BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Man blir som brydd när båda andra gått så fort men det inte gör de nu. Första riktiga försöket här och som du tänker jag att de ska gå lika fort som förgående graviditeter.. dumt att tänka så mem man gör ju de! Hoppas det snart blir eran tur <3
Tog ett test imorse nu, (tagit varje dag - så onödigt egentligen)
Men kan nog säga att jag litar på det positiva resultatet nu :)
Grattis till era plus! :D :D
Bara 3:e aug och redan så många plus! Bra start på Augusti!
Själv är jag lite orolig att jag inte har äl alls :O Hade så lite symtom på det denna månad. Och föregående månad så konstig tempkurva... Tänker att amningen kanske hindrar min äl. Så känner mig lite orolig.
Funderar faktiskt på att beställa hem test för att se (blodprov) Skulle ju vara så tråkigt om jag inte har nån äl och vi försöker och försöker... :O
Är det nån som har testat det?
Tack :)
Grattis!!
Jag plussade 19de juli men fick MF 29de juli och har varit relativt smärtfritt och inte allt för mycket blödning. (Min första graviditet och vårt första försök till barn).
Nu undrar jag om någon varit med om tidigt MF och hur snabbt ni fick ÄL? Jag kör med LH test redan nu(CD6) då det känns som ÄL kommer komma tidigare än vanligt.
(Barnmorskan sa att det inte finns någon anledning till att vänta utan OK att köra på direkt.)
Trodde inte alls att det skulle ge utslag på testen så har varit som besatt... helt galet. Tog tillochmed ett CB digitalt med veckoindikator nu i förmiddags...
Skulle jag mot all förmodan plussa så lär jag också ta varje dag i några dagar för att se att de stiger, så förstår dig haha
Jag plussade 19de juli men fick MF 29de juli och har varit relativt smärtfritt och inte allt för mycket blödning. (Min första graviditet och vårt första försök till barn).
Nu undrar jag om någon varit med om tidigt MF och hur snabbt ni fick ÄL? Jag kör med LH test redan nu(CD6) då det känns som ÄL kommer komma tidigare än vanligt.
(Barnmorskan sa att det inte finns någon anledning till att vänta utan OK att köra på direkt.)
Trodde inte alls att det skulle ge utslag på testen så har varit som besatt... helt galet. Tog tillochmed ett CB digitalt med veckoindikator nu i förmiddags...
Grattis till er som plussat <3 själv sitter jag och är lite bitter över att jag vaknade med spottings och mensvärk. Då kör vi försök nr 5, stannar kvar i tråden då jag har en kort cykel. Men alltså hur länge ska det ta? Vi har två barn som blev till enkelt, och nu bara vill det inte ta sig. Jag blir knäpp haha. Nä, idag känner jag mig mest ledsen faktiskt.