt obekväm. Jag blir faktiskt lite chockad över att så många blev kåta av att höra sina föräldrar ha sex. Har ni incestuösa känslor för era föräldrar också eller är det bara själva sexljuden ni tänder på?

  • Anonym (Ja, för många ggr)
    LindaLove skrev 2021-11-23 09:06:14 följande:

    Vet din pappa om att du vet? Har du berättat för honom att du har hört honom ha sex?

    Vad kände du när du hörde? 


    Brukade sätta i hörlurar och lyssna på musik på hög volym. Det var värre att lyssna på när de grälade han och mamma. Fast han hördes inte då heller utan hon. Pappa höjer nog aldrig rösten? Så grälandet var värre, men det övergick alltid i sexljud och att mamma lät som hon var väldigt glad i honom igen. Så vid de tillfällena var det mindre illa, lät inte som att mamma var arg och skällde på pappa längre, tvärtom.

    Jag pratar helst inte sex med honom :D Det är mer om mitt barn vi pratar om, han brukade hämta på dagis och vara barnvakt ett par ggr i veckan pga mitt arbetsschema och då sa jag ibland "Ok pappa, försök nu att inte ha sex med någon av förskolepedagogerna eller mammorna" bara utifall för man vet aldrig med den gubben.

    Men han är en bra morfar.
  • LindaLove
    Anonym (S) skrev 2021-11-23 11:06:55 följande:

    Jag kommer aldrig att bli klok på Familjeliv. I alla andra sextrådar sitter det sexnegativa moraltanter och fördömer olika sexuella aktiviteter som är ganska mainstream. Men så kommer det plötsligt en tråd där flera personer berättar om hur de blivit kåta av att höra sina föräldrar ha sex. Var är moraltanterna nu?

    För att svara på frågan: en gång hörde jag konstiga ljud från mina föräldrars rum. Var osäker på om det var sexljud, men tyckte det var väldigt jobbigt. Vill inte ha någon inblick alls i mina föräldrars sexliv, det skulle göra mig fruktansvärt obekväm. Jag blir faktiskt lite chockad över att så många blev kåta av att höra sina föräldrar ha sex. Har ni incestuösa känslor för era föräldrar också eller är det bara själva sexljuden ni tänder på?


    Kan bara svara för mig själv (och syrran kanske).. Vet inte hur det hade varit med vår biologiska pappa.. Jag tror att - vi (mamma, syrran och jag) hade haft det skit i så många år. Vi hade alltid ont om pengar och kunde aldrig göra nåt. Vi gladdes åt det vi hade, men det blev lixom lite krystat, för vi gjorde samma saker jämt. När D kom in i våra liv förändrades allt. Jag o syrran var tonåringar och plötsligt blev allt så kul! Mamma levde upp och hon blev kär! Vi hade aldrig sett mamma ha kille eller vara kär. Hon var alltid mamma som jämt jobbade. Antingen hemma eller på sitt jobb. Med D blev hon en KVINNA. Att de hade sex blev som en del i lyckoruset. Vi hade aldrig hört nån ha sex. Vi hade aldrig tänkt på mamma som sexuell person, även om hon hade pratat om sex med oss nån gång.


    Det var som att D kom i rätt tid och våra liv exploderade. Att höra mamma ha sex och ha skönt var läckert! Och sex kom väldigt nära. När jag och syrran märkte att vi gick igång på det och vi vågade erkänna det så blev det ännu "större" liksom. Jag älskar fortfarande att höra när de har sex och vi har som sagt sett dom ett flertal gånger. Jag behöver inte ens "tänka bort" att det är mamma som rider honom eller blir tagen bakifrån. Det är otroligt upphetsande ändå - eller kanske FÖR ATT det är mamma?! Jag vet inte..

  • Anonym (S)
    LindaLove skrev 2021-11-23 13:40:27 följande:

    Kan bara svara för mig själv (och syrran kanske).. Vet inte hur det hade varit med vår biologiska pappa.. Jag tror att - vi (mamma, syrran och jag) hade haft det skit i så många år. Vi hade alltid ont om pengar och kunde aldrig göra nåt. Vi gladdes åt det vi hade, men det blev lixom lite krystat, för vi gjorde samma saker jämt. När D kom in i våra liv förändrades allt. Jag o syrran var tonåringar och plötsligt blev allt så kul! Mamma levde upp och hon blev kär! Vi hade aldrig sett mamma ha kille eller vara kär. Hon var alltid mamma som jämt jobbade. Antingen hemma eller på sitt jobb. Med D blev hon en KVINNA. Att de hade sex blev som en del i lyckoruset. Vi hade aldrig hört nån ha sex. Vi hade aldrig tänkt på mamma som sexuell person, även om hon hade pratat om sex med oss nån gång.


    Det var som att D kom i rätt tid och våra liv exploderade. Att höra mamma ha sex och ha skönt var läckert! Och sex kom väldigt nära. När jag och syrran märkte att vi gick igång på det och vi vågade erkänna det så blev det ännu "större" liksom. Jag älskar fortfarande att höra när de har sex och vi har som sagt sett dom ett flertal gånger. Jag behöver inte ens "tänka bort" att det är mamma som rider honom eller blir tagen bakifrån. Det är otroligt upphetsande ändå - eller kanske FÖR ATT det är mamma?! Jag vet inte..


    Men skulle du säga att du tänder på din mamma? Skulle du vilja ha sex med henne? Hur gammal är du?
Svar på tråden Har ni hört era föräldrar ha sex någon gång?