Inlägg från: Anonym (Va?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Va?)

    Ensamstående mamma

    Jobb och bostad är väl ändå det viktigaste att ha när man skaffar barn? Har man inte det, ska man inte ha barn. En pappa är också bra att ha till barnet. Gör abort för barnets skull.

  • Anonym (Va?)
    Viviswed skrev 2019-06-24 22:14:00 följande:

    Fan , tack , det var det som jag behövde . Är så jävla trött på att höra att jag måste tänka på pappan , vad han kommer känna ifall jag lämnar barnet , på det vad jag ? dum i huvudet ? utsätter barnet för , att de e helt okej att ta bort barnet för då kommer jag KANSKE träffa en man som kommer vilja ha barn med mig . Fuck them all ????, vrf ska jag prioritera bort mitt barn för nån jävel . Jag kan ge mitt barn tillräckligt kärlek för båda föräldrar . Jag vet att det kommer va tufft , men är redo att kämpa för mitt barn , för jag vill verkligen ha det . Ska börja plugga på distans till vintern , kan väl bo med en kompis som oxå är ensamstående mamma så kan vi hjälpa och stödja varandra . Allt är möjligt bara om man vill det .

    P.S jobbar på en restorangen så länge och trotts att jag kommer nog inte kunna behålla min anställning , så kan jag säker få bra referenser vilket är mkt viktig för restorangen är välkänd och ligger i Östermalmshallen .


    Ditt språk och din reaktion tyder på en omogenhet som heter duga. Ingen verklighetsförankring alls. Det är inte en docka du ska uppfostra och ta hand om.
Svar på tråden Ensamstående mamma