• Freya18

BIM augusti 2019

Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • Mandistoss
    Monkan93 skrev 2019-08-01 07:23:59 följande:

Idag fick jag mitt pluss!!! Min sambo sover fortfarande, längtar tills han vaknar så jag kan berätta! :D ÄL+11/BIM-1

Grattis!!! :D
  • Theresesvea

Idag fick jag mitt pluss!!! Min sambo sover fortfarande, längtar tills han vaknar så jag kan berätta! :D ÄL+11/BIM-1

Stort stort grattis! :D
  • FH24

Stort grattis!! :D
  • jhms

Testa helt igår negativt med cb advanced äl-test och RFSU. Nu fick jag alldeles nyss blinkande smiley på cb och ett mycket synligare sträck på RFSU än tidigare dagar. Ska man vänta till imorgon med nästa test eller göra fler under dagen?

Såhär såg testen från idag ut.

• Nextchapter

Åh va roligt, grattis!!!

Väck honom! :D Jag hade aldrig kunnat vänta! :P

Hur länge har ni försökt?
  • Nextchapter
    Anonym (Jordgubbe) skrev 2019-08-01 07:30:27 följande:

Äl+12 idag.

Tog ju ett test (vanliga rfsu) på eftermiddagen äl+10 som var negativt. Kommer se i helgen om mensen kommer igång. Har bim 5/8 men brukar få spottings två dagar innan.

Igår inbillade jag mig att brösten var mer svullna. Tänkte att det var just inbillning, men när jag tog av mig BHn så syntest varenda söm från den i huden eftersom att brösten tryckts ut så mycket! Enda gången jag har fått så var när jag var gravid så nu tändes hoppet... det var likadant imorse efter att jag haft på BHn i bara 30 min. Använder den här BHn föera gånger i veckan och har aldrig så av den annars.

Brukar ha flytningar och molvärk någon vecka innan mens men nu har jag inget sånt.

Växlar mellan att vara 100 % säker på att jag är gravid och 100% säker på att jag inte är det.

Låter lovande!

Håller tummarna för er! :D

Hur länge har ni försökt?
  • hundenhubbe

Grattis :D
  • Theresesvea

Tog ett gravtest i morse (trots att jag sa att jag skulle vänta till fredag haha ;), men det var helt blankt idag på bim-1 så jag tror jag får försöka igen nästa månad! Håller tummarna för många plus i tråden :)

• bettyboop01

Gud så roligt stort grattis!!! ????
  • bettyboop01
    bettyboop01 skrev 2019-08-01 09:38:54 följande:

Gud så roligt stort grattis!!! ????

Oj var inte meningen att det skulle komma frågetecken efter! Hade gjort en jätteglad smiley haha.
Svar på tråden BIM augusti 2019