BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

Jahopp där kom min mens två dagar innan Bim. Men är fortfarande med i tråden med nytt Bim den 25/8. Imorgon är en ny dag med nya möjligheter!
[quote=79792868][quote-nick]
Tack för svar! Haha ja jag ska se till att hinna med äggtåget (skrattade halvt ihjäl mig när jag läste det, kunde riktigt se ett äggtåg framför mig :) )
Hej!
Första försöket med syskon här. BIM 14/8 och ÄL på G nu. Hänger gärna med i tråden :)
Lycka till allihop! :)
Jahopp där kom min mens två dagar innan Bim. Men är fortfarande med i tråden med nytt Bim den 25/8. Imorgon är en ny dag med nya möjligheter!
Femte försöket till syskon. Tog en paus från fl ett par månader, men är nu tillbaka.
Börjar tolka allt i kroppen som ev graviditet för att sen bli besviken varje gång. Längtar så till plus och likaså sambon.
Bim om 9 dagar, 8/8.
Hej! Hakar på. Har BIM 8/8.
Hade ÄL omkring 23/7.
Har känt mig öm och svullen i nedre magen och ilningar i livmodern (till och från)
Håller tummarna! Lycka till nu tjejer!
Ja det där med att inte känna efter är svårt haha..
Tycker att mina boobs blivit fylligare på nåt sätt, inte ont alls men ja, som två löst fyllda ballonger med vatten typ
å visst har jag lite molvärk eller är det pms hmmm MAN BLIR KNÄPP PÅ RIKTIGT
Ja det där med att inte känna efter är svårt haha..
Tycker att mina boobs blivit fylligare på nåt sätt, inte ont alls men ja, som två löst fyllda ballonger med vatten typ å visst har jag lite molvärk eller är det pms hmmm MAN BLIR KNÄPP PÅ RIKTIGT
BIM 4/8 så jag hänger också på!
Tog ett test igår som såklart visade negativt.. de var ju för tidigt!
Men ja tror ändå på denna gång.
Molvärk, spänningar i brösten, trötthet och humör kommer och går sen några dagar tillbaka :D