• Freya18

BIM augusti 2019

Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • SamiraBudva
    Gottegrisen91 skrev 2019-08-14 23:01:21 följande:

Samma dag som mig! Plussade idag! Håller tummarna för dig :)

Ohhh grattis!! Syns dessa två streck tydligt nu eller??

Ohh vågar ej ta ett test
  • SamiraBudva

Ohh vågar ej ta ett test
  • SamiraBudva

Ohh vågar ej ta ett test
  • Anonym (Bettan)

Jag fick en liten (vet inte om jag ska kalla det för blödning men när jag torkade så var det som en ljus rösa flytning ) blödning .

Jag har Bim den 20/8 och har regelbunden mens , så jag undrar om detta kan vara en nidblödning ? Men jag testade imorse och fick neg på CB testet .

Plussar man EFTER nidis eller INNAN?

Hoppas det inte är mensen trots att det känns lite tidigt ...

• Tr0ust
    Anonym (Bettan) skrev 2019-08-15 10:12:48 följande:

Jag fick en liten (vet inte om jag ska kalla det för blödning men när jag torkade så var det som en ljus rösa flytning ) blödning .

Jag har Bim den 20/8 och har regelbunden mens , så jag undrar om detta kan vara en nidblödning ? Men jag testade imorse och fick neg på CB testet .

Tror på nidblödning ifall du har regelbunden. Du plussat ju såklart efter nidblödning då det är att ägget fäster.. :)

Lycka till och uppdatera oss :)
  • Anonym (Trean?)

Nidblödning (eller fästningsblödning som det också kallas) uppstår i vissa fall när ägget fäster. Med andra ord plussar man EFTER detta. Det tar dock ett par dagar för kroppen att arbeta upp ett tillräckligt högt hCG som syns på tester, så testa om ca en vecka.
  • soltroll

Efter..Det är vid nidis som ägget fäster så det kan vara för tidigt testa än;)
  • hundenhubbe
    Obalem skrev 2019-08-15 09:42:17 följande:

Jag tycker mig se en skymt av streck men väääldigt svagt! Hoppas du har fler test så du kan ta ett imorgon :D

Jag har ett eller kanske 2 kvar! Så tar ett imorgon när jag vaknar. Symtom idag: ömma tunga bröst, onda bröstvårtor, gasig mage + "mensvärk ", trött, ökad hunger och lite mer flytningar. Jag har aldrig mensvärk såhär långt innan mens. Brukar komma samma dag eller tidigast dagen innan. Gasig är jag enbart under äl, vill äta varannan timme typ vilket inte händer heller och flytningar har jag aldrig hellerbinnan mens. Heller inte onda bröstvårtor. Så mkt som avviker. Ska bli spännande med test imorgon!
  • Obalem
    hundenhubbe skrev 2019-08-15 10:24:32 följande:

Jag har ett eller kanske 2 kvar! Så tar ett imorgon när jag vaknar. Symtom idag: ömma tunga bröst, onda bröstvårtor, gasig mage + "mensvärk ", trött, ökad hunger och lite mer flytningar. Jag har aldrig mensvärk såhär långt innan mens. Brukar komma samma dag eller tidigast dagen innan. Gasig är jag enbart under äl, vill äta varannan timme typ vilket inte händer heller och flytningar har jag aldrig hellerbinnan mens. Heller inte onda bröstvårtor. Så mkt som avviker. Ska bli spännande med test imorgon!

De låter ju verkligen lovande! (Konstiga vi är som är överlycklig över att må skit hehe)

Här sker en hel del också! Molvärk/mensvärk, magkatarrskänsla och uppstötningar! Mitt test är lite diffust men jag har ett digitalt påväg som jag knappt kan hålla mig undan tills i övermorgon!
  • Anonym (Bettan)
    soltroll skrev 2019-08-15 10:20:21 följande:

Efter..Det är vid nidis som ägget fäster så det kan vara för tidigt testa än;)

Ahhh hoppas hoppas man blev lite besviken :)
Svar på tråden BIM augusti 2019