• Anonym (Undrar)

    Dissar tjejer minus 8 cm?

    Är det vanligt att män med minus 8 åker på nobben när de hamnar i säng?

    Är tjejer så ytliga

  • Svar på tråden Dissar tjejer minus 8 cm?
  • Grossglanz
    Anonym (Cougar) skrev 2019-06-19 17:17:58 följande:

    Håller med första skribenten ?självklart?. Men nja lite väl liten va?!? Skulle se till att skaffa en sleeve som tillbehör.


    Sleeve?
  • Anonym (Nix)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-06-19 16:43:18 följande:

    Är det vanligt att män med minus 8 åker på nobben när de hamnar i säng?

    Är tjejer så ytliga


    Hade inte fortsatt med en man som hade mindre än 8 cm nej. Skulle begränsa sexet alldeles för mycket
  • Anonym (Cougar)
    Grossglanz skrev 2019-06-19 17:21:32 följande:

    Sleeve?


    Av vad jag har hört så behöver inte du en sleeve dvs ett överdrag som förlänger och ev förtjockar den.
  • Grossglanz
    Anonym (Cougar) skrev 2019-06-19 18:13:48 följande:

    Av vad jag har hört så behöver inte du en sleeve dvs ett överdrag som förlänger och ev förtjockar den.


    Aha...en förstorare...nä de behövs inte haha

    Lagom e bäst :)
  • Siden

    Snälla, fråga inte sånt här på Familjeliv. Du blir krossad. Bara dom som gillar stora kukar kommer att svara. Folk är väldigt hårda på FL. Jag har haft sex med en kille som hade en normalstor kuk som var böjd neråt mot marken som en banan - det var något av det bästa sex jag haft. Jag har också haft ett ex med liten kuk och vi hade extremt bra sex. Det enda tråkiga var att han inte kunde munknulla mig, hade för liten kuk. Jag har även ett ex med mycket stor kuk, även vi hade otroligt bra sex, det var dock lite knepigt och begränsande på vissa sätt eftersom han var så stor. Gjorde ofta ont, man fick ta det långsamt. Nuförtiden är jag ihop med en kille med ganska stor kuk och vi har fantastiskt sex. Jag har dissat killar tidigare både för att de haft för stor kuk och för liten kuk. En kuk gillade jag inte för att den var väldigt spetsig. Men för nån tjej kanske en spetsig kuk ger världens orgasmer? Kort sagt: Det viktiga har varit kemin mellan oss och inte storleken - det är det som ger bra sexliv i längden.

  • Anonym (dd)

    Hur får du in ytlighet i att offra en ev betydande del i ens sexliv?

  • Anonym (Hl)

    Är du verkligen HELT säker på att du vill ha ett svar på den frågan?

  • Anonym (Ja)

    Vaddå ytliga? Det har väl inte med ytlighet att göra? Att kunna bli ordentligt tillfredsställd sexuellt är väl ett basbehov.

    Jag skulle rata den, ja. Har inte haft en enda pv under 14 cm, träffar sällan på ons som har små kukar. Jag ratar många män, yrke och utseende är viktigt, men även personlighet. Och storleken. Och hur skicklig mannen är i sängen. Kuken behöver inte vara stor, normalstor funkar absolut på ett ons.

  • Tom Araya
    Anonym (Undrar) skrev 2019-06-19 16:43:18 följande:

    Är det vanligt att män med minus 8 åker på nobben när de hamnar i säng?

    Är tjejer så ytliga


    Minus 8, det låter mer som en grund fitta än en kuk. Drömmer
Svar på tråden Dissar tjejer minus 8 cm?