• Anonym (anna)

    Tjejer: Blir ni mer kåta om mannen är hjälpsam?

    Borde man bli mer kåt om mannen hjälper till med någonting? Gör en tjänst, tex skjutsar mina barn till skolan, pumpar däcken på min cykel eller nåt, vad som helst.


    Borde man då bli kåt eller borde man helt enkelt ställa upp på sex eftersom han ställt upp o hjälpt mig med saker?

  • Svar på tråden Tjejer: Blir ni mer kåta om mannen är hjälpsam?
  • Anonym (Kvinnovetare)

    Inte kvinna, men låt mig tala kort för hela det kvinnliga släktet som om jag vet vad jag talar om.


    Nej män. Vi blir inte mer kåta av hjälpsamma män. Vi blir vänner med hjälpsamma män. När det gäller ohjälpsamma själviska män så blir hälften av oss irriterade av dem och den andra hälften hopplöst förälskade i dem.

  • annabellelee

    Det funkar inte så att man blir kåt om mannen diskar. Däremot om jag tvingas ta allt hushållsarbete blir jag trött och stressad och har tankarna på disken har jag ingen ork över för att tänka på sex. Lusten kommer när man kan slappna av.

  • Drottningen1970
    Anonym (nja) skrev 2019-06-14 18:59:01 följande:

    Möjligen mindre trött men inte kåt.


    Fast mindre trött ökar ju chanserna för mer kåt...
  • Anonym (anna)

    Min särbo säger att jag borde bli kåt o erbjuda mig "hjälpa" honom när han hjälpt mig. Problemet är att han vill bara ha hjälp av sexuell form. Tjänster o gentjänster säger han

  • Anonym (Javisst)

    Javisst blir vi det. Men inte på du som hjälper till utan på den snygga vältränade gyminstruktören som pumpar oss medans du pumpar våra däck. Perfekt!

  • Drottningen1970
    Anonym (Kvinnovetare) skrev 2019-06-14 19:02:40 följande:

    Inte kvinna, men låt mig tala kort för hela det kvinnliga släktet som om jag vet vad jag talar om.

    Nej män. Vi blir inte mer kåta av hjälpsamma män. Vi blir vänner med hjälpsamma män. När det gäller ohjälpsamma själviska män så blir hälften av oss irriterade av dem och den andra hälften hopplöst förälskade i dem.


    För helst inte min talan.
  • Ascendere
    Anonym (anna) skrev 2019-06-14 19:05:22 följande:

    Min särbo säger att jag borde bli kåt o erbjuda mig "hjälpa" honom när han hjälpt mig. Problemet är att han vill bara ha hjälp av sexuell form. Tjänster o gentjänster säger han


    Hahaha på riktigt?
  • Ascendere
    Drottningen1970 skrev 2019-06-14 19:10:40 följande:

    För helst inte min talan.


    Lyssna aldrig på en kvinna om vad som gör henne kåt, observera istället.
Svar på tråden Tjejer: Blir ni mer kåta om mannen är hjälpsam?