• Freya18

BIM augusti 2019

Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • Anonym (Bettan)
    Anonym (Hejhej) skrev 2019-08-14 20:03:11 följande:

Jag har BIM 20/8. Lite osäker på när ÄL var, men någonstans runt den 6e. Fortsätter ÄL-testen att visa positivt om man blivit gravid? Alltså under tiden mellan ÄL och BIM ... Någon som vet? =)

Jag har mensvärk i äggstockarna och ryggslutet (har inte haft mensvärk sedan innan förra barnet föddes 2015) svullen mage, konstant hungrig, huvudvärk och ömma bröst.

Jag har också Bim 20/8 och haft exakt samma symptom som dig! Forfarande mensvärk och ont i svanken samt huvudvärk .

Imorgon tänkte jag testa med CB early och CB digital , jag är så nervös !!!

Lycka till oss och alla andra och grattis till alla som plussat !
  • Anonym (Hejhej)
    Anonym (Bettan) skrev 2019-08-14 23:02:23 följande:

Jag har också Bim 20/8 och haft exakt samma symptom som dig! Forfarande mensvärk och ont i svanken samt huvudvärk .

Spännande! Lycka till. Och glöm inte att uppdatera här :)
  • hundenhubbe
    Anonym (Bettan) skrev 2019-08-14 23:02:23 följande:

Matchar med 20/8 och tänkte också testa imorgon för jag är för nyfiken! Blir med ett predictor early, aldrig använt dom. Lycka till till oss båda!
  • Anonym (Trean?)

Hela kroppen skriker gravid. Ska ta ett nytt test idag så får vi se om det syns något då. Annars är det fredag som gäller. Jag skulle iaf bli väldigt förvånad ifall jag inte är det.

• Anonym (Bettan)

Jah testade neg med CB early så jag får vänta nån dag till ??.

• Gottegrisen91
    Anonym (Trean?) skrev 2019-08-15 05:45:28 följande:

Hela kroppen skriker gravid. Ska ta ett nytt test idag så får vi se om det syns något då. Annars är det fredag som gäller. Jag skulle iaf bli väldigt förvånad ifall jag inte är det.

Min kropp skrek gravid från ÄL +3 och trots två negativa tester så visste jag att jag var det ändå, tredje gången gillt fick jag ett plus! Jag hoppas att du får ditt plus snart! :)
  • lindamjonsson

Godmorgon. Stort stort grattis till alla er som plussat! Idag kunde jag inte hålla mig längre, testade med ?testa-tidigt?, ÄL+10. Blev negativt, och det går inte riktigt att få bort den där besvikelsen i kroppen. Behövde bara skriva av mig lite.

• Anonym (Trean?)
    Gottegrisen91 skrev 2019-08-15 07:02:32 följande:

Min kropp skrek gravid från ÄL +3 och trots två negativa tester så visste jag att jag var det ändå, tredje gången gillt fick jag ett plus! Jag hoppas att du får ditt plus snart! :)

Har också fått två negativa tester, det senaste idag. Men jag väntar bara till imorgon och tar ett nytt då. Har känt på mig att jag var gravid alla tre senaste gångerna innan test. Sist (i juni) slutade det dock i tidigt MF. Detta är vårt första försök efter det. Brukar ändå inte plussa förrän på ÄL+11 eller +12, vilket är imorgon resp lördag.
  • Gottegrisen91
    Anonym (Trean?) skrev 2019-08-15 07:18:50 följande:

Har också fått två negativa tester, det senaste idag. Men jag väntar bara till imorgon och tar ett nytt då. Har känt på mig att jag var gravid alla tre senaste gångerna innan test. Sist (i juni) slutade det dock i tidigt MF. Detta är vårt första försök efter det. Brukar ändå inte plussa förrän på ÄL+11 eller +12, vilket är imorgon resp lördag.

Samma här! Jag har aldrig plussat innan utebliven mens men denna gång ville jag testa för jag kände mig stensäker! Tog på ÄL +8 eller 9 o h plussade tillslut på ÄL +10 eller 11. Innan det var det helt blankt. Jag håller tummarna för dig!
Svar på tråden BIM augusti 2019