BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Jag har BIM 20/8. Lite osäker på när ÄL var, men någonstans runt den 6e. Fortsätter ÄL-testen att visa positivt om man blivit gravid? Alltså under tiden mellan ÄL och BIM ... Någon som vet? =)
Jag har mensvärk i äggstockarna och ryggslutet (har inte haft mensvärk sedan innan förra barnet föddes 2015) svullen mage, konstant hungrig, huvudvärk och ömma bröst.
Ägglossningstestet blev starkare idag på eftermiddagen! Ska testa ikväll igen så får vi se om det går åt rätt håll så att vi hinner mysa sen innan läggdags. :)
BIM imorgon och börjar bli riktigt nervös... jag började få ont i ?bröstet? och undrade vad det var, kändes som en klump i halsen också... googlade och det är tydligen det som är halsbränna! Hade jag ingen aning om haha, har haft samma förut någon gång när jag ätit alldeles för mycket. Ännu ett fejksymptom eller är det the real deal? Jag använder NC så jag lär ju få en prognos med tempen redan imorgon bitti då den alltid annars sjunker när mensen ska komma. Nervöst!!!
Ja hungern är verkligen konstant! Alltså jag har ju lite test... Tror jag ska göra det imorgon!
Jag har haft konstant mensvärk sen ÄL +3, sen kom tröttheten på ÄL +9 och illamåendet och sura uppstötningar på ÄL +10. Även ont i ryggslutet har jag haft och idag plussade jag på BMI -3 :)
Har BIM Lördag och kommer då vara på positivt ältest+14 kan ni lägga till mig med i listan
Vad kul att någon ligger lika med mig. :) Då kan vi stötta varandra lite extra med lååånga väntan till BIM.
Min ägglossning är beräknad till mitten av denna vecka och det verkar bli så. Varken senare eller tidigare. Dock så har jag haft mellanblödningar en hel del, så vi får se hur det blir med det denna gång. Har slutat dricka kaffe sen någon dag och tar lite extra c-vitaminer (förutom Folsyra). Hoppas att det hjälper hormonerna lite iaf.
Tog ett nytt test ikväll som blev nästan lika stark som på eftermiddagen, men hade druckit väldigt mycket vatten innan och bara hållt mig 2 timmar. Kanske ägglossning inatt eller imorgon. Har inte sagt nåt till maken så att han inte ska känna press. Haha.
Grattis till plusset! :D
Har BIM Lördag och kommer då vara på positivt ältest+14 kan ni lägga till mig med i listan