BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då är jag på äl+3 nu. Hoppet känns inte helt på topp denna cykel.
Myste 5 dgr innan äl samt 2 dgr innan äl. Jag hade velat fått till det på dagen innan äl iaf, och helst äl-dagen också, men blev ingen mer chans :/
Vad tror ni om våra chanser? Nån som lyckats bli gravid av sex 2 dgr innan äl?
Lång väntan till BIM som alltid :)
Idag fick jag mitt pluss!!! Min sambo sover fortfarande, längtar tills han vaknar så jag kan berätta! :D ÄL+11/BIM-1

Äl+12 idag.
Tog ju ett test (vanliga rfsu) på eftermiddagen äl+10 som var negativt. Kommer se i helgen om mensen kommer igång. Har bim 5/8 men brukar få spottings två dagar innan.
Igår inbillade jag mig att brösten var mer svullna. Tänkte att det var just inbillning, men när jag tog av mig BHn så syntest varenda söm från den i huden eftersom att brösten tryckts ut så mycket! Enda gången jag har fått så var när jag var gravid så nu tändes hoppet... det var likadant imorse efter att jag haft på BHn i bara 30 min. Använder den här BHn föera gånger i veckan och har aldrig så av den annars.
Brukar ha flytningar och molvärk någon vecka innan mens men nu har jag inget sånt.
Växlar mellan att vara 100 % säker på att jag är gravid och 100% säker på att jag inte är det.
Idag fick jag mitt pluss!!! Min sambo sover fortfarande, längtar tills han vaknar så jag kan berätta! :D ÄL+11/BIM-1
GRATTIS <3
Samma här hahaha, häromdagen var jag bombsäker. Nu inte alls!! Tänker att det bara är vanliga hormonerna som spökar
Äl+12 idag.
Tog ju ett test (vanliga rfsu) på eftermiddagen äl+10 som var negativt. Kommer se i helgen om mensen kommer igång. Har bim 5/8 men brukar få spottings två dagar innan.
Igår inbillade jag mig att brösten var mer svullna. Tänkte att det var just inbillning, men när jag tog av mig BHn så syntest varenda söm från den i huden eftersom att brösten tryckts ut så mycket! Enda gången jag har fått så var när jag var gravid så nu tändes hoppet... det var likadant imorse efter att jag haft på BHn i bara 30 min. Använder den här BHn föera gånger i veckan och har aldrig så av den annars.
Brukar ha flytningar och molvärk någon vecka innan mens men nu har jag inget sånt.
Växlar mellan att vara 100 % säker på att jag är gravid och 100% säker på att jag inte är det.
Hej!
Blir tokig, har clearblue ägglossningstest med dubbel hormonindikator. Har fått blinkande gubbe sedan i tisdags men aldrig "fast" gubbe. Nu tycker jag dessutom att strecket börjar bli mer otydligt igen. Kan jag ha missat maximalt eller blev den ingen ägglossning denna månad? Förvirrad.